Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nukuin pitkään öisen lahjojen paketoinnin jälkeen, mitä teki mies?

Vierailija
20.12.2015 |

Piti kolme lasta 5-12 v hiljaa että saan nukkua, antoi aamupalat, vahti ja auttoi aamupesut ja sänkyjen petaukset, laittoi tiskit, letitti tytön tukan. Herättyäni kysyi multa toiveita päivän ohjelmasta (oli selvittänyt jäähallien yleisöluisteluajat ja kuusienmyyntiajat), sovittiin vähän siitä, laittoi lasten luistelukamat kasaan, antoi lapsille välipalat ja vei konkkaronkan jäähallille. (Toiseksi nuorin kaatui viime kerralla kurjasti eikä olisi halunnut lähteä, eli siellä luistelemassa on kaksi huollettavaa, joille pitää laittaa nauhat). Ja mies ei ole perusluonteeltaan edes erikoisen puuhakas eikä reipas, mutta katsoo maailmaa lasten kannalta ja on sitä mieltä, että ulkoilu isän kanssa viikonloppuaamupäivisin on hyvästä... Voi että mä rakastan tota miestä!!!

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mies sulla!

Me paketoidaan miehen kanssa yhdessä ja kuopus 11v. huolissaan, kun lahjoja ei ole paketoitu. Sanoin että kyllä ne kerkii pakettiin kääriä.

Vierailija
22/32 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnollinen mies, mutta joku tossa kirjoituksessa tökki. Ehkä se, että musta toi on jotenkin itsestäänselvyys, että kumpikin ihan täyspainoisesti hoitaa kotia ja lapsia. Itse en muunlaista miestä olis huolinutkaan... Tavallaan kirjoituksesta jäi olo, että tuollainen teko on jokin harvinaisuus, jolla mies haluaa yllättää silloin kun hänelle sopii. Olen ehkä väärässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi muuten lahjat pitää paketoida yöllä. Onko se joku perinne vai mikä?

No, kun itse tulen viikonloppuaamuna töistä klo 8.00 mies hoitaa neljä lastamme ja tekee ruoat ja pesee pyykit ja hoitaa tiskit ja ulkoilee lasten kanssa ja hoitaa muutenkin kaiken. Minä saan nukkua rauhassa klo 16-17 asti, että jaksan lähteä seuraavaan yöhön. Ei ole tullut mieleenkään, että minun pitäisi yön jälkeen alkaa hoitamaan kotitöitä. Ehkä vuorotyöperheissä isät oppivat hoitamaan hommat eri tavalla, kun vaimo ei ole kotona aina neuvomassa ja höösäämässä

Meillä ainakin yö/ilta on ainoa mahdollinen hetki lahjojen paketoinnille kun lapset nukkuvat. Ja itse ainakin tarvitsen aikaa sille koska olen tumpelo paketoinnissa :D Toki mieskin voisi sen homman hoitaa mutta minä olen muutenkin se yöeläjä.

Vierailija
24/32 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap vastaa... meillä kyllä mies hoitaa ihan täysipainosesti aina, mutta ajatellen minkä verran on ollut kaikkea hommaa viime aikoina, olisi ollut ihan normaalia ja inhimillistä ja normaalia myös antaa lapsille aamupalat ja jäädä koko joukkona videoiden eteen vanumaan su-aamuna. Ap:n perheessä on näitä reippaita viikonloppuaamuja ja sitten myös vähemmän reippaita. Reippaiden aamujen kohdalla porukka on paremmalla tuulella siinä puolilta päivin... Ja ap on iltavirkku-aamutorkku, kun taas mies enempi aamuvirkku ja ylipäätään kestää unenpuutetta huonommin, eli työnjako oli se, että ap näpräsi lahjojen kanssa salaa iltayön ja mies hoiti aamun : )

Vierailija
25/32 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

yöpaketointii johtaa viimetinkaisuus, ja se, että isommat koululaiset ei loman alettua enää ihan ysiltä nuku...

Vierailija
26/32 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta sä olisit voinut nukkua hyvin ja paketoida päivällä, kun mies vei lapset ulos :D

Vierailija
27/32 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
28/32 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paketoinnista: itse paketoin aina sitä mukaa kun ostan, eli marraskuusta asti. Ei ole jättivuorta paketoitavana kerralla.

Vierailija
29/32 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kade. Itse kotiuduin lauantaina työreissusta yöllä kahdelta (päiväreissu, lähdin perjantains aamulla kuudelta ja tulin yöllä takaisin) ja olin unessa joskus kolmelta. Mies potki viideltä ylös, että lapsi valittaa palelua ja pääkipua, anna sille panadolia. Hoidin sit viidestä asti sairasta lasta, jolle ei tullut enää uni. Mies nukkui yhteentoista.

Vierailija
30/32 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kade. Itse kotiuduin lauantaina työreissusta yöllä kahdelta (päiväreissu, lähdin perjantains aamulla kuudelta ja tulin yöllä takaisin) ja olin unessa joskus kolmelta. Mies potki viideltä ylös, että lapsi valittaa palelua ja pääkipua, anna sille panadolia. Hoidin sit viidestä asti sairasta lasta, jolle ei tullut enää uni. Mies nukkui yhteentoista.

Olisit pannut vastaan. Tai no, ehkä on joku välinpitämätön k-pää jonka vastuulle ei voi lasta jättää..

Vierailija
31/32 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentävää. Mies elää normaalia arkea lapsiperheessä, ja saa kasan hehkutusta. Oikeesti???

Vierailija
32/32 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mä paketoin pienen kasan paketteja kahteen saakka ja voi että tykkään siitä. Voi ajatella saajaa ja lahjaa oikein kunnolla.. Mies nukkui lastenhuoneen lattialla koska viisivuotiaalla oksennustauti ja mies aina vahtii yöoksut pieniltä..  Alkaa tulla joulufiilis, ja joulu tulee vaikka vähän vastoinkäymisiä olisikin kun on oikea ja rento asenne :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän