Salarakas saa joulun tienoilla vauvan..
Olen kyllä onnellinen miehen puolesta (vaikka mies ei aina tunnu itse olevan), mutta ahistaa vaan kuin meidän käy.
Olen joo itsekäs paska, mutta näin nyt vasn kävi ja tämä suhteemme on jatkunu jo puoli vuotta.
Päivittäin viestitellään, puhutaan ja viikoittain nähdään. Joskus vaan ajellaan ja jutellaan.
Avovaimolle ei tulla kertomaan ennekuin on ns. vahvempi. Ja tietty mitä enemmän aikaa menee, sen vaikeampaahan kaikki.
Varsin ristiriitaiset joulufiilikset.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Onnea ja menestystä..itse tuli oltua yli vuosi salarakkaana, luulin että se helpotti oloa mutta paha olohan siitä tuli. Oikeesti - vaikka kuinka väityäisit toista olet pelkkä pillu sille miehelle. Hetken helpotus ja sitä rataa.
Itse en varsinaisesti kadu mitään..sillä jollain tavalla se avasi silmäni mitä haluun ja mitä en elämältä. Mutta nyt tiedän, että vaikka oma suhtreni on seksitön - ei pikapanot ratkaise mitään. Aion työstää itseni irti tästä huonosta suhteesta ja alkaa elämään elämää jota haluan. vapaana voin sitten tapailla vapaita miehiä, jos kukaan mua enää huolii kun oon ollu tämmlnen tuhmuri :)
No en kyllä ole mikään pelkkä pillu :)
Kyllä tätä on prosessoitu ja pohdittu joka kannalta.
Onko parempi vaihtoehto onneton mies, onnettomassa suhteessa, ja sen mukainen ilmapiiri heidän lapselleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea ja menestystä..itse tuli oltua yli vuosi salarakkaana, luulin että se helpotti oloa mutta paha olohan siitä tuli. Oikeesti - vaikka kuinka väityäisit toista olet pelkkä pillu sille miehelle. Hetken helpotus ja sitä rataa.
Itse en varsinaisesti kadu mitään..sillä jollain tavalla se avasi silmäni mitä haluun ja mitä en elämältä. Mutta nyt tiedän, että vaikka oma suhtreni on seksitön - ei pikapanot ratkaise mitään. Aion työstää itseni irti tästä huonosta suhteesta ja alkaa elämään elämää jota haluan. vapaana voin sitten tapailla vapaita miehiä, jos kukaan mua enää huolii kun oon ollu tämmlnen tuhmuri :)
No en kyllä ole mikään pelkkä pillu :)
Kyllä tätä on prosessoitu ja pohdittu joka kannalta.
Onko parempi vaihtoehto onneton mies, onnettomassa suhteessa, ja sen mukainen ilmapiiri heidän lapselleen?
Ei tietenkään, mutta ensin sen miehen pitää kunnolla erota.
Eihän se mies ole salarakas, vaan AP on miehen salarakas ja vaimo on vaimo, vaikka avoliitossa ovatkin.
joo elikkäs, avatka tää lukutaidottomalle. onko näin?
Raskaana on: salarakas, jonka kanssa mies ajelee autolla ja juttelee.
mies: asuu avovaimon kanssa, jonka kanssa nyt parhaillaankin viettää aikaa, ja avovaimo on siis vakavammin otettava vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
mut täähän on hei jouluprovo, eikös, jookos kookos pookos? :D
Kuin helvetin tylsä elämä teillä on kun jotain näinkin yleistä kuvitellaan provoksi...
Vierailija kirjoitti:
Kuka on se salarskas joka saa vauvan? Ja kuka sinä oletvjos et ole se salarakas? Ja jos siis mies ja avopuoliso saa vauvan niin sulle saattaa käydä huonosti. Pieni vauva vie monesti miehen mennessään.
Miehellä on jo lapsi eli tietää kyllä mitä tulossa.. Ja hyvä että vauva vie mennessään. En huolisikaan mitään lapsen hylkäävää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on se salarskas joka saa vauvan? Ja kuka sinä oletvjos et ole se salarakas? Ja jos siis mies ja avopuoliso saa vauvan niin sulle saattaa käydä huonosti. Pieni vauva vie monesti miehen mennessään.
Miehellä on jo lapsi eli tietää kyllä mitä tulossa.. Ja hyvä että vauva vie mennessään. En huolisikaan mitään lapsen hylkäävää.
Ap
tällä logiikalla siis sinä olet sinkku, ja annat tuon varatun miehen olla, ethän voisi huolia häntä, jos hylkäisi vauvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
tällä logiikalla siis sinä olet sinkku, ja annat tuon varatun miehen olla, ethän voisi huolia häntä, jos hylkäisi vauvan.
Voi pyhä sylvi :)
En anna olla. Ja ei hylkää vauvaakaan... Eikö tule mieleen mitään muita vaihtoehtoja!!!
Ap
joko tuo meni itsekin sekaisin kuka on kuka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuin helvetin tylsä elämä teillä on kun jotain näinkin yleistä kuvitellaan provoksi...
kyllä tää jouluporvoooosta on.
Siis mies asuu toisen naisen kanssa ja niille on nyt syntymässä vauva, ja ap on ollut muutaman kuukauden sivupano, mutta kuvittelee edelleen olevansa se vakavampi vaihtoehto?
.
.
.
BUUUAAAAHHHAhahahahahahha
Aika hauskaa vai mitä :DDDD kaikenlaisia sitä onkin....huomenna on sitten täynnä 6 kuukautta ja 1 päivä. Daa.
Mitä tuolla tarkoitat että avovaimolle ei kerrota ennen kuin on NS. VAHVEMPI?
Bodaako hän vai tarkoitatko jotakin mentaalivalmennusta?
Voi sua. Mies ei jätä nykyistä puolisoaan. Muuten se olis jo lähteny suhteesta ulos, rehellisesti. Siksi teidän suhde on salainen, koska miehellä ei ole aikomustakaan kertoa sinusta avokilleen. Jos nyt sattusikin kuitenkin että mies valitsisi sinut, niin hyvin pian se uutuuden viehätys palaisi loppuun ja mies etsisi taas uuden. Haikailisi myös entisen avokkinsa luokse ja ymmärtäisi että kaikki on mennyt päin helvettiä ja toivoo, että kunpa ei olisi koskaan tavannutkaan sinua.
Jäät lopulta kuin nalli kalliolle, jos ymmärrät mitä tarkoitan.
lähteekö mies mukaan synnytykseen?
kumman kaa mies viettää tämän joulun, vai onko molempien kanssa tasapuolisesti? mitä annat miehelle lahjaksi tänä vuonna?
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisi? Lähipiirissäni juurikin kävi näin, ja itselläni ollut 5 vuotta suhde varattuun mieheen. Katkolla oli vähän aikaa kun vauvan saivat entisten lisäksi.
Ilmeisesti oon poikkeuksellisen älykäs tällä palstalla, koska tajusin kyllä heti ap.n tekstistä kuka on kukin ja kuka sen vauvan saa.
Huomaa kyllä taas miten MONELLA täällä on vaikeuksia luetun ymmärryksessä. Toki hieman huonosti kirjoitti ap, mutta jos nyt pari sekunttia miettii, niin teksti aukeaa kuka saa vauvan jne. Ei ollut eka ketju missä asiaan kiinnitin huomiota. Itsekkään en ole mikään äikkäihme mutta se että ei tajuta jne on aika paha. Toinen kamala esimerkki oli se "erityisherkkä kylässä" avaus. Ironia jäi niin monelta huomaamatta. Hauska kärjistys se tarina