Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

-5 / -10, vko 7.

13.02.2006 |

Ho, hoi tytöt!

Missä ootte?

Täällä yksi hyppi aamulla melkein seinille, kun kävin puntarilla.

Ensin jännitti mennä, toivoin että paino ei ois lisääntynyt, sillä en oon likkunu ja syönti on ollut vähän niin ja näin.

Riemu oli suuri kun huomasin että yksi voi paketti oli tipahtanut eli olen

1/ 2 kiloa kevyempi kuin viikko sitten.

Voi sitä riemun määrää!!!!

: )

Eli saan e:n (tai minkä merkin silloin keksin? Muistaako joku paremmin?)

Nyt ei muuta kuin kovalla tsempillä tämä viikko ja ens viikon tuloksia odottamaan. Nyt aion liikkua ja tutkia paremmin mitä syön, että ei viikon päästä tarvitse näin hermoilla.

Miten teillä muilla meni punnitus?

Saiko joku tiputettua: kilon ja saa $

(Ja menikö se niin että jos saa jossain ajassa pudotettua 5 kg, niin merkki oli ¤ eli aurinko? Voi tätä mun harvaa päätäni... )

Pakkaset on kadonnut, joten ei muuta kuin ulkoilemaan!

(Minäkin yritän päästä ulos.)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä katosin kuukaudeksi, mutta laihdutusta olen silti jatkanut. Ei vaan ikinä saanu aikaseksi tulla kirjottaan, tai ite asiassa kävin kyllä lukemassa mitä teillee kuuluu, mutta...:( No, ei mullakaan ihan heikosti ole mennyt, vaikka olenkin seilannut vähän ylös ja alas, nyt on onneksi alamäki menossa vaakan lukemissa.:) Sillon kun aloittelin tammikuun alkupuolella, painoin likelle 72, joskus tais käydä yliki sen. Nyt puntari näytti aamulla 69.6. Viikolla näytti jonai päivänä jopa 69.3. Lenkkeilyllä en pääse nyt kehumaan, jumpassa olen kuitenkin joka viikko kulkenut.

Ensimmäinen tavoitehan minulla oli 64kg ja seuraava tavoite varmaan kilo kerrallaan 58-59 kiloon. Lapsilla on rotavirus ja melkein jo toivon että tulis itsellekin niin sais nopeammin näitä kiloja pois, pojat ainakin laihtuu silmissä! No, ei sentään, ei kovin kiva tauti olisi!

Jatketaanhan samaan malliin! Kunhan se masentava makeanhimo ei vaan kovin usein yllättäis...

Tsemppiä kaikille!

Vierailija
2/12 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tiputusta jopa -600g!! vauuuuu... Mutta pahaa taas pelkään että ensi viikolla ei mennäkkään näin lujaa. Yritetään kuitenkin! Pian ollaan taas siinä ennen joulua pisteessä. Jospa pääsiäiseksi saisi itsensä jo 73 alkavalle luvulle.. heh ei kovat tavoitteet :) Mutta tosta 74,2 en ole koskaan päässyt alaspäin, ei millään... Nyt odotukset on vähän kovemmat että toivotaan että 73 rikkoutuu jo ennen pääsiäistä.

Mä korjailen edelleen ruokavaliotani ja nyt olisi tarkoitus alkaa syömään enemmän proteinia päivän aikana mitä tähän mennessä, alkaa tuntumaan että sitä ei tule syötyä tarpeeksi kun olen kirjoitellut syömisiäni tässä kolmatta viikkoa ylös.

Mutta ensi viikkoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihalla olen lasten kanssa ollut. Paino näyttää -500g mutta tuntuu edelleen että paino pysyy tuossa 61-62kg välissä. No onneksi ei nouse.

Eilen oltiin himoksella laskettelees ja kivaaoli. tuli oltua koko päivä ulkona.

Vierailija
4/12 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tervehdys taas kaikille:0)hyviä tuloksia näytti kaikilla olevan!itsellä myös 1kg tippunut viime viikosta.nyt taitaa olla 4.5kg kokonais-saldo kolmessa viikossa.ei huono.ehkä turhankin kova tahti,mulla vaan motivaatio pakkaa loppumaan,jos liian hitaasti putoaa.eilen äiti kävi ja toi joitain ihania suklaa-toffee konvehteja.kyllä TODELLISEN taistelun sain itseni kanssa käydä,etten ahminut niitä suihini!!tuolla ne kaapissa odottelee sitä karkkipäivää.kun saisi tuon 5kg rikki,ni vois sen kunniaksi pitääkkin;0)

ehkä ensi viikolla jo...

31.3-05 80kg

13.2-06 57.5kg $

Vierailija
5/12 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan aika lailla samoissa " mitoissa" , mä painan tällä hetkelle 600g enemmän kuin sä.

Voisin ottaa niskasta itseäni kiinni ja pyrkiä sun kanssa samaan tavoitepainoon eli siihen 73 kg pääsiäisenä.

Mulla on nyt tippunut kuukaudessa kaksi kiloa ja pääsiäiseen on kaksi kuukautta, joten eiköhän me saada kahdestaan tuo tavoite rikottua?

Lähdetkö kimppaan?

Vierailija
6/12 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava saldo sulla, kyllä kannattaa vielä vähän sinnitellä!

Eiköhän ne karkit maistu puolen kilon päästä herkullisemmaltakin?!

(Ja kannattaa muuten varulta liikkua sitä ennen kunnolla, että ei sitten paino nouse. Mä otin tänään rivin Fazerin sinistä ja kohta lähden oikein kunnolla ulkoilemaan.)

; )

Ei elämä voi olla koko ajan kaikesta kieltäytymistä!

Vierailija
7/12 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että muillakin on joskus itsensä palkitsemispäiviä, kuten suklaata kaapissa odottamassa sitä maagista puntarin lukua. Mulla seki antaa potkua tähän hommaan, kun voi sitten hyvillä mielin joskus vähän nautiskella jotakin omaa mieliherkkua. Nyt muistin, että äitini ruukas tehdä " hytkyä" lahduttaessaan. Tässäpä ohje muillekin, jos vaan kiinnostaa. Mutta suosittelen kokeilemaan.

5dl sokeritonta mehua (FunLight)

6 liivatelehteä

marjoja tai hedelmän paloja

tavalliseen tapaan liotetaan ensin liivatelehdet kylmässä vedessä ja sitte liuotetaan ne kuumaan vesitilkkaan. Seos lurautetaan sekoittaen mehun joukkoon. Laita marjat laakean astian pohjalle ja kaada mehu päälle. Sitten vain jääkaappiin muutamaksi tunniksi. Oma herkkuni on ehdottomasti vadelmista valmistettu!:) Eikä mene pisteitä kun kohtuullisesti käyttää. Niin, joistakin hedelmistä tietenki menee, mut marjoista ei.:) Joskus voi sitten ottaa kaveriksi vaikka vähän makeutettua rahkaa tai kevyt jäätelöä, eikä siitäkään mene paljoa pisteitä. Ei muuta ku kokeilemaan.

Vierailija
8/12 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lähden kimppaan! Mulla siis paino töksähtää tuohon just ja just 74kg eikä siitä alas mitenkään, jospa nyt jotenkin? Mulla vaan liikunta jää aika vähiin kun pojan kanssa illat pääsääntöisesti vietetään (mies töissä illat) niin en pääse minnekkään jumppiin. Joskus vesijumpassa käyn, muuten pää-asiassa hyötyliikuntaa vaan, mutta onhan sekin parempi kun ei mitään :) Ruokavaliolla mä olen nämä kilot ajatellut pääsääntöisesti tiputtaa, saas nähdä onnistuuko. Mulla vaan väliinsä iskee turhankin usein kamala syömis himo ja yleensä joku pulla vetää puoleensa :( Kun siitä saisi itsensä irti, mutta miten?

Mutta taivoitetta pidetään nyt päällä!

Vierailija
9/12 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat sairastaneet ja liikunta oli sen takia viikolla vähäisempää. Mutta viikonloppuna hiihelin, pyöräilin kuntopyörällä ja tein reippaita ulkotöitä. Syöminen sujui melko hyvin, vähän viikonloppuna herkkuja. Kun maanantai aamuna vaaka näytti 65.4 eli vain 100 g miinusta, niin pettymys oli suuri. Tämä paino on kyllä se paino, missä pitkään olin ennen paino nousua, joten voi olla että jumuituu nyt tähän.

Ei minulla suoranaista tarvetta ole tuohon 55 päästä, mutta olis hieman pelivaraa, kun kuun vaihteessa tule varmasti lisää painoa.

Aloituspaino 60kg

yhteispudotus 3.6kg

viime viikko -100g

tavoite 55kg

Onnittelut hyvistä tuloksista!

Vierailija
10/12 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo minäpä täältä hyvin nöyränä pinoudun jälleen ilman mitään muutosta eli tulos plus miinus NOLLA.....voi pa... että voi olla mulla vaikeeta tän itsekurin kanssa!!!! Onnea kaikille hienoista viikkopudotuksista ja pitäkää tsemppi päällä kun ootte päässy alkuun;) Mitäs mä teen, että pääsisin taas johonkin tulokseen ja mielellään alaspäin;)

Meillä on kans lapsi ollu koko viime viikon sairaana ja mulla jäi sitten kans noi lenkkeilyt väliin ja kun toinen oli kipeänä niin lohduttauduin itse syöpöttelemällä karkkia sun muuta...heh aina löytyy hyviä syitä herkutella.

T:Ragna

Vierailija
11/12 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua kehotettiin kokeilemaan ja täällä nyt sitten ollaan. Toiveeni olisi saada kesään mennessä ainakin 5 kiloa pois, mutta esteenä on ylitsepursuava mukavuudenhalu. Herkuttelen antaumuksella enkä tykkää erityisesti mistään liikunnasta. Laihdutus on meikäläiselle ihan uutta, kun ennen lapsia pysyin kivasti mitoissani, vaikka elin ihan samalla tavalla silloinkin (varmaan vielä leväperäisemmin).

Meillä sairastaa jatkuvasti joko lapset (1v9kk kaksoset) tai sitten minä, eli vähän hidastaa tahtia ja valitettavasti myös tuntuu silloin aina ruokavalio lipsumaan tosi tympeäksi. Ajattelin nyt kuitenkin ekaksi hankkia upouuden vaa' an, josta näkisi tarkasti toivotut tulokset, seuraavaksi painelen uimahalliin (tämä kyllä siirtyy ensi viikkoon, meillä on vatsatautia) ja sitten koitan karsia ylimääräisiä naposteluja jostain kohdasta pois. Ihan kokonaan en herkuttelusta suostu luopumaan kuitenkaan, pikemminkin koitan saada itseeni vähän liikettä.

Pakko tunnustaa, että ostin yhden huikean mekon kannustimeksi. Toivottavasti mahdun siihen toukokuussa, kun on sukujuhlia tiedossa!

Vierailija
12/12 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa mukaan!

5 kiloa kesään mennessä on realistinen ,mutta teettää töitä.

Kerroit ostaneesi kesäksi mekon, samassa muistin että minullakin on jossain kaapin perällä housut, joihin ajattelin laihduttaa / kiinteyttää.

Pitää kaivaa ne esille ja tutkia, kuinka paljon on töitä edessä

Tähän mennessä aika on mennyt siihen, etä olen yrittänyt kiinnittää elämäntapoihin huomiota enkä ole ollenkaan tutkinut olenko kaventunut. Puntarilla olen käynyt kerran viikossa.

Seuraava puntarilla käynti meidän porukalla on taas maanantaina, saa nähdä ketkä on siihen mennessä ansainneet positiivista kerrottavaaa...?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme