Vierailija

Luin netistä eri sivuilta magnesiumin vaikutuksesta ahdistukseen, paniikkihäiriöön, jopa masennukseen ym. Olin aika yllättynyt! Laitoin hakusanoiksi magnesium ja ahdistus ja myös englanniksi magnesium ja anxiety. Moni oli saanut erittäin paljon apua kyseisiin vaivoihin magnesiumista.
Olen nyt alkanut ottaa magnesiumia pari kertaa päivässä ja kieltämättä olo on jotenkin vähemmän ahdistunut. Onko teillä muilla kokemuksia magnesiumin vaikutuksista?

Sivut

Kommentit (21)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Hei, mulla on auttanut tosi hyvin. Paniikkihäiriö on "kurissa" magneesiumin avulla. Ja lisäksi en voi ottaa yhtään kahvia tai kokista enkä juoda alkoholia. Näillä täysin normaalia elämää.

Vierailija

Hieno kuulla, että olet saanut avun! Kahvinjuonti pitäisi varmaan minunkin lopettaa. Alkoholia en juurikaan enää käytä. Se todella pahentaa ahdistusta. Kärsin myös jännittämisestä eivätkä lääkkeet ole auttaneet siihen. Kumma, etteivät lääkärit ole maininneet koskaan minulle tästä magnesiumin vaikutuksesta.  Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lumevaikutus, mutta hyvä niin!

Myös esim. hevosten rauhattomuuteen ja levottomuuteen auttaa magnesium. En usko, että hepat saavat avun lumevaikutuksen takia :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lumevaikutus, mutta hyvä niin!

Jep. Kunhan lujasti uskoo magnesiumin positiiviseen vaikutukseen, niin taatusti on apua.

Vierailija

Uskoin minä lääkkeidenkin vaikutukseen, mutta eivät auttaneet :) Jännä, että magenesiumin kohdalla placebo sitten muka toimisikin. Ja niin monen ihmisen kohdalla. Ja eläintenkin.

Vierailija

Hei, en kyllä mitenkään erityisesti uskonut magneesiumin vaikutukseen. Kokeilin, koska siitä ei haittaakaa ole. Vaikutus tuntui suurinpiirtein jo seuraavana päivänä ja riittää hyvin todisteeksi mulle, kun tila oli tosiaan paljon huonompi ennen kuin aloin säännöllisesti magneesiumia syömäänn. Olen pari vuotta tosiaan pelkällä magneesiumilla pärjännyt, kunhan en juo _yhtään_ kuppia kahvia tai kokista. T. 3

Vierailija

Tämähän on ihan mielenkiintoista. Kuinka suurta määrää käytät? Itse olen ottanut iltaisin sen mikä purkissa lukee, sen takia että rentouttaa hieman lihaksia, mutta en ole huomannut tarkkailla auttaako ahdistuksiin. Aiemmin olen kokeillut mm. tryptofaani, 5HTP, mäkikuisma, teaniini ja mitälie kaikkea..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten olis D-VITAMIINI? Nyt kun sitä ei auringosta niin ahistaa, vitamiinia poskeen eikä mitään huumepillereitä

Itse en saanut D-vitamiinista apua, vaikka otin Suomen suosituksia isompia määriä. Kiitti kuitenkin vinkistä.

Et kai viitannut magnesiumiin huumepillerinä? Sitähän se ei ole. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voin myydä sulle ekstaasia, piristää aivan 100% varmasti, saatat jopa bilettää itsezi hengiltä, montako kiloa laitetaan?

Harva haluaa narkkariksi ryhtyä sitäpaitti onko se laillista? 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voin myydä sulle ekstaasia, piristää aivan 100% varmasti, saatat jopa bilettää itsezi hengiltä, montako kiloa laitetaan?

No ei kiitos. Enkä tarvitse piristystä, vaan mua ahdistaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No ei kiitos. Enkä tarvitse piristystä, vaan mua ahdistaa.

Aconitumia kantsii kokeilla. Purkki maksaa n. 7,5-8 euroa 

Vierailija

Usein kai suositellaan magnesiumsitraattia eikä magnesiumoksidia. Sitraatti imeytyy paremmin. Siksi on myös kai vähän kalliimpaa. Ap

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat