Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko onnellinen siitä, että olet syntynyt tähän maailmaan?

Vierailija
20.12.2015 |

Oletko kiitollinen elämästäsi?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään. Vaan minkäs sille tekee.

Vierailija
2/22 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole onnellinen. Vai vielä kiitollinen pitäisi olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon iloinen. On ollut ihan mielenkiintoinen ja värikäs elämä vaikka se nyt onkin vähän jumittunut ja lopahtanut, mutta nuoruus oli ihan mukava kokemus.

Vierailija
4/22 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, tottakai

Vierailija
5/22 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ahdistaa kun joudun seuraamaan tätä maailman tuhoutumista. Tästä syystä aion itsekin jäädä lapsettomaksi, koska mielestäni ei ole reilua pakottaa ketään syntymään tänne.

Toki nyt kun olen jo olemassa niin en halua kuolla, mutta jos tällä tietämyksellä olisin saanut päättää syntymästäni, niin olisin luultavasti jättänyt väliin.

Vierailija
6/22 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen

Vierailija
7/22 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen, todella!

On terveyttä, perhe, ystäviä, vapaa-aikaa, kielitaitoa ja rahaa muutama miljoona.

Nautin joka hetkestä.

Vierailija
8/22 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
9/22 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole onnellinen. En voi koskaa onnelliseksi tullakaan. Jos on realistinen maailmankuva, kuten masentuneilla yleensä on, ei voi sitä väkisin muuttaa valheelliseksi lässynlääksi.

Joillakin on sellaiset aivot etteivät ne tavallaan reagoi uhkiin niin paljoa, vaan heillä on biologisena syntymälahjana saatu kyky nauttia elämästä enemmän.

Valtaisan epäreilua, etenkin kun nuo ilosemmat ihmiset luulevat olevansa vielä jotenkin parempia ja hienompia olentoja.

Olisin mieluummin jättänyt syntymättä jos olisin saanut päättää.

Minua ei haittaa vaikka kuolemani jälkeen tietoisuuteni vain lakkaisi olemasta, enkä pääsisi mihinkään "paratiisiin"

Vierailija
10/22 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan. Välillä on tosi mukavaa.... mut sitten mennäänkin se viis askelta taaksepäin. Oon tässä miettiny, että jättäisin avovaimon, myisin omaa tavaraa ja lähtisin jonnekin päin Kaakkois-Aasiaa (enkä tarkoita mitään Pattayaa!!!) heilumaan pitkäksi aikaa.

Vierailija
11/22 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen onnellinen, todella!

On terveyttä, perhe, ystäviä, vapaa-aikaa, kielitaitoa ja rahaa muutama miljoona.

Nautin joka hetkestä.

Jännää että onnellisuuteni on teiltä pois.

Olen silti utelias ja kysyn että miksi joku alapeukuttaa sitä että joku on onnellinen ja esittää muutaman syyn siihen?

Vierailija
12/22 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään. Järjellä ajateltuna jokaisen on parempi olla syntymättä kuin syntyä. Sillä, miten tyytyväinen on omaan elämäänsä, ei ole mitään tekemisestä asian kanssa.

Vierailija
13/22 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, ahdistaa kun joudun seuraamaan tätä maailman tuhoutumista. Tästä syystä aion itsekin jäädä lapsettomaksi, koska mielestäni ei ole reilua pakottaa ketään syntymään tänne.

Toki nyt kun olen jo olemassa niin en halua kuolla, mutta jos tällä tietämyksellä olisin saanut päättää syntymästäni, niin olisin luultavasti jättänyt väliin.

Ihan kuin minun suustani. Olen aivan samaa mieltä.

Vierailija
14/22 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Judge no man happy, until he is dead."

- Herodotus

En onnellinen. Suhteellisen tyytyväinen kuitenkin

Vierailija
15/22 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta kokemuksesta uskon että elämää täytyy hieman suunnitella ja olla valmis tekemään uhrauksia päästäkseen päämääräänsä. Miestä, ammattia, töitä eikä mitään muutakaan saa jos vain istuu päivät kotona surullisena. Oman elämänsä eteen pitää ponnistella. Te jotka olette masentuneita tai ette tunne onnellisuutta lähtekää jonnekin ihanalle matkalle ja miettikää mitä oikeasti haluatte ja mikä teki teidät onnelliseksi. Lähes kaikki on mahdollista saavuttaa jos vain tarpeeksi haluaa ja on valmis tekemään töitä sen eteen!

Vierailija
16/22 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitollinen, kenelle?

Objektiivisesti ajatellen tämä on paras mahdollisista maailmoista, koska muita ei tiettävästi Ole.

Mutta oikeasti olen usein ajatellut, että elämä on kamalaa. Vaaroja ja pakkoja on paljon. Sairautta ja puutetta on paljon. Muut ihmiset ovat usein käsittämättömiä.

Minullakin on toisinaan onnellisia hetkiä, mutta en oikeasti ymmärrä muiden ihmisten sielunelämää. En myöskään ymmärrä aikaa. Tahtoisin kovasti mahdollisuuden matkustaa eri aikakausien välillä, käydä esim. lomalla lapsuudessa jne. En oikein osaa olla onnellinen, kun en ymmärrä tätä maailmankaikkeuttakaan.

Vierailija
17/22 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omasta kokemuksesta uskon että elämää täytyy hieman suunnitella ja olla valmis tekemään uhrauksia päästäkseen päämääräänsä. Miestä, ammattia, töitä eikä mitään muutakaan saa jos vain istuu päivät kotona surullisena. Oman elämänsä eteen pitää ponnistella. Te jotka olette masentuneita tai ette tunne onnellisuutta lähtekää jonnekin ihanalle matkalle ja miettikää mitä oikeasti haluatte ja mikä teki teidät onnelliseksi. Lähes kaikki on mahdollista saavuttaa jos vain tarpeeksi haluaa ja on valmis tekemään töitä sen eteen!

Ainakaan omalla kohdallani ei ole kyse tästä. Elämäni on ihanaa: minulla on huippumies ja onnellinen avioliitto, kaunis asunto, kiva työ hyvällä palkalla ja matkustaa voin jos haluan. Silti tunnen tuskaa seuratessani miten ihmiset ovat ahneita ja maapallo tuhoutuu enkä voi sille mitään. Ahdistaa myös hyville ihmisille tapahtuvat pahat asiat, kuten sairaudet.

-5

Vierailija
18/22 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen? Kiitollinen? En tule ikinä olemaan noita asioita tässä maailmassa.

Odotan kuolemaa.

Vierailija
19/22 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein toivon,etten olisi syntynytkään.

Vierailija
20/22 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mitenkään erityisen onnellinen, että olen syntynyt. Jos olisin saanut valita, olisin jättänyt mieluummin syntymättä. Enkä ole myöskään kiitollinen vanhemmilleni, etteivät abortoineet minua. Tämä elämä on aivan liian vaikeaa ja kuolema pelottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi