Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mielestäsi ns. "laihhuus" paremman näköistä kuin fitness?

Vierailija
19.12.2015 |

Ihanaa, jos jotkut jaksavat käyttää monta tuntia viikosta treenaamiseen ja harrastan itsekin lenkkeilyä ja kuntosalia. Mutta sanotaanko näin, että mulla on alkanut tulla jo korvista kaikki fitnesstouhuilu ja fitnesskropat. Kaipaan 90-luvulle ja 2000-luvulle. Katumuoti jne. Nykyisin moni kulkee jatkuvasti sellaisissa vetimissä kuin olisi tulossa jostain salilta. Ennen mallit olivat toki jopa vähän liian laihoja, mutta ylilyönnit olivat harvassa.

Palasin juuri ulkomailta. Jotenkin nyt vain tuntuu vahvasti, että kyllä ns. "laihuus" (millä en tarkoita luurangonlaihuutta) on ulkoisesti myös huomattavasti hienostuneemman näköistä kuin kotimaassa puoli metriä perse pitkällä ankkakävelyllä vetävät fitnessmuijat törröttävine huulineen. Arvaan, että tämä herättää varmasti tunteita, mutta anteeksi.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkomaalainen kaveri sanoi hyvin, että on huomattavasti seksikkäämpää jos nainen osaa juosta kuin jos nainen osaa kävellä korkokengillä.

Minä olen puolestani toista mieltä.

Vierailija
22/22 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa, että onhan se laihuus nätimmän näköistä. Oma ihanteeni siron näköiset hoikat naiset, ja siihen kuntoon itsekin taas haluaisin :/

Onhan fitness tiettyyn pisteeseen asti terveempää kuin pelkkä hoikkuus, mutta lihaksikkuudesta tulee väkisinkin maskuliininen mielikuva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi