Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raxissa kamalia syöppöjä.

Vierailija
13.02.2006 |

Olen ollut Raxissa töissä jo jonkin aikaa. Täytyy kyllä myöntää, että me työntekijät naureskellaan kaikkia lihavia, jotka saattavat käydä kaksikin kertaa päivässä Raxissa ähmäämässä pizzaa.

Työtoverit varoittelivatkin, että saattaa ruveta itsellä paino putoamaan kun Raxissa on vähän aikaa ollut töissä. Yököttää syönti, kun katselee niitä läskimahoja ja rasvaisia suupieliä ja sikamaisia syöntitottumuksia.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kuitenkin muistaa, että ihmisiä ne lihavatkin ovat, eikä niillä itselläänkään varmaan kovin hyvä olo en syömisensä kanssa ole.

T: Ex-syömishäirikkö...

Vierailija
2/38 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaan sinne wc:hen, ja siellä hän " tyhjensi" itseään.

Minua ei naurattanut yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetelkaa elämään ja hankkikaa se oma elämä niin ei teitä sit jaksa kiinnostaa muitten syömiset.

Vierailija
4/38 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

+50 rouvista, jotka tulivat viereiseen pöytään. Neljä naista, joista kaksi oli maksanutta ja kaksi tuli toisestai ovesta, ajattelivat kai säästää vähän. No kaikkihan niitä pitsoja sitten söivät. Onneksi tarjoilija huomasi ja kävi sanomassa, että vain maksaneet voi syödä. Kamala kiire jä hätä niillä oli syödä.

Vierailija
5/38 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis reilusti ylipainoisia, jotka tulevat Raxiin tankkaamaan aivan järjettömiä annoksia. Mutta eivät tee sitä tosiaankaan iloisin mielin, ahdistavalta tuommoinen ahmiminen näyttää.

Raxissa parasta ovat hyvät alkukeitot ja salaattipöytä!

Vierailija
6/38 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella lapsellista ja typerää, halventavaa!

Ei kaikista ruuista tarvitse pitää tietenkään, mutta ruoka ei koskaan ole paskaa, ennen kuin on käynyt suoliston läpi.

En minäkään pidä maksalaatikosta tai fetajuustosta, sushista nyt puhumattakaan, mutta en silti sano niitä paskaksi, koskaan.

Vierailija
7/38 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä saa syödä niin paljon kuin haluaa. Ainakin niin se mainostaa? Miksei sitten saisi?

Vierailija
8/38 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ruoka on köyhää. Pienellä harjoittelulla kuka tahansa oppii tekemään paljon parempaa (terveellisempää) ruokaa kotonaan ja paljon edullisemmin.

Eniten ihmettelen niitä vanhempia, jotka keksivät/kehtaavat järjestää sellaisessa paikassa lastensa synttärit! Kyllä on karua...

Silloin harvoin (4-6 kertaa vuodessa), kun meidän perhe syö ulkona, opetamme lapsillemme nautinnollista ruokailukulttuuria sopivine annoksineen ja ruokailutapoinenn listaravintoloissa.

Vierailija
9/38 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

aikaan sinne wc:hen, ja siellä hän " tyhjensi" itseään.

Minua ei naurattanut yhtään.

Vierailija
10/38 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin harvoin (4-6 kertaa vuodessa), kun meidän perhe syö ulkona, opetamme lapsillemme nautinnollista ruokailukulttuuria sopivine annoksineen ja ruokailutapoinenn listaravintoloissa

Vierailija
11/38 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Silloin harvoin (4-6 kertaa vuodessa), kun meidän perhe syö ulkona, opetamme lapsillemme nautinnollista ruokailukulttuuria sopivine annoksineen ja ruokailutapoinenn listaravintoloissa.

Vierailija
12/38 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en ole lihava 166/57 enkä käy raxissa ,mutta ei lihaville tarvitse nauraa!!!!!!!!!!!!!!

äiti 30v

Vierailija
13/38 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jonkun ravintolan työntekijä ilmoittaa mielipiteensä että heillä käy ylipainoisia ihmisiä?

Tuollainen kommentti voi tulla vain sellaiselta ihmiseltä jonka elämän ainoa sisältö on Raxissa mässyttely, ja joka vielä potee siitä huonoa omatuntoa ja toivoo etteivät muut huomaisi... Voi voi.

Vierailija
14/38 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuntoon.

Vierailija
15/38 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn siellä salaattilounaalla sen vuoksi, että Raxin salaattipöytä on niitä harvoja, joista voi ityse valita haluamansa terveellisimmät kasvikset yksitellen ja ILMAN salaatinkastiketta!

Vierailija
16/38 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raxin asiakkaat ovat läskejä, mutta huomio on vain kiinnittynyt niihin jotka ovat, ja joille Rax ei siis ehkä ole paras paikka käydä ruokailemassa, eivät varmaan keskity salaattipöytään he.

Vierailija
17/38 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole kiva että työntekijät nauraa ja haukkuu minua! Ja turha kuvitella ap ettei sitä huomaa jos joku tuijottaa ja nauraa. Se on loukkaus, henkistä väkivaltaa.. Siitä voi nostaa syytteen! Ens kerralla teen valituksen kun minulle nauratte!

Vierailija
18/38 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mukava asiakas että on pakko olla iloinen itsekin? Kyllä tuollaisesta puheesta jo huomaa ettei kaikki ole ihan kohdallaan :(

Vierailija
19/38 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

syytteen arvoinen asia. Mistä sinä tiedät mille ihmiset naureskelee ja saahan ne katsoa minne niitä huvittaa. Sääliksi käy kyllä, mutta jokainen valitsee elämäntapansa itse :((

Loukkaavaa olisi jos joku sanoisi vaikka että kuulkaa rouva, just te läski siellä, eiköhän kannattaisi lopettaa syöminen ennekuin repeätte.

Vierailija
20/38 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viestissä 32 olevansa alipainoinen ja 38 painavansa 120 kg.

Sisäpiirivalikon etuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi