Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salarakas saa joulun tienoilla vauvan..

Vierailija
20.12.2015 |

Olen kyllä onnellinen miehen puolesta (vaikka mies ei aina tunnu itse olevan), mutta ahistaa vaan kuin meidän käy.
Olen joo itsekäs paska, mutta näin nyt vasn kävi ja tämä suhteemme on jatkunu jo puoli vuotta.
Päivittäin viestitellään, puhutaan ja viikoittain nähdään. Joskus vaan ajellaan ja jutellaan.
Avovaimolle ei tulla kertomaan ennekuin on ns. vahvempi. Ja tietty mitä enemmän aikaa menee, sen vaikeampaahan kaikki.
Varsin ristiriitaiset joulufiilikset.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki oikeanlaiset lääkkeet itsellesi.

Vierailija
2/42 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salarakas, mies, sinä ja avovaimo? Nyt en kyllä ymmärtänyt tekstistä yhtään mitään...

Vierailija
4/42 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mihinköhän vaivaan :)

Vierailija
5/42 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salarakas, mies, sinä ja avovaimo? Nyt en kyllä ymmärtänyt tekstistä yhtään mitään...

Yrititkö edes?

Salarakas=mies, avovaimo= miehen avovaimo.

Vierailija
6/42 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mihinköhän vaivaan :)

siinäpä on sinulle pohdittavaa joulunajaksi, lasten juhlaa kun vietetään, rakkauden ja yhdessäolon aikaa, perheiden juhlaa.

Vierailija
7/42 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikka puolen vuoden raskauteen.

Vierailija
8/42 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut täähän on hei jouluprovo, eikös, jookos kookos pookos? :D

Vierailija
9/42 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on kukin? 

Minä en oiken ymmärtänyt kuka sen vauvan saa.

Vierailija
10/42 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miehen avovaimo ja mies saavat lapsen? ja sä oot siinä joku kolmas pyörä? ymmärsinköhän oikein, jos ymmärsin niin hyi sua. Rikot lapsen perheen. Tosin se mies tässä vielä saastaisempi on ku sinä.

Vierailija
11/42 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salarakas on  vain niin sekaisin, jos mies ei otakaan häntä missään vaiheessa vakavasti vaan perustaa perheen avovaimonsa kanssa ja elelee tämän kanssa onnellisesti elämänsä loppuun saakka. ellei salarakas täysin pimahda yksinäisenä äpärälapsensa kanssa.

Vierailija
12/42 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain sen käsityksen, että vauva tulee tähän miehen perheeseen. Vissiin? Sä ap voisit oikoa tätä suuren suurta joulumysteeriä!

Vierailija
13/42 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on se salarskas joka saa vauvan? Ja kuka sinä oletvjos et ole se salarakas? Ja jos siis mies ja avopuoliso saa vauvan niin sulle saattaa käydä huonosti. Pieni vauva vie monesti miehen mennessään.

Vierailija
14/42 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vaimo raskaana vai sinä?

Vierailija
15/42 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salarakas on  vain niin sekaisin, jos mies ei otakaan häntä missään vaiheessa vakavasti vaan perustaa perheen avovaimonsa kanssa ja elelee tämän kanssa onnellisesti elämänsä loppuun saakka. ellei salarakas täysin pimahda yksinäisenä äpärälapsensa kanssa.

Plääh.. En minä mitään lasta saa. Ja äpärähän se on miehen (salarakkaan ) lapsi kun eivät ole naimisissa :)

Ja minä tässä olen se vakavammin otettava vaihtoehto..

Jos mies olis yksin päättäny, ni olis lähteny siitä suhtesta jo.

Minä toivoin, että ei tee mitään hätiköityä.

Ja toki sen avokin uhkailut miehelle on vaikuttanu siten, että pidetään matalaa profiilia kunnes vauvansa syntyy ja siitä toki eteenkin päin kriittiset ajat.

Ap

Vierailija
16/42 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ja menestystä..itse tuli oltua yli vuosi salarakkaana, luulin että se helpotti oloa mutta paha olohan siitä tuli. Oikeesti - vaikka kuinka väityäisit toista olet pelkkä pillu sille miehelle. Hetken helpotus ja sitä rataa.

Itse en varsinaisesti kadu mitään..sillä jollain tavalla se avasi silmäni mitä haluun ja mitä en elämältä. Mutta nyt tiedän, että vaikka oma suhtreni on seksitön - ei pikapanot ratkaise mitään. Aion työstää itseni irti tästä huonosta suhteesta ja alkaa elämään elämää jota haluan. vapaana voin sitten tapailla vapaita miehiä, jos kukaan mua enää huolii kun oon ollu tämmlnen tuhmuri :)

Vierailija
17/42 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no niin, kaikki luuli että salarakas itse kirjoittaa täällä....on teillä soppa...

Vierailija
18/42 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avovaimo on raskaana. Muutoin olisi luokattoman huonosti tehtailtu provo, sillä suhde kestänyt vasta 6kk.

Vierailija
19/42 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis onko avokki salarakas? vai kutsutko itseäsi avokiksi ja salarakasta myös? eli on siis kaksi avokkia? onko teillä ollut suhde siis kolmistaan? en tajua....

Vierailija
20/42 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsuu miestä salarakkaaksi 😆

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän