Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joilla huomenna joulusiivous edessä?

Vierailija
18.12.2015 |

Jääkaappi täynnä energiajuomaa koitosta varten, ja huomenna tähän aikaan illasta pitäisi olla joulukoti valmiina.

Piparintuoksun pitäisi leijua ja kuusessa valot loistaa. Ei jaksaisi mutta pakko koska lapsi.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siivonnut jo koko viikon, huomenna lepään.

Vierailija
2/25 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies siivoaa, minä en. Minä olen halunnut palkata siivojaan, hän ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siivoa ollenkaan jouluksi. En oikein ymmärrä joulusiivouksen ideaa, varsinkaan lapsen vuoksi. Lapsihan just ei välitä tuoksuuko vessanpönttö ruusunnuppusille tai onko pipari kaupasta vai itse tehty. Hauskempaahan sillä lapsella on, jos tilataan pitsat ja katsotaan jouluaiheinen leffa ja rentoudutaan.

On hienoa että joku viitsii siivota jouluksi, itse en viitsi. Jo pelkästään normisiisteyden ylläpitoon menee melko paljon aikaa, sen enempää vaan en tee.

Vierailija
4/25 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kämppä ei ole kuin kaatopaikka niin riittää kun aatonaattona tekee normaalin viikkosiivouksen.

Vierailija
5/25 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo huomenna pitäis. 

Pännii kun ei ol erillistä keittiötä tässä kaksiossa vaan tällainen tupakeittiö-yhdistelmä. Kun vaikka paistaa kalaa, kaikki käry takertuu varmasti olohuoneen hyllyn kirjoihin. Millähän tän asunnon saisi raikkaaksi?

Vierailija
6/25 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittaako miehesi kodin jouluiseksi myös? Eihän se pelkkä siivous ole homma eikä mikään vaan joulun tunnelman taikominen, että koti olisi juhlava.

Vierailija
7/25 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taidan tehdä ihan perus viikko-siivouksen, poiketen sen verran että petivaatteet vaihdan ja pulistelen peitot ulkona.

Ei kovin jouluinen fiilis ku ilma on näin surkea, plussaa ja vettä :@.

Vierailija
8/25 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

VIelä ei kannata, kaikki ehtii tulla sotkuun, vielähän tässä on melkein viikko. Tavoitteena raivata ja estää lapsia tekemästä enempää epäjärjestystä. Ti ja ke sitten varsinaista siivousta, mutta ei juuri normisiivousta enempää.

Vierailija
9/25 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En siivoa ollenkaan jouluksi. En oikein ymmärrä joulusiivouksen ideaa, varsinkaan lapsen vuoksi. Lapsihan just ei välitä tuoksuuko vessanpönttö ruusunnuppusille tai onko pipari kaupasta vai itse tehty. Hauskempaahan sillä lapsella on, jos tilataan pitsat ja katsotaan jouluaiheinen leffa ja rentoudutaan.

On hienoa että joku viitsii siivota jouluksi, itse en viitsi. Jo pelkästään normisiisteyden ylläpitoon menee melko paljon aikaa, sen enempää vaan en tee.

No itse en taas ymmärrä että joulukoristeet ja -tekstiilit läiskitään pölyjen päälle, siksi siivous ensin. Lisäksi esim. saunan pesu, tuoksuva joulusauna kuuluu meillä asiaan...

Kyllä meillä lapsi on sellainen tunnelmoija että ei riitä pitsa ja leffa vaan kodin pitää olla tunnelmallinen ja jouluinen. Ja todellakin haluaa tehdä ne piparit ja koristella itse, ei mielestäni kohtuutonta.

Vierailija
10/25 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aattoon asti siivousta joka päivä! Tänään pitäisi saada vierashuone kuntoon. Keittiö ja ruokailutila ovat siivottu ja niistä on kaikki mahdolliset kankaat pesty, pölyt pyyhitty, koristeet laitettu. Eteinen ja olkkari kaipaavat vain päivittäistä yleissiivousta, koska itse joulusiivous ja -koristelu niissä on jo tehty. Aula pitäisi siivota huomenna, sauna ja pesutilat sunnuntaina, alkuviikosta kaikki makkarit kuntoon ja ke viimeinen yleissiivous imuroinnin kera.

Vierailija
11/25 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laittaako miehesi kodin jouluiseksi myös? Eihän se pelkkä siivous ole homma eikä mikään vaan joulun tunnelman taikominen, että koti olisi juhlava.

Ihan mielenkiinnosta kysyn, mitä kaikkea sinulla tähän kuuluu?

meillä tehtiin viikkosiivous eilen ja laitettiin koristeet omille paikoilleen (ei suurta määrää), muutama joulukukka-asetelma ja kynttilöitä. lapset saivat koristella yläkerran ja omat huoneensa mieleisekseen.

Joulukuusi ostetaan ensi viikolla ja se tuo sitten loputkin joulun tunnelmasta.

Ja keskiviikkona uusi kevyt viikkosiivous.

Vierailija
12/25 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein siivouksen jo maanantaina, kuusikin koristeltiin sillon.

Lähetään tiistaina viettämään joulua muualle joten on mukava fiilistellä kotonakin joulua😊

Vierailija
13/25 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on joulusiivous?

Vierailija
14/25 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuhiljaa joulua kohti siivoillut kotia niin, että ensi viikon alussa riittää pelkkä kevyt viikkosiivous. Puhtaat matot lattialle, puhtaat lakanat, siinä se. Kuusi otetaan sisään tiistaina, ei tarvitse enää aattona temuta sen kanssa.

Vierailija
15/25 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivosin jo nyt viikolla, en jaksa tehdä mitään suursiivousta kun kukaan ei auta. Pääasia että näyttää siistiltä ja lattiat vähän pyyhkäisty. Miksi töissä käyvän ihmisen pitäisi näännyttää itsensä vielä jollain pakkosiivouksella.

Vierailija
16/25 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta kysyn, mitä kaikkea sinulla tähän kuuluu?

meillä tehtiin viikkosiivous eilen ja laitettiin koristeet omille paikoilleen (ei suurta määrää), muutama joulukukka-asetelma ja kynttilöitä. lapset saivat koristella yläkerran ja omat huoneensa mieleisekseen.

Joulukuusi ostetaan ensi viikolla ja se tuo sitten loputkin joulun tunnelmasta.

Ja keskiviikkona uusi kevyt viikkosiivous.

Perinteiset (joka vuosi samat) koristeet, tontut ja enkelit, liinat, tyynyt, viltit, kynttilät, kukat, joulukuusi, jouluvalot on jo. Vaihdan jouluiset lakanat ja pyyhkeet. Sekä kaiken ylimääräisen pikkuroinan järjestely niin että kodissa on kuin olisi juhla tulossa. Jotain pientä normaalista poikkeavaa, kuten herkkupöytä, johon kokoan suklaat, pähkinät ym.

Nautin suuresti joulusaunasta ja puhtaista lakanoista, hämyisestä valosta, musiikista  jne...

Vierailija
17/25 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, se on ohi... saunan ja kylppärin pesu ja vessat tietenkin vielä jäljellä, nopea homma. Lakanoiden vaihto, jos jaksan. Ei paha tilanne ollenkaan. Kerran kun repäsee niin se on siinä.

Ruoanlaittoa on tietenkin tässä, mutta muuten aion vaan fiilistellä, ulkoilla, käydä salilla, saunoa niin maan perusteellisesti...

En ymmärrä sellaista aatonaaton paniikkia ja itkua vääntäen yötä myöten siivoamista, itselleni on jäänyt huonot lapsuusmuistot äitini hullusta joulustressistä. Mitä järkeä?? Meillä on kuusi, tontut, kynttilöitä jne.. Oikein kiva. :)

Ap.

Vierailija
18/25 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessa ja sauna vielä. Poika pesee saunan. Onneksi mies auttoi tänään tosi paljon, muuten olisin kuraan kuollut kuttu. Huomenna kuusi ja koristeet.

Vierailija
19/25 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vessa ja sauna vielä. Poika pesee saunan. Onneksi mies auttoi tänään tosi paljon, muuten olisin kuraan kuollut kuttu. Huomenna kuusi ja koristeet.

Hyvä me, homma hallussa! Onhan se raskasta hommaa siivoaminen, mutta pakko oli saada koirankarvat ja pölyt pois nurkista. t. ap

Vierailija
20/25 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin siivota huomenna jotain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme