Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raxissa kamalia syöppöjä.

Vierailija
13.02.2006 |

Olen ollut Raxissa töissä jo jonkin aikaa. Täytyy kyllä myöntää, että me työntekijät naureskellaan kaikkia lihavia, jotka saattavat käydä kaksikin kertaa päivässä Raxissa ähmäämässä pizzaa.

Työtoverit varoittelivatkin, että saattaa ruveta itsellä paino putoamaan kun Raxissa on vähän aikaa ollut töissä. Yököttää syönti, kun katselee niitä läskimahoja ja rasvaisia suupieliä ja sikamaisia syöntitottumuksia.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siellä on lapsille pallomeri. Itselle ja lapsilleni laitan vähintään puolet salaatteja ym. lautaselle, jolloin ateria on mielestäni ihan ok. Raxiin kyllä kyllästyy nopeasti. Ei siellä ihan joka viikko tai kuukausi viitsi käydä syömässä.

Vierailija
22/38 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme ihan tavallinen suomalainen perhe. Isä it-alan asiantuntija, äiti päikkytäti, kolme ihanaa lasta, muutamia lemmikkieläimiä. Ajamme Focuksen farmarilla eikä meillä muita autoja olekaan, asumme aso-paritalossa eikä meillä muuhun varaa olisikaan.

Mutta meillä on periaatteita. Pohdimme omia toimintatapojamme ja teemme vapaa-aikanamme vain sellaisia asioita, jotka ovat meistä mukavia ja tuntuvat oikeilta. Kyllä, olemme nautiskelijoita ja kulinaristejä...myös lapsistamme on tulossa sellaisia. Haluamme myös aina kehittää itseämme, vähän joka asiassa. Haalimme uusia kokemuksia, koska ne avartavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö se oo kuitenki jokaisen oma asia missä käy ruokailemassa??? kyllä pullukatkin saa nauttia, eikös nämä roskaruoat ole sitä varten tehty? ei ne ainakaan nälkää pidä... ihmisiä kun on kuitenkin nii helvetin erilaisia. luulis aikuisten ihmisten jo tietävän tämä, vai teinitkö siellä kirjottelee??? ja tosiaan tolla tavalla " selän" takana nauraminen on tietynlaista kiusaamista ja kuten joku kirjoitti, tosta voi nostaa syytteen ja ties sinä joka naurat muille, JOKU KAUNIS PÄIVÄ VOIT EHKÄ ISTUA SYYTETTYNÄ TÄSTÄ ASIASTA, jolloin toivoisit olleesi täysin toisessa työpakassa mm. paikassa josta sinulla olisi varaa maksaa henkisistä kärsimyksistä koituneet korvaukset!!! tai työpaikassa jossa et voisi nauraa kenellekkään...!!! vieläkö naurattaa???????

Vierailija
24/38 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä naureskele ihmisten ulkönäölle tms. mutta tällaiselle ajatusmaailmalle on kyllä pakko hiukan hymyillä. Näen edessäni... no jätetään nyt kertomatta kaikki mielikuvat mitä kirjoituksesi synnyttävät mutta oikeasti, jos itsetuntosi on sitä luokkaa että mässäilet myös ajatuksilla siitä että saisit lakitupaan ihmiset joiden mielestä on hassua että jotkut syövät enemmän kuin heille kuuluu, niin hanki apua.

Vierailija
25/38 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotan onnea rohkean edelläkävijälakimiehen etsinnässä, kun tässä meinaat käydä suomalaista oikeuskäytäntöä testaamaan.

Vierailija
26/38 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...emme välitä amerikkalaisesta kertakäyttökulutusjuhlasta. Yritämme opettaa lapsemme kestävään kulutukseen.

Vierailija
27/38 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ostaa ison pitsan, aina jäähtyy loppuosa ja se ei maistu sit miltään.

Mä käyn raxissa ja otan pari palaa pitsaa ja sit siirryn ihanaan salaattipöytään!

Vierailija
28/38 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja harmittaa kun ei ole. Naapurikaupungissa olen kerran käynyt Raxissa syömässä ja oli hyvää ruokaa. HUOM. en ole ylipainoinen. Se porkkanasosekeitto oli tosi hyvää, itsekin olen sitä tehnyt, mutta siellä se vaan maistui hyvälle. Ja ei kai kukaan jaksa edes määräämättömiä annoksia edes syödä. Ja sekin vielä kun sieltä saa sitä ykkösbonusta.

Toivottavasti tännekin tulisi se Rax. Kyllästyttää nuo HESEN hamppikset.

Vierailija
29/38 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolle kusi noussut päähän ja pitää itseään parempana kuin muita.

Epäilen, että työkaverisikin pitävät sua luuserina, mutta kanssanauravat vain kun eivät muuta voi.

Vierailija
30/38 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitte jumalauta tyytyväisiä että saatte edes ruokaa, unohditteko että on myös maiden alueita joissa ei ole ruokaa tarjolla ollenkaan. Suomalaisten perusluonne on juuri se että '' toi ja toi on paskaa '' '' Minä en ainakaan tee sitä ja niin edelleen '' . Ainainen valitus joka asiasta. Mielestäni Golden Rax Pizza Buffet on mainio paikka, ja sieltä saa maukasta roskaruokaa. On hienoa että vaihtoehtoja myös roskaruokaan löytyy, ei ne mäkkärit sun muut hampurilaislafkat sen terveellisempiä tai parempia ole, itseasiassa vielä epäterveellisempää safkaa te mäkkäristä saatte kuin raxista. Raxissa on tarjolla mm. tonnikalaa, salaattia ja sun muuta härpäkettä. Turpa kiinni ja arvostakaa sitä että suomessa edes on pikaruoka-ravintoloita, voisin kuvitella mikä sekasorto nousisi kun aamun Iltalehden lööpeissä lukisi '' Suomen kaikki pikaruokaravintolat siirtyvät Afrikan Etiopiaan '' . 

Vierailija
31/38 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut Raxissa töissä jo jonkin aikaa. Täytyy kyllä myöntää, että me työntekijät naureskellaan kaikkia lihavia, jotka saattavat käydä kaksikin kertaa päivässä Raxissa ähmäämässä pizzaa.

Työtoverit varoittelivatkin, että saattaa ruveta itsellä paino putoamaan kun Raxissa on vähän aikaa ollut töissä. Yököttää syönti, kun katselee niitä läskimahoja ja rasvaisia suupieliä ja sikamaisia syöntitottumuksia.

Toivottavasti ap ei ole enää tuolla töissä saatika missään asiakaspalvelutyössä. Itse en todellakaan palkkaisi tuollaista, joka noin ala-arvoisesti puhuu OMISTA asiakkaistaan.

Vaikka kys. raflassa kävisi 5 kertaa päivässä, se on asiakkaan oma asia. Niin kuin joku tuolla mainitsikin, että elämäntapansa kullakin. Huolehtikoon työntekijät vain siitä, että asiakas viihtyy ja että sitä syötävää riittää :)

Vierailija
32/38 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä pizzabuffetin ideaa ja olen hieman ylipainoinen tosin laihtunut paljon ja syön terveellisemmin kuin ennen. Minkä verran Raxissa syöminen maksaa? Mieluummin ostan yhden pizzan kuin menen Raxiin koska se oikein houkuttelee syömään epäterveellisesti. Söin ennen paljon kerralla mutta en olisi kehdannut mennä julkisesti mässäilemään. Mieluummin söin tavallisen pizzan. Pizzariumissa en ole vielä käynyt mutta pidän ideasta myydä pizzaa paloittain. Joissakin ravintoloissa myydään myös pienempiä pizzoja mikä on myös hyvä ajatus.

Vierailija
33/38 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 X päivässä syömässä sielä???!!

Wooooot??!!

Kerran vuodessa riittää, jos sitäkään!

Vierailija
34/38 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on uransa huipulla. Pakko tunnustaa että en ole koskaan käynyt kyseisessä putiikissa. Ja jos henkilökunta on tuota tasoa kuin ap, niin en ole luultavasti paljoa menettänyt.

Olet hyvää mainosta firmalle.

Vierailija
35/38 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole käynyt siellä koskaan. Mä käyn yleensä aasialaisessa paikassa.

Vierailija
36/38 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt koskaan ja olen läski.

Vierailija
37/38 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

VANHA KETJU

Vierailija
38/38 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitä minäkin. Jos firman johdolla olisi edes vähän itsekunnioitusta, se irtisanoisi kaikki työntekijänsä ja laittaisi lapun luukulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi