Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pari sanaa demiläisille

Tiedätte kyllä kuka
18.12.2015 |

Hei.
Anteeks että mä lähin sieltä niin äkkiä, jättämättä hyvästejä tai mitään, ei ollut tarkoitus.
Mut ehkä mä toin itseäni liikaa esille, ehkä mä puhuin liikaa, oon pahoillani jos ärsytin jotakin sillä. En halunnu kellekään pahaa, en halunnut olla ärsyttävä enkä ärsyttää ketään. Ehkä mun ois pitäny ymmärtää puhua vähemmän, tehä jotakin muutakin kun olla demissä, tai tehdä useampi nickki joilla puhua
En vaan kestänyt sitä kun yhtäkkiä tyypit oli ilkeitä ja rupes puhumaan musta paskaa. Ehkä oon liian herkkä. Mut haluan sanoa, että te satutitte mua, ja ihan vitusti satutittekin, valehtelisin jos väittäisin muuta. Aion pysyä demistä poissa, en aio tulla sinne enään, sillä nyt ymmärsin miten ilkeitä ihmisiä siellä on. Nyt ymmärrän ettei kaikki ole siellä niin ymmärtäväisiä kuin mitä mä, et kaikki ei ymmärrä siellä niin hyvin erilaisuutta eikä erilaisia ihmisiä. Mun ois pitäny tajuta se ja olla ees tekemätä tunnusta sinne, nyt kaduttaa. Teinitytöt osaa olla vaan niin julmia, vaikkei ne edes tarkottaisikaan sitä.
Et älkää huoliko, karkotitte mut pois sieltä, ettekä tule näkemään mua siellä enää vaikka arvelittekin että tulisin takasin :) Että olkaa rauhassa, toivottavasti ootte tyytyväisiä nyt. Toivottavasti teillä on nyt hyvä mieli.

Mutta kaikesta huolimatta, hyvää joulua ja joulunodotusta teillekin. Vaikkete minusta pidäkään.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

XDDD

Ei vittu ku oot nolis.

Vierailija
2/11 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde nyt lesbo vittuun täältä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demiteinit, voitte poistua täältä. Tämä on keski-ikäisten vihaisten mammojen paikka. Ei teidän teinien.

Vierailija
4/11 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Waiic?

Vierailija
5/11 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieterpan, oletko se sinä? Mikä demidraama mulla on jäänyt todistamatta? :D

Vierailija
6/11 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kun se on se yks ihan vitun ärsy tyyppi. Tiiätte kyllä kuka. (annan vinkin, sen nimen lopussa on numerot 666)

Vierailija
7/11 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Waiic?

Waiic osais varmaan käyttää sanaa demittäjä. Tän täytyy olla joku uushomo.

Vierailija
8/11 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kun se on se yks ihan vitun ärsy tyyppi. Tiiätte kyllä kuka. (annan vinkin, sen nimen lopussa on numerot 666)

NAPS -tyyppi? Kertokaa! En oo demittäny monee kuukautee :/

9/11 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satangootti666, kaikki on edelleen ihan nevahööd susta

Vierailija
10/11 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Demiteinit, voitte poistua täältä. Tämä on keski-ikäisten vihaisten mammojen paikka. Ei teidän teinien.

Kumpia luulet täällä pyörivän enemmän?

Teinit ovat valloittaneet palstan jo ajat sitten.

Vierailija
11/11 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Waiic?

Waiichan on ollut kauan jo uudella nickillä demissä. En ole demissä ollut niin paljoa etten tiedä onko tätä jo huomattu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan