Kiinnostunut BDSM:stä, mistä aloittaa?
Olen jo vuosia pyöritellyt mielessä ajatusta, että haluaisin kokeilla BDSM-henkistä seksiä. Tuntuu kuitenkin että nuo varsinaiset piirit ovat vähän liian hc itselle, ja mietin että olenko liian vaniljakamaa niihin. Etsin siis vielä itseäni ja rajojani, koska kokemusta ei tosiaan ole, ajatus kiihottaa vaan tosi paljon. En seurustele, mutta tapailen tyyppiä, joka ei vaikuta lainkaan saman henkiseltä sängyn puolella. Mietin että onko tämä sellainen asia, minkä haluan kokea vielä, ja ehkä antaa viedä mennessään...
N26
Kommentit (24)
Tuossa reilu parikymppisenä tykästyin kamalasti siihen kun silloinen miesystävä laittoi kätensä suuni eteen jos pidin isompaa ääntää seksissä. Se oli ihan tajuttoman kiihottavaa, ja yritin pyrkiä aina siihen että häne tekee sen seuraavalla kerralla uudestaan. Tuolloin aavistelin että taidan olla "erikoinen". Ne kiksit mitä siitä tuli ei ollut lähellekään mitään mitä aiemmin olin kokenut.
Kolmekymppisenä tutustuin fistauksen saloihin, kuin vahingossa erään kumppanin kanssa, joka ei ollut myöskään tehnyt koskaan mitään vastaavaa. Siihen jäin koukkuun heti myös! Ihana olla siinä tarjolla äärilleen venytettynä. Muutaman vuoden jälkeen löytyi THE masteri, jolla ei ollut mitään kokemusta aiheesta, mutta silmistä sen jo heti näki että tässä on vastakappale, ja niin olikin. Mutaman kerran läpsyteltyään takapuolta, hän haki kaupasta ratsupiiskan, ja ihastuin piiskaukseen ikihyviksi! Nykyisen mieheni kanssa aloiteltiin piiskaamisia (hänkin ihan noviisi) mutta sitten tuli paha tilanne "oikeassa" elämässä, eikä ihoni tahdo enää kestää piiskaa. Vuoden tauko ollut tuollaisista leikeistä nyt, mutta viime viikolla mies kaivoi käsiraudat naftaliinista, ja taisin tajuta että tällä haavaa taidankin pitää sitomisesta eniten <3
Niin se vain muuttuu ihminen ja halunsa parissakymmenessä vuodessa monta monituista kertaa. Välillä on ollut ihan pelkkää vanilijaakin. Pääasia tuntuu olevan ettei muita ovia tarvitse sulkea, vaan on mahdollisuus myöhemminkin jatkaa rakkaan kanssa siitä mihin on jääty.
Meillä nämä hommat jää kyllä makuuhuoneeseen, paitsi silloin kun mies vihjaa että jos kuittailu ei lopu, niin illalla tiedät kuittailleesi. Ja todellakin olen joka kerta pantavana, sehän se on parasta koko hommassa mulle kuitenkin. Ei me nökötetä missään nurkassa tai olla runkkaamatta koska "ei ole lupaa".
Yhtään sekuntiakaan ei ole käynyt mielessä että mitä JOKU MUU on mieltä minun seksuaalisuudestani. VArsinkaan mikään nettipervoilija(ei millään pahalla heitä kohtaan). Tämä ehkä johtuu siitä että olen itse ollut se miesten pimeälle puolelle viekoittelija, ja hyvin pitkälti saanut itse opettaa heidät sellaisiksi kuin minulle sopii. En siis ole tarvinnut mitään neuvoja enkä vinkkejä asiaan, vaan olen tehnyt säännöt itse.
Alan yhdistysten bileissä käy niin sekalaista seurakuntaa, ettet varmasti ole poikkeava. Sekaan vaan. Lisäksi väki tekee touhusta turvallisempaa aloittelevalle eikä ikävämmät yksilöt pääse perseilemään.
Juurikin noin. Hitto kun osaisi ilmaista itseäni oikein, ettei siitä tulisi novelli. Meillä on oma bdsm juttumme mutta aika kovaa kuitenkin ja todella nautittavaaM50+.