Pyysin mieheltä joululahjaksi korvarenkaat, hän ei osta, sanoi:
"Minua ei akkojen korvarenkaat kiinnosta, etkä säkään sellaisia tule käyttämään"
Ei kai sitten...
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
6, no ne ei ainakaan, hänestä miehet jotka käyttävät koruja ovat homoja.
Ap
Aikamoisen kultakimpaleen olet löytänyt
pulutossu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
6, no ne ei ainakaan, hänestä miehet jotka käyttävät koruja ovat homoja.
Ap
Aikamoisen kultakimpaleen olet löytänyt
Tuon perusteella nyt ei kannata tehdä mitään johtopäätöksiä.
Moni mies on tuota mieltä. Ja moni nainen myös. Tottahan se on, että mies ilman koruja näyttää paremmalta kuin koruilla. Se kello on poikkeus. Muu on enemmän tai vähemmän wt-tyyliä tai sitten just homojen juttu.
Etkö keksi mitään hyödyllisempää lahjatoivetta kun joku ihmeen koru?! Mä olisin niiiin pettynyt, jos paketista paljastuisi minkäänlainen hely. Yöks. En käytä, ei kiinnosta. Enkä pysty ymmärtämään, miksi muut naiset näitä killuttimia niin kovasti hinkuaa.
Vierailija kirjoitti:
Etkö keksi mitään hyödyllisempää lahjatoivetta kun joku ihmeen koru?! Mä olisin niiiin pettynyt, jos paketista paljastuisi minkäänlainen hely. Yöks. En käytä, ei kiinnosta. Enkä pysty ymmärtämään, miksi muut naiset näitä killuttimia niin kovasti hinkuaa.
AP:n mieskö se siellä yrittää.. ;)
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti en koskaan ihastu kaltaiseesi naiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP:n mieskö se siellä yrittää.. ;)
Ei taida olla ap:n mies, koska olen nainen. Mutta alapeukutuksesta johtuen, haluaisin ihan mielenkiinnosta tietää, miksi ne korut on muille naisille niin kovin tärkeä juttu? Itse kun en voi sietää. Vihkisormusta käytän ja senkin löytämiseen meni jumalattoman pitkä aika, ennen kuin löytyi miellyttävä. Muuten en käytä koruja koskaan, en edes nuorempana. Ne näyttää silmääni jotenkin 'luonnottomilta', etenkin korvakorut. Ihme killuttimet muutenkin rumaa ruumiinosaa korostamassa.
27: kautta aikojen (etenkin) naiset ovat tykänneet koristella itseään ja kaikenlaisista kauniista esineistä. Simpukoilla, kukilla jne ennenkuin korut keksittiin. Vaikea sen kummemmin selittää miksi, useimmilla on estetiikan tajua ja kaipuuta joka ilmenee mm noin. Ja korvan moni kokee viehättävänä ja eroottisena ruumiinosana.
Kyllä mä salaa toivon aina jotakin saavani, mutta koska olen aikuinen, en rupea lahjoja vaatimaan. Itse annan kyllä synttäri ja joululahjoja sekä hääpäivälahjan :)