Mies sanoi tulevansa suoraan töistä. On sillä ollu taas pitkä päivä...
Perkele se on päässy kolmelta töistä ja niin ihanasti puhu, että tulee samantien töistä mun luo. Joo. Nyt on kuulemma matkalla.
Mua vituttaa, vituttaisko teitä?!
Kommentit (10)
Hanki elämä.Kuka noita jaksaa odotella ja miettiä missä viipyy.Keksipäs nyt jatkossa jotain mielekästä tekemistä itsellesi.
No ei todellakaan ole käyny, vaan istunu kaljalla kavereittensa kanssa.
Ap
On käynyt vieraalla pillulla. Leiki, ettet tajua.
Leikkinyt pukkia matkalla? Joulun kunniaksi?
Vierailija kirjoitti:
Hanki elämä.Kuka noita jaksaa odotella ja miettiä missä viipyy.Keksipäs nyt jatkossa jotain mielekästä tekemistä itsellesi.
No elämä mulla on ja siksi vituttaakin, että kun ollaan sovittu jotain niin siitä ei pidetäkään kiinni. Voisin olla tekemässä ihan jotain muuta! Ja nyt se tulee ihan kaljalta haisten ja kännissä.
Ap
Älä kitise vaan vaihda miestä.Jos se tekee saman vaihda taas.
No itse en katselisi tuollaista miestä, niin ei ehtisi vituttamaan. Aina ihmettelen että mistä te näitä helmiä löydätte.
Ap tiedän ton tunteen! Mun miesystäväni myös lupailee tulla heti kun vaan pääsee mutta sit täytyykin käydä salilla ja tehdä ruokaa ja sitä ja tätä yms.. tulee joskus illalla ja harmittelee kun meni taas näin myöhään ! Siinä vaiheessa olen itse ihan väsynyt jo ja yleensä nukahdankin tvtä katsoessamme :( muutakin elämää toki olis ja sitähän olis kiva viettää jos tietäis etukäteen et toisen seuraa on tarjolla vasta myöhemmin!
On käynyt tonttuasioilla. Leiki, ettet tajua.