Onko normaalia että 15v itkee kanin kuoleman takia?
On itkenyt jo toista päivää, hänen 9-vuotias kaninsa kuoli. Aiemmin ollut hiiriä lemmikeinä ja niiden perään ei ole itkenyt.
Kommentit (14)
Oot provo, koska ei kukaan voi olla niin ääliö kuin sinä
On. Oudompaa olisi, jos ei osoittaisi yhtään tunteita.
Hän oli siis kiintyneempi kaniin kuin muihin lemmikkeihinsä. Eikä ihme, koska hänellä oli tuo kani kauemmin kuin hän jaksaa muistaa. Anna itseä, kunhan ei monta päivää mene putkeen. Kyynel voi tulla silmäkulmaan vielä vuosienkin kuluttua, ihan normaalia on.
Minä itkin puoli vuotta. Vielä edelleenkin tulee kyynel silmään kun muistelen ihanaa pupuani. T: 28v
Onko normaalia, että joku itkee sisarensa tai vanhempansa kuolemaa? Lemmikin kuoleman sureminen on aivan yhtä normaalia (kaikille muille paitsi psykopaateille ja muille häiriöisille), onhan se perheenjäsen.
Kyllä minäkin itkin kanini kuolemaa. T. mies 28v (olin kanin kuollessa 27v) Olenko ap:n mielestä nyt jotenkin sairas :D
Oletteko kasvaneet jossain pumpulissa, kun pikkuasiatkin itkettävät? Itse olen sen verran karaistunut, etten ole elukoiden takia vesitellyt, vaikka ne ihan mukavia lemmikkejä ovat olleetkin.
Eihän kanit edes elä noin pitkään.
Kyllä minäkin itkisin. Ja saahan sitä ihminen itkeä mitä tahansa ("oikeus omiin tunteisiin jne.").
On normaalia! Lemmikkieläin on myös perheenjäsen.
=( Tietenkin on normaalia. Minäkin itkisin, vaikka olen jo 46.