Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tutkimus: tämän ikäisenä ensisynnyttävän lapsesta tulee älykkäin

lauralinna
20.12.2015 |

Uskon täysin. Tämän ikäisen naisen lapsesta tulee älykkäin ja tervein.

http://terveydenasialla.com/tutkimus-naiden_ensisynnyttajien/

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

brittilän nollatutkimuksia...tiettyhän se näin on...eihän 18-22v maalaistypykkä joka elää maanrakennushommia tekevän samanikäisen lippalakkijannunsa kanssa voi tarjota lapselleen parempaa älyllistä kehtoa

Vierailija
2/13 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa ollut mitään uutta, eikä kysymys ollut äidin iästä laisinkaan. Siinä puhuttiin sosioekonomisesta taustasta ja kyvystä hankkia apua lapselle. Ihmisen sosioekonominen tausta ei muutu ikävälillä 20-30, joten asialla ei ole piirun vertaa merkitystä. Pahimman luokan kehäpäätelmä, joihin sortumista tulisi väittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo on tutkimus, olen minä Einstein.

PS. Käytyäsi sivustolla tarkkaile palomuuriasi, aika paljon tulee hyökkäyksiä ja virustarkastus laulaa. En suosittele.

Heh heh, toivottavasti sä taas käytät ohjelmia jotka peittävät ip:si, sinun vahingoittamisyrityksesi on tarkkailussa :D

Vierailija
4/13 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuossa ollut mitään uutta, eikä kysymys ollut äidin iästä laisinkaan. Siinä puhuttiin sosioekonomisesta taustasta ja kyvystä hankkia apua lapselle. Ihmisen sosioekonominen tausta ei muutu ikävälillä 20-30, joten asialla ei ole piirun vertaa merkitystä. Pahimman luokan kehäpäätelmä, joihin sortumista tulisi väittää.

Muija joka ajaa kehäkolmosta siivoomaan joka päivä sanoo tutkijatohtorille että se tekee kehäpäätelmiä. Mees kuule 17-vuotisna synnyttänyt nyt kuule ihan vaan hermoilemaan takas Äityleihin jooko

Vierailija
5/13 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyyshän on nyt laskussa kun synnyttäjien ikä on nousussa. 

Vai vaikuttaako tämä aika jotenkin älykkäältä? Yo-kirjoituksiakin jouduttu jo keventämään. 

Vierailija
6/13 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää pitäs jakaa äityleissä niin tulis kyllä armoton kuhina hahahahaha

Vierailija
7/13 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PS. Käytyäsi sivustolla tarkkaile palomuuriasi, aika paljon tulee hyökkäyksiä ja virustarkastus laulaa. En suosittele.

Heh heh, toivottavasti sä taas käytät ohjelmia jotka peittävät ip:si, sinun vahingoittamisyrityksesi on tarkkailussa :D

Virusten ja troijalaisten tahallinen levittäminen on laitonta, asiasta varoittaminen ei.

Vierailija
8/13 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Virusten ja troijalaisten tahallinen levittäminen on laitonta, asiasta varoittaminen ei.

Kas kun sama ihminen aina tietyn terveyssivuston linkin kohdalla tulee vinkumaan asiasta, olenpa merkille pannut ja huomannut. Ei tule mitään troijalaisia yhtään mistään ainakaan minun koneelleni mutta sinulle voipi tulla rikosilmoitus vahingoittamistarkoituksesta. Olet joku helvetin kateellinen trolli!

Vierailija
9/13 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kas kun sama ihminen aina tietyn terveyssivuston linkin kohdalla tulee vinkumaan asiasta, olenpa merkille pannut ja huomannut. Ei tule mitään troijalaisia yhtään mistään ainakaan minun koneelleni mutta sinulle voipi tulla rikosilmoitus vahingoittamistarkoituksesta. Olet joku helvetin kateellinen trolli!

Pikemminkin kaikkeen sivustoa koskevaan negatiivisen kirjoitteluun vastataan tähän hyperaggressiiviseen tyyliin, joten kyseessä lienee avoimille keskustelupalstoille tyypillinen plantti, joka yrittää vakuuttaa ihmisiä arvelluttavien sivustojen turvallisuudesta.

Vierailija
10/13 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keskustelun aloittaja jota vituttaa että sä tulet aina nussuttamaan mun aloituksista. TYPERYS! Äitisi teki sinut 14-vuotiaana ilmeisesti.

Vierailija
11/13 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen keskustelun aloittaja jota vituttaa että sä tulet aina nussuttamaan mun aloituksista. TYPERYS! Äitisi teki sinut 14-vuotiaana ilmeisesti.

No ainakaan ei #2:n tarvitse pelätä ip-magiataitojasi, koska minä eli #10 vaivatui tähän ja ylipäänsä mihnkään Terveydenasialla-linkin sisältävään ketjuun kommentoimaan vasta ensimmäistä kertaa.

Vierailija
12/13 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta tutkimuksesta näytti olevan kansainvälisisissä julkaisuissa kuluneella viikolla myös. Onhan se uskottavaa aivan, että kun äidin oma elämä on järjestyksessä, lapsi on toivottu ja suunniteltu ja vanhempien (korostan molempien) koulutus/työ järjestyksessä, lapsi saa paremmat eväät. En sitten tiedä tarvitseeko tuollaisia tutkiakaan. 

Vierailija
13/13 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin noin. Näin juttua Womens Healthissa, Mirrorissa ja Daily Mailissa nyt ainakin.