Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla selkäkipuja (alaselässä)?

13.02.2006 |

Raskauden aikana ja sen jälkeen on ollut kauheita alaselkäsärkyjä. Välillä ne on ollu poissa ja sitten tullu taas takasin. Onko muilla ja mitä voisi tehdä? Pitäisikö mennä lääkäriin vai auttaisiko jumppa? On tosi kivuliasta nousta sängystä ylös ja vauvan nostelu tekee tosi kipeetä... Synnytyksestä siis jo 8 kuukautta...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei itellä särkyä oo. Mut yhellä tutulla oli kovasti särkyä synnytyksen jälkeen ja todettiin paha välilevyn pullistuma joka leikattiin. Jotenkin kait tuo selkä voi toisilla joutua enemmän koville, kun raskaus ja synnytyshän muokkaa kyllä sitä. Kantsii varmaan tutkituttaa asia lääkärillä.

Vierailija
2/3 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mistä johtuu, mutta olen veikannu että siitä kun paino on ollut kauan aikaa tuossa edessä ja nyt sitten pitäis normaali ryhti tulla takas...en tiä tää on vaa veikkaus!?!

Ite oon löytäny apua niksauttajalta. Kävin myös hieronnassa ja lääkärissä mutta sieltä antoivat vaan feldeniä ja lääkkeitä...ei mitään hyötyä. Lääkkeitä sais syödä koko ajan. Mutta se kiksauttaja laitto paikat ojennukseen...oli vähän sieltä täältä nikamia ja niveliä päin honkia. Ja kylläse autto moneen vaivaan. Päänsärky oli mm. kauhea mutta hävisi sitten tuon käynnin myötä. Myöskin unen lahjat palas ja verenkierto lähti toimimaan. Suosittelen!!!

Näitä ihmeparantajia vaan on aika harvakseltaan...Pohjanmaalla itse olen käynyt (vaik en siellä asu, mutta tuttuja on) ja siellä niitä on hieman tiheämmässä.

-Hansu-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannan vauvaa toisen lonkan päällä, ja se ilmeisesti aiheuttaa kipua. mulla on muutenkin ihan romu selkä, kipeytyy melko herkästi. tämä " työergonomia" (ja tässä tapauksessa sen puute) näkyy herkästi mun selässä.

mulla auttaa kävely ja voimistelu. alaselän hierominen ja venyttely on mulla pahasta. särkylääkettä otan tarvittaessa. hiukan auttaa se, että nukkuu tyyny jalkojen välissä.

lääkäri ei hirveästi näille kivuille voi mitään tehdä. särkylääkekuurin voi määrätä. mutta tottahan lääkärissä on käytävä, jos kipu on vaikeaa ja jatkuvaa. pyydä lähete fysioterapiaan, voisit saada ihan kunnolliset jumppaohjeet fysioterapeutilta.