Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

seksittömän suhteen kärsivä osapuoli.

mies tre
19.12.2015 |

Eilen tuli mitta täyteen tätä laatua enkä tiedä enää mitä tekisin , olen 33 v mies pitkästä suhteesta, käyn töissä , olen urheilullinen , olen isä , tehnyt talot ja puitteet kunnossa . Sitten parisuhteessa olen ilmeisesti vain ystävä. Kaipaisin kosketusta ja intohimoa sekä leikkimielisyyttä elämääni mutta sitä ei vuosiin enää ole ollut. Mahtaisiko täältä löytyä naista joka tietää mistä puhun jakamaan tuskaa kanssani tampereelta tai lähistöltä. Jannu29@luukku.com

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ihan sama meno.

M 40v lpr-imatra

Vierailija
2/40 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen tuli mitta täyteen tätä laatua enkä tiedä enää mitä tekisin , olen 33 v mies pitkästä suhteesta, käyn töissä , olen urheilullinen , olen isä , tehnyt talot ja puitteet kunnossa . Sitten parisuhteessa olen ilmeisesti vain ystävä. Kaipaisin kosketusta ja intohimoa sekä leikkimielisyyttä elämääni mutta sitä ei vuosiin enää ole ollut. Mahtaisiko täältä löytyä naista joka tietää mistä puhun jakamaan tuskaa kanssani tampereelta tai lähistöltä. Jannu29@luukku.com

Minä tiedän mitä tekisit! Eroa! On todella itsekästä pettää. Silloin voit aivan vapaasti etsiä sitä intohimoa ja kosketusta muualta. Terveisin sinkku nainen, jota ärsyttää tuollaiset omista suhteista valittavat miehet jotka eivät kuitenkaan tee asialle mitään ja olettavat, että heillä on oikeus seksin puutteessa kohdella muita miten vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä toivo samanlaista ahdistusta ja kärsimystäkään asian suhteen kenellekään , kyllä parisuhteessa täytyisi pystyä molempien ajattelemaan kummankin parasta myös seksin suhteen . T. Ap

Vierailija
4/40 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuseri olet. Eroa nyt ihmeessä, jos tilanne ei muutu.

Vierailija
5/40 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi isän pitäisi lähteä lastensa elämästä pois seksin puuttumisen vuoksi?

Vierailija
6/40 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa mitään haluttomuutta. Kyse on naisen puolelta vallankäytöstä. Nössö mies saadaan seksillä kiristämisellä tekemään mitä tahansa. Katso ap peiliin vaan, itse mahdollistat tämän pelin. Nössö.

Vierailija
7/40 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu , itsekäs ajatushan tämä on t.ap . Mutta uskon että myös naisista (varatuista ja perheellisistä) löytyy näkökulmaa ja ymmärrystä tilanteeseen varsinkin niiltä jotka elävät samassa tilanteessa eli eivät saa mieheltään seksiä tai kosketusta vaikka itse yekisivät kaikkensa sen eteen. Se että kaikki muu on kohdillaan ja lapset siihen päälle ajaa itseni tähän itsekkääseen ajatukseen eron sijaan .

Vierailija
8/40 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkärangatonta itkeä täällä sitä että vaimo ei anna ja samalla hakea seksiseuraa. Eroa ensin vaimostasi, ryhdy sitten rustaamaan ilmoituksia.

Vierailija
9/40 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin, että seksittömässä suhteessa on yleensä kaksi kärsivää osapuolta (ellei seksiä haluava osapuoli ole erittäin kärsivällinen ja painostamaton.) Parempi olisi vain erota, jos et pysty olemaan ilman seksiä.

Vierailija
10/40 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan te paskahousut tuppaatte asian hoitamaan. Tuo miesten olematon moraali on suurin syy siihen, että aion olla loppuelämäni sinkkuna ja selibaatissa.

Vierailija
11/40 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noinhan te paskahousut tuppaatte asian hoitamaan. Tuo miesten olematon moraali on suurin syy siihen, että aion olla loppuelämäni sinkkuna ja selibaatissa.

Taidat olla nyt vaan turhautunut. Jos pystyt selibaattiin muiden ihmisten toimintaan liittyen ja päätöksenvaraisesti, niin on aika lailla varmaa että sulla ei ole asiassa paljoa kiinni - ja tuskin sen myötä paljoa annettavaakaan.  

Olemattoman moraalin suhteen olet kyllä täysin oikeassa. 

Vierailija
12/40 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitun hyvä neuvo,eroa.

mies joutuu maksamaan akalle puolet kaikesta ja jos ero johtuu naisesta on reilua peliä,lisäksi äiti saa aina lapset ja mies joutuu maksamaan loppuelämän elareita.

omalle pojalle opetan että 5v saman naisen kanssa maksimissaan,ei ikinä naimisiin ja jos asunnon hommaa maksaa sen itse eikä sotke akkoja omiin raha asioihin.

Vierailija
13/40 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi vielä jokunen vuosi sitten koskaan uskonut, että ymmärtäisin ap:n ajatuksia. Nyt ymmärrän. Jos suhde on muuten hyvä ja on ihanat lapset joita halutaan kasvattaa yhdessä ja mukava koti, jossa elää, niin on kyllä minulle liian iso ajatus erota parinkymmenen vuoden suhteen jälkeen. Mutta ei sekään helppoa ole, että (lähes) kaikki naisen ja  miehen välinen kosketus ja erotiikka on kadonnut jo vuosia sitten. Kyllä se tekee murheelliseksi ajoittain, ja laskee jotenkin itsetuntoa. Välillä pyörittelen mielessäni samanlaisia ajatuksia kuin ap, tosin en varmaan niitä koskaan toteuta. Jos toteuttaisin, niin se vaatisi sen, että olen ehdottanut miehelleni tällaista suhteen avoimuutta molemmin puolin ja että hän olisi sen hyväksynyt. En usko, että  koskaan rohkenisin ehdottaa, en usko että mieheni pitäisi ajatuksesta, enkä ole itsekään yhtään varma haluanko sitä. Mutta... Ei tällainen tilanne todellakaan ole hyvä ja ongelmaton. Jotenkin ovat alkaneet jyrkät moraalikannanotot itseltä haihtua kun tällaisia luen.

Vierailija
14/40 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitun hyvä neuvo,eroa.

mies joutuu maksamaan akalle puolet kaikesta ja jos ero johtuu naisesta on reilua peliä,lisäksi äiti saa aina lapset ja mies joutuu maksamaan loppuelämän elareita.

omalle pojalle opetan että 5v saman naisen kanssa maksimissaan,ei ikinä naimisiin ja jos asunnon hommaa maksaa sen itse eikä sotke akkoja omiin raha asioihin.

Ei mies voi maksaa "puolta kaikesta". Ei omaisuus ole hänen, se on yhteistä jos ei avioehtoa ole. Mihin perustuu tämä miesten kuvitelma, että avioliitossa he omistavat kaiken?

Vierailija
15/40 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä toivo samanlaista ahdistusta ja kärsimystäkään asian suhteen kenellekään , kyllä parisuhteessa täytyisi pystyä molempien ajattelemaan kummankin parasta myös seksin suhteen . T. Ap

Et toivo, mutta kuitenkin teit aloituksen jonka tarkoituksena on päästä aiheuttamaan ahdistusta ja kärsimystä puolisollesi?

Vierailija
16/40 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla nyt vaan turhautunut. Jos pystyt selibaattiin muiden ihmisten toimintaan liittyen ja päätöksenvaraisesti, niin on aika lailla varmaa että sulla ei ole asiassa paljoa kiinni - ja tuskin sen myötä paljoa annettavaakaan.  

Olemattoman moraalin suhteen olet kyllä täysin oikeassa. 

Oikeastaan mä olen ollut kaikissa parisuhteissani se halukkaampi osapuoli.

Vierailija
17/40 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo normaalia. Ootko edes ottanut kissan pöydälle kotona? Minä naisena sanoin ihan suoraan että enää ei vaan riitä oma käsi tai dildot, jotain on asialle tehtävä. Masennustahan tuolla miehellä sitten oli, työnarkomaani joka ei enää saanut nukuttuakaan ja velat painoi niskaan jne. Asia saatiin hoidettua kyllä ja nykyään seksielämä on monipuolista ja kumpaakin tyydyttävää sekä arjesta ei flirttiä eikä huomionosoituksia puutu. Miehillä on usein toinen tapa käsitellä naisrn haluttomuus, eli siitä ei yritetä ottaa selvää js naista saatetaan pitää itsestäänselvyytenä joka tekee kotona kaiken? Voitko vähän avautua sekä omin että naisesi silmin teidän arjesta?

Vierailija
18/40 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vitun hyvä neuvo,eroa.

Ei mies voi maksaa "puolta kaikesta". Ei omaisuus ole hänen, se on yhteistä jos ei avioehtoa ole. Mihin perustuu tämä miesten kuvitelma, että avioliitossa he omistavat kaiken?

Vaikka olen itse nainen, niin mun mielestä kaikki jutut mitä on itse hankkinut ovat ainoastaan sen omaisuutta. Välillä mietin itsekin niitä akkoja jotka kuvittelevat, että puolet kuuluu heille. Mulle on kotona opetettu että omat saavutukset (myös materialistiset) ovat omia ja muiden taas muiden omia.  Jotenkin naurattaa että avioliiton myötä puolison omaisuudesta tulee yhteistä, vaikka ei ole päivääkään tehnyt töitä sen eteen....

N23

Vierailija
19/40 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moiks :) iskurin nettisivut. Laita sinne ilmoitus jossa haet sitä seuraa.

Vierailija
20/40 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka pitää sinua siinä suhteessa?? En tule koskaan ymmärtämään miehiä, jotka roikkuu väkisin parisuhteessa, pelkureita prkl..