Lue keskustelun säännöt.
Olli Lindholm dissaa Costelloa Tarttuu Mikissä.
19.12.2015 |
Ei katso päin, ei huomio mitenkään vaikka ovat samassa tiimissä. Nolo Olli.
Kommentit (4)
Olli dissasi kyllä muitakin. Antoi itsestään kyllä mulkun kuvan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Paras oli Veskun ja Ollin naljailu. Olli kuittasi Veskua laulusta, kun lauloi Ollin biisiä. Vesku totesi, ettei sanatkaan olleet hääppöiset. :D
Se on aina vaikuttanut ylimieliseltä.
Olli vaikuttaa kyllä täydelliseltä mulkulta.