Kuinka pitkän seurustelun jälkeen tapasit seurustelukumppanisi vanhemmat?
Vuosi mennyt, enkä ole tavannut
Kommentit (23)
En koskaan, sillä he ovat kuolleet, mutta mies tapasi omani ehkä n. 1 kk päästä?
Anopin näin ensimmäisen kerran häissämme, appiukon vajaa vuosi häiden jälkeen. Ja ihan Suomessa asumme kaikki.
Parin viikon päästä. Samoin toistemme lapset. Olemme siis viisikymppisiä.
Jos minä tapaisin jonkun kivan naisen, joka ehkäpä hetkellisen aivohalvauksen vuoksi tykkäisi minusta "silleen" niin en kyllä uskaltaisi tavata hänen vanhempiaan. Ei herranen aika kukaan järjissään oleva isä ainakaan hyväksy tyttärelleen tällaista kumppania.
Terveisin Naispelko22
Ehkä mun mies häpeää mua kun ei ole puhunut vanhemmilleen esittelystä. Tai sitten ei ole varma. Ärsyttävää
-ap
Jo ennen seurustelua, olemme tunteneet jo kauan ennen kuin aloimme seurustelemaan.
Onko hänellä minkälaiset välit hällä on vanhempiinsa? Mulla meni kuukausi, että tapasin oman mieheni vanhemmat se tosin oli vahinko niin hänen piti sitten esitellä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä mun mies häpeää mua kun ei ole puhunut vanhemmilleen esittelystä. Tai sitten ei ole varma. Ärsyttävää
-ap
Ehkä hän "häpeää" vanhempiaan? Tai jokin mättää heidän väleissään.
Noin kahdeksan kuukautta. Myöhemmin myönsi, että oli viivyttänyt mun esittelemistä, kun olin alaikäinen (olin siis seurustelun alkaessa17 ja mies 22). oli ajatellut, että tulee loputtomasti kettuilua sukulaisilta..:D
Tapasin äidin muutaman kuukauden päästä ja hän minun vanhempani n. 6 kk päästä. En ole tavannut vielä hänen isäänsä kuin kerran ohikulkumatkalla. (Moikkasimme, emme esittäytyneet - oltiin kumppanin kanssa menossa junaan)
Taisi olla viikko tai pari ennen kuin alettiin seurustella. Tosin meillä ei mikään ole mennyt "kaavan mukaan".
Vierailija kirjoitti:
Onko hänellä minkälaiset välit hällä on vanhempiinsa? Mulla meni kuukausi, että tapasin oman mieheni vanhemmat se tosin oli vahinko niin hänen piti sitten esitellä.
On sanonut että ovat niin uteliaita ja että sen jälkeen tietää sitten kaikki (ilmeisesti tarkoittaa lapsiaan). Ihan hyvät välit niillä tietääkseni on. Hänen lapsiaan en ole myöskään siis vielä tavannut. Haluaa ilmeisen hitaasti edetä...
-ap
Ekana iltana.
Olin ulkona juhlimassa jonkin aikaa eron jälkeen. En ollut tapaillut ketään, eikä ollut mun tapaista lähteä kenenkään matkaan.
Mutta mies baarissa tuli juttelemaan ja oli tosi kohtelias ja aidosti kiinnostunut. Jäin juttelemaan mutta lähdin siitä kaveria moikkaamaan ja ajattelin ettei enää tavata. Mutta sitten törmättiinkin kuppilan sulkuaikaan ja hän riensi luokseni ja jokin päässäni pimahti kun suostuin lähtemään hänen mukaansa taksilla! Menimme isolle omakotitalolle ja vähän ihmettelin (suht nuoria kun oltiin). Mentiin sisään ja kolistellessamme eteisessä olkkariin syttyy valo ja unenpöpperöinen miehen äiti kömpii sieltä katsomaan että mitä keskellä yötä tapahtuu.
Joo-o.... Mentiin tän miehen huoneeseen, nukuin pari tuntia ja halusin päästä äkkiä kotiin. Sain kyydin joskus aamuseiskalta... Otettiin kuitenkin yhteyttä ja nyt jo on vuosia takana! Mies tosiaan oli minua pari vuotta nuorempi ja vielä asui kotona.
Jo ennen seurustelun alkua.