Sain tietää että mies on ostanut minulle lahjaksi kuntosalikortin
Itse olin ostanut miehelle kalliin rannekellon. Kello meneekin nyt isälleni. Ostin eilen miehelle nenäkarvatrimmerin ja valkaisevaa hammastahnaa. :)
Kommentit (56)
Mä ostin itselleni viime vuonna lahjaksi kuntosalikortin ja lapsille uimahallin lippusarjan + uikkarit. Onpa kamalaa.
onko sitten niin että et missään nimessä halua käydä salilla ja tietääkö mies tämän? ehkä aloitat uuden elämän ja nautitkin siitä. Älä heti ole negatiivinen.
Minä olisin ikionnellinen, jos mies ostaisi minulle kuntosalikortin. Mikä sinua tuossa loukkaa ap?
Hukkaan menee se hammastahna. Ei niistä mitään hyötyä ole.
Vierailija kirjoitti:
Hukkaan menee se hammastahna. Ei niistä mitään hyötyä ole.
Vielä parempi. :)
Miksi muutit mieltäsi miehen lahjan suhteen, ap?
Minä pyysin mieheltäni kuntosalikorttia joululahjaksi :)
Munkin mies yrittää saada mua käymään kuntosalilla, mutta itse inhoan sellaista touhua. Liikun mielummin yksinäni ulkona, ja mies tietää tämän. Voisin kuvitella, että samanlainen tilanne ap:lla. Mä saattaisin jopa suuttu tällaisesta lahjasta. Ja ei, en ole ylipainoinen kun joku kuitenkin tulee tätä ehdottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä olisin ikionnellinen, jos mies ostaisi minulle kuntosalikortin. Mikä sinua tuossa loukkaa ap?
Miestä häiritsee se, että en ole hänen mielestään "palautunut" riittävästi lasten saannista ja heidän hoidostaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä ostin itselleni viime vuonna lahjaksi kuntosalikortin ja lapsille uimahallin lippusarjan + uikkarit. Onpa kamalaa.
Niin, itsellesi. On eri asia ostaa itselleen silarit kuin saada lahjakortti rintojen täyttöön yllättäen mieheltä lahjaksi. Vai olisitko mielissään jälkimmäisestä? Se on se tapa miten asian esittää. Lahjan varjolla vihjailu toisen ulkonäön kelpaamattomuudesta on tökeröä ja loukkaavaa. Eri asia jos on itse toivonut sitä kuntosalikorttia tai silareita.
Se ei ole lahja ap:lle vaan loukkaus. Ehkä voisi anta miehelle vastaavasti esim p.enissuurentimen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi antaisin miehelle lahjan, jonka olin hankkinut nimenomaan häntä ajatellen, häntä ilahduttaakseni? Jos miehen mielestä on hyvä antaa käyttötavaroita tms. niin annetaan sitten niitä. Jos mies haluaa parannella jotain, aloittakoon itsestään.
No käyt siellä joka päivä lukemassa lehdet ;) Saat omaa aikaa.
Mies olisi voinut keskustella asiasta ja ostaa kuntosalikortin muuten kuin lahjana. Tuosta on enemmän iloa miehelle kuin ap:lle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi antaisin miehelle lahjan, jonka olin hankkinut nimenomaan häntä ajatellen, häntä ilahduttaakseni? Jos miehen mielestä on hyvä antaa käyttötavaroita tms. niin annetaan sitten niitä. Jos mies haluaa parannella jotain, aloittakoon itsestään.
Selvä, eli mielestäsi kuntosalikortti ei ollut sinua ilahduttamaan tarkoitettu. Se ei käynyt alusta ilmi.
Musta kuntosalikortti olisi hyvä lahja, mutta vain sellaiselle joka salilla käy tai aikoo käydä. Ilmeisesti sinä et.
Hyvä ap! Voi kun miehet osaisivat arvostaa perhettään, ei kuitenkaan onnistu kaikilta. Harvoin nämä vaativan maun omaavat taivaanlahjat kuitenkaan huolehtivat itsestään edes auttavasti.
Vierailija kirjoitti:
onko sitten niin että et missään nimessä halua käydä salilla ja tietääkö mies tämän? ehkä aloitat uuden elämän ja nautitkin siitä. Älä heti ole negatiivinen.
Miksi minun pitäisi aloittaa uusi elämä nimenomaan kuntosalilla, jos en itse halua?
Aloittaisin mielelläni uuden elämän käymällä vaikka italian tunneilla, mutta minulla ei ole aikaa opiskella, eikä kukaan hoida lapsia niin että pääsisin lähtemään jonnekin.
haha....ihanaa...