Täällä on moitittu Minttu Virtasen rahan tuhlausta mutta..
Kyllä mun mielestä on nolompaa että noin upporikkaan miehen vaimokkeena haalii itselleen kaikenmaailman ilmaisia blogi lahjoja.On kameraa,hiustenhoitotuotetta,vaatetta,kylpyläpäivää.Toivottavasti edes hiuspidennyksenä ja ripsihuoltonsa maksaa ettei nekin ole sillä kuitattu kun blogissa laittajan mainitsee.Eikä se veskoillaan ja hamosillaan kyllä Räikköstä konkkaan osta kyllähän se sais taloja ja autoja ostella ennen kun rupeais miehensä pussissa tuntumaan.
Kommentit (20)
Mä en vaan tajua mistä Kimi maksaa!
Yleensä jos rikkaalla miehellä on elättimuija niin se on joku ihan mieletön megabeibe.
Hiton suomalaisen miehen vaatimaton luonne - 10 miljoonaa pankissa ja muija on kuin kenen tahansa pinkkipaitaisen ananastukan siwan kassalta bongattu pissis (joskin vähän yli-ikäinen tässä tapauksessa) :D
Menin tämän ketjun inspiroimana instaan katsomaan näitä ilmasia lahjuksia ja heti ensimmäisessä kuvassa esitteli Mersun logoa tai siis uusia kynsiään;)
Vierailija kirjoitti:
Menin tämän ketjun inspiroimana instaan katsomaan näitä ilmasia lahjuksia ja heti ensimmäisessä kuvassa esitteli Mersun logoa tai siis uusia kynsiään;)
Ei tarvitse mennä instaan IL:ssä oli jo uutinen tästä kuvasta!Ei oo todellista..
Vierailija kirjoitti:
No miksi ihmeessä se niistä maksaisi jos ilmaseksikin saa?Ei kai se tyhmä ole!
Riistää joltain blogistilta, jolla ei ole rahaa. Et taida tietää eukon varallisuutta. On todella törkeetä ottaa lahjuksia upporikkaana. Ja jos ottaa, niin lahjottaisi ne jollekin, joka oikeesti elää köyhyydessä.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä jos rikkaalla miehellä on elättimuija niin se on joku ihan mieletön megabeibe.
Hiton suomalaisen miehen vaatimaton luonne - 10 miljoonaa pankissa ja muija on kuin kenen tahansa pinkkipaitaisen ananastukan siwan kassalta bongattu pissis (joskin vähän yli-ikäinen tässä tapauksessa) :D
Jos Kimi vaikka rakastaa Minttua? Ja Mintun ulkonäköä?
Kyllä sillä Kimillä on enemmän kuin 10 milliä.
Räikkösen omaisuus on vähintään 180 miljoonaa, että repikää siitä. Ja sit se muija kehtaa ottaa vastaan lahjuksia. Törkee ämmä. Keskittyisi auttamaan hädässä olevia tai ainakin olemaan leuhkimatta.
Minusta tuo on kyllä niin nolo muija kuin olla ja voi. Ei odottaisi tuon ikäiseltä tuollaista käytöstä. Jäänyt jonnekin 14-vuotiaan tasolle.
Odotan mielenkiinnolla, kunhan jouluaatto tulee, Tiffanyn tai Cartierin paketti pöydällä, ei tietenkään ole joulupaperissa, koska silloin logo ei näy.
Vähissä on uutiset, jos Mintun kynnet riittää uutisiksi. Kylvettääköhän koskaan Robinia, kynnet saattaisivat "töistä" pilalle mennä.
Minttu on aika tyypillinen äkkirikastunut :-) Mopo lähtee käsistä, mutta kyllä se sitä rauhoittuu. Kuinkakohan monta kertaa jokainen meistä on miettinyt, että mitä tekisi jos olisi miljoonia ja miljoonia rahaa.. ja sitten kun sitä on yhtäkkiä käytettävissä, niin on ihan luonnollista että menee vähän överiksi koko touhu.
On kyllä aikamoinen jos ei 180 miljoonasta viitti omaa shampoo puteliaan maksaa.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä aikamoinen jos ei 180 miljoonasta viitti omaa shampoo puteliaan maksaa.
No kato ei ne suuret tulot vaan pienet menot! Mintun samppuutkin voi joku muu kustantaa. (Siis joku muu kuin Kimi).
Mä todella toivon että ne yritykset tarjoaa hänelle noita kamoja.Kyllä herättää myötähäpeää jos toi ite soittelee johonkin kylpylään että voitais tyttöjen kanssa tulla vähän pulikoimaan ja juomaan skumppaa ja leuhkisin sillä mun blogissa niin varmasti muutkin haluaa sitten tulla teille rypemään siinä toivossa että näkisi vilauksen minusta maailman kauneimmasta tulevasta äidistä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Kimi vaikka rakastaa Minttua? Ja Mintun ulkonäköä?
Tjaa...
Joku diili tuossa on. Ja saihan Kimi toki perillisen, minkä jokainen rikas mies tuntuu tarvitsevan.
^ viittaan siis siihen, että Jenni D. ei mitä ilmeisimmin halunnut lasta tai ei pystynyt sellaista saamaan.
Minttu voisi olla vuoden sketsihahmo. Voiko kukaan olla oikeasti tuollainen vai mikä tämän näytelmän tarkoitus on? Kaikki tietää että kimillä on rahaa ilman että sitä tarvitsee logoilla mainostaa. Se, että yhden lapsen kotiäiti tarvitsee 24/7 lapsenhoitajan, kertoo ihmisestä aika paljon.
traskausfetissimies kirjoitti:
^ viittaan siis siihen, että Jenni D. ei mitä ilmeisimmin halunnut lasta tai ei pystynyt sellaista saamaan.
Mä en ymmärrä miksi Jenniä enää yhdistetään tähän soppaan.Tuskin häntä enää kiinnostaa Kimi tai Minttu pätkääkään.
Mielenkiintoista katsoa, miten kauan Räikkönen jaksaa tuota hörsellystä. Hän kun ei miltään julkiselta eläimeltä ole koskaan vaikuttanut.
No miksi ihmeessä se niistä maksaisi jos ilmaseksikin saa?Ei kai se tyhmä ole!