Lue keskustelun säännöt.
Mies on epävarma
apvastaa
19.12.2015 |
Ollaan seurusteltu 10kk. Olisin valmis jo kihloihin ja vaikka naimisiinkin. Ollaan kolmikymppisiä. Kun kysyn että milloin lyödään hynttyyt yhteen,mies sanoo, ettei saa painostaa ja ei elämöstä tiedä. Kuitenkin samaan aikaan hän sanoo ettei ole ollut koskaan näin onnellinen. Ja toisaalta välillä riitelemme, mikä heikentää kummankin varmaa oloa toisesta.
Alussa mies oli valmis menemään tyyliin heti naimisiin, mutta nyt se aika pitkittyy koko ajan ja siirtyy edemmäs.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ootko muistanu ottaa mieheltäs suihi?