Mies ei suostu antamaan suuseksiä
En saa orgasmia kovin helposti yhdynnässä mutta uskon että saisin suuseksistä helpostikin.
Mies ei kuitenkaan sitä halua antaa vaikka olen pyytänyt, kuulemma ällöttää liikaa. :( mikä neuvoksi? Ja pidän kyllä huolta hygieniastani ja alapää on siisti :D
N22
Kommentit (27)
Itse tykkään antaa suuseksiä, mutta jos alapäässä haisee ja valkovuotoa ei nappaa... Olisin jo päässyt aivan ihanan pillun makuun, mutta en uskalla erota.. Vaimolla joku kapseli ihon alla ja haju oli välillä paha. Helpotti kun otettiin pois ja aloitti taas pillerit. Tuo ihanan pillun omaava tamma ei käyttänyt mitään hormonaalista ehkäisyä, ehkä juttu oli siinä? Unelmoin hänestä koko ajan... Maria <3
En nuolis ikinä kenenkään pillua tai perseenreikää. Miettikää nyt vähän! Noissa paikoissa on valtavasti erilaisia bakteereita jotka tulevat suolistosta. Eikä mitään helppoja pöpöjä jos innostuvat. Ei auta peseminen korkeintaan vie hajuhaittaa jkv pois mutta ei bakteereita. Samat bakteerit asustavat sieraimissa jos joku ei tiedä. Syökö joku myös partnerinsa räkää ja kaivaa hänen sieraimiaan? Enpä usko.
Vierailija kirjoitti:
En nuolis ikinä kenenkään pillua tai perseenreikää. Miettikää nyt vähän! Noissa paikoissa on valtavasti erilaisia bakteereita jotka tulevat suolistosta. Eikä mitään helppoja pöpöjä jos innostuvat. Ei auta peseminen korkeintaan vie hajuhaittaa jkv pois mutta ei bakteereita. Samat bakteerit asustavat sieraimissa jos joku ei tiedä. Syökö joku myös partnerinsa räkää ja kaivaa hänen sieraimiaan? Enpä usko.
Tykkäätkö kenties suutelemisesta ja kielareista? Tiesitkö, että suu in ihmisen paskaisin paikka kaikkine bakteereineen, joak syöminen ja ruokatorvi sinne koko ajan tuottaa. Pillu ja peräreikä on paljon puhtaampia paikkoja tuikata huulet ja kieli.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen seksuaaliterapiaa. Miehellä on jotain rajoituksia.
Rajoituksia saa olla, kaikkeen ei pidä olla valmis, ja rajat asettaa jokainen itse itselleen.
En osaa sanoa mikä avuksi. :( Oma mieskään ei nuole, ehkä muutama kerta vuodessa, jos sitäkään. Itse kuitenkin otan suihin joka ikinen päivä. Vähän totuttelemista tähän, kun entinen kumppanini oli nainen.......
Miehet, jotka että tykkää nuolla, miksi ette?
Olen keskisiomen alueelta jos tarttee apuja nii osaava komea ja kookkaan omistava voi auttaa löytämään avun...meiliä nii pian saat; )?