Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskustelukulttuuri muuttunut?

Vierailija
19.12.2015 |

Onko nykyään oikeasti soveliasta räjähtää nettikommenteissa nollasta sataan hetkessä? Netistä löytää paljon keskusteluja joissa suoraan uhkaillaan ja hyökätään ihmisiä kohti.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olen poistattanut paitsi alkuperäiset viestit niin myös lainaukset, joissa joku on lähtenyt ääliön kanssa tappelemaan.

Laittomuuksia ei pitäisi lainata omaan viestiinsä, koska se hankaloittaa poistamista. Kaikki muuten asialliset keskustelijat ei tunnu tajuavan tätä.

Osa lainauksista on häiriköiden itse itselleen lähettämiä vastauksia. Vastaavat itselleen jotta saisivat viestinsä säsällön säilymään.

Vierailija
22/23 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olen poistattanut paitsi alkuperäiset viestit niin myös lainaukset, joissa joku on lähtenyt ääliön kanssa tappelemaan.

Laittomuuksia ei pitäisi lainata omaan viestiinsä, koska se hankaloittaa poistamista. Kaikki muuten asialliset keskustelijat ei tunnu tajuavan tätä.

Osa lainauksista on häiriköiden itse itselleen lähettämiä vastauksia. Vastaavat itselleen jotta saisivat viestinsä säsällön säilymään.

Minkälainen ihminen nauttii tälläisestä? Ymmärrän että välillä provotaan mutta tuntuu että se on nykyään ihan jatkuvaa.

Ja ne tappouhkaukset! Ei niihin voi suhtautua lepsusti. Mielestäni se on jo niin kovaa vallankäyttöä, jolla pystyy vaikuttamaan toisen ihmisen käytökseen että huhuh. Minkälainen ihminen siihen edes kykenee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri luin jutun hesarista, jossa haastateltiin tätä parisuhteensa virallistettua kansanedustajaa. Saanut aiheesta vihaviestejä joista osa mennyt poliisille. MIKSI joku lähettää tuollaisia viestejä??