Ärsyttää kun häitä pitää aina vaan lykätä.
Ollaan suunniteltu häitä jo pari vuotta ja aina tulee raha esteeksi. Halutaan kummatkin sellaiset ihanat häät jotka ikävä kyllä maksaa. En toki kadu lasta tmv mut lapsi siirsi ensin häitä jonka jälkeen mies uudelleen kouluttautui ja nyt sitten tulee talon rakennus eteen.
Huoh,en mene kohta ikinä naimisiin!
Kommentit (14)
Mies ei suostu madaltaa tasoa joten odotettava on. Tai minun löydettävä parempi duuni.perskuta.-ap
Jos se jää rahasta kiinni, on se vain tekosyy. Ehkä kumpikaan teistä ei oikeasti halua sitoutua nykyistä tiukemmin suhteeseen.
kai me nyt naimisiin olatis jo päästy. ihan sama vaikka toinen kupsahtaiskin,me ollaan sitouduttu yhteen jo aikaa sitten. Nyt onkin kyse vain unelma juhlasta.-ap
naimisiinmenoa muutaman vuoden. Kävimme kahden maistraatissa. Nyt suunnittelemme 10 vuotishääpäivää ja nyt on varaa laittaakin jotain juhlaa.
Meille sopi tämä ratkaisu, että menimme naimisiin siinä vaiheessa kun olimme aivan hulluina toisiin ja mikään ei olisi voinut meitä erottaa. Uskon, että siitä päivästä jäi onnellisempi muito kuin että olisimme säästäneet 10 vuotta, tehneet lapset ja ostaneet talon ja sitten pitäneet perinteisen prinsessapäivän.
Mutta jokainen tavallaan. Jos naimisiinmeno pelottaa, ei kannata käyttää rahaa tekosyynä.
Jos esim vuokrais puvut, tulis ikiomia halvemmaks?
Tai jos ei sittenkään teettäis lautasliinoja, vaan hakis lähimarketista?
Hankkis kaikkee pientä pikkuhiljaa valmiiks esim kirjekuoret, lautasliinat, riisipussit ja sen sellaset? Kulut jakautuu pidemmälle aikavälille.
Onko teillä keskinäistä testamenttia? Kumman nimissä on omaisuus. Jos kaikki esim. miehen nimissä ja mies kuolee, lapsi perii kaiken ja sinä et saa pesästä muuta kuin vaatteesi.
Menkää naimisiin ja pitäkää juhlat myöhemmin.
Tosiaankin onko ne bileet se pääasia? Menkää nyt naimisiin ja pitäkää bileet sitten kun on siihen varaa. Jos lahjojen perään parutte niin varmasti saatte lahjan niiltä jotka sen oikeasti haluavat antaa.
Miksi enää haaveilla häistä, kun perhe on jo kasassa? Eihän häät enää mitään muuta.
Minulla ei ole omaisuutta joten lapsi saa joka tapauksessa kaiken mikä mieheltä jää. En minä miehen omaisuuden takia häntä halua. Meille on tärkeää edes kerran elämässä pitää sellaiset juhlat kun olemme aina toivoneet,niitä voi odottaakin.-ap
Jos ei ole varaa pitää sellaisia häitä kuin toivoisi, älkää sitten menkö naimisiin! Eiköhän rima ole nyt hiukan korkealla??!!
Vierailija:
Jos ei ole varaa pitää sellaisia häitä kuin toivoisi, älkää sitten menkö naimisiin! Eiköhän rima ole nyt hiukan korkealla??!!
sen kanssa koko sen lapsuuden, voi taivas naiset, mä en uskaltais nukkua jos kaikki ois ukon nimissä ja oltais avossa.