Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kovat pläänit perjantaille?

Vierailija
18.12.2015 |

Itse tässä sängyssä tabletin kanssa, haluaisin herkkuja, mutta kamala tuuliainen ulkona. Paikka P-Karjala, tuulee hulluna ja lunta tulee. Haluaisin sinihomejuustoa, jotain hillia siihen ja punkkua. Ooh... :)
Miten muilla ilta menee? Tuuleeko pään sisällä vai ulkona? Onko menoja tai perjantaihuolia, kirjota ne tänne! Vuodattaakin saa jos siltä tuntuu.
T. Kyllästynyt lenkkeilijä, joka ei pääse lenkille hurjan tuulen takia. Ps. Hilli on hillo.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pläänit on että pelaan CODia ja menen ajoissa nukkumaan. Eli aika perus.

Vierailija
2/18 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ei miehes hae, tai tuonut jo päivällä, häh?

Jätä miehesi ja ota minut, siinä on suunnitelma viikonlopuksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin salilla, ootan lasta kotiin. Iltasadun jälkeen nukkumaan, että huomenna herää todistustenjakoon!

Vierailija
4/18 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo mitään miehiä. -ap :D

Vierailija
5/18 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palju lämpenemässä lumisen metsän keskellä :) Ripassoa ja sisäfilettä mozzarellasalaatin kera :P that's life

Vierailija
6/18 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona jumitan niin kuin aina. Hercule Poirot ja sipsit odottavat.

Vierailija
7/18 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sängyssä makaan 5kk vauva kainalossa. Mies ja muut lapset lukevat iltasatua toisessa huoneessa. Tässä datailen hetken ja menen nukkumaan.. Flunssa, joka on ollut jo jokaisella perheenjäsenellä, saapui "vihdoin" minulle. Punkku kyllä maistuisi.. :)

Vierailija
8/18 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona Suomilove menee nyt muutaman siiderin kanssa. Mies tulossa kotiin vasta ensi viikolla, työmatkalla ulkomailla. Nuorin kotona asuva lapsi (18v) huitelee jossain tuolla kylillä. Vettä satanut koko päivän, ei huvittanut edes mennä lenkille.

Vierailija
9/18 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Syön karkkia ja roikun netissä. 

Vierailija
10/18 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans yksi p-karjalainen. Kävin koiran kanssa lenkillä tunti sitten ja tuloksena ripsarit poskilla. Erosin pari viikkoa sitten, joten hiukan yksinäinen olo mutta kyllä se tästä. Jouluun se ei onneksi vaikuta :)

Vierailija
11/18 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lillun kylpyammeessa ja syön piparitaikinaa paljaaltaan.

Vierailija
12/18 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin parilla työkavereiden kanssa, sen jälkeen toisessa myös parilla kavereiden kanssa ja olin ysin aikaan kotona. Syön ja lasi viiniä. Ihan kiva :)

Vierailija
13/18 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon kotona lonkeroa ( 7 jo menossa ) minulla ei oikein ole kavereita. Olen kysellyt heitä ulos ja heidän vastaukset ovat nihkeitä "emt" juon tässä kotona ja meen johonki"....

Masentaa juua yksin (toki vanhemmat on kotona) mutta... Ymmärtääkö kukaan.

T: 20v nuori mies...

Vierailija
14/18 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs muut?

Vierailija
15/18 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mussuttelen iltapalaa ja pakkaan kamoja. Huomenna p-Karjalaan pikkujouluilemaan ystävien kanssa. :) Vois lakata kynnet tässä tylsyydessään!

Vierailija
16/18 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin tosi mukavia ihmisiä alkuillasta. Nyt kotona itekseen, viiniä ja rentoilua. Ah, elämä tuntuu joskus ihanan oikeudenmukaiselta.  :)

Vierailija
17/18 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tahtoisin jotain hyvää juustoa, ja viiniä! Plaani on kuitenkin istua kotona, ja lähteä huomenna kärsimään ostoksille :(

Vierailija
18/18 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin näitä kukaan enää lukee, mutta kiitos kaikille vastaajille. Kiva yksinäisenä lukea mitä muut puuhailevat. T. Ap. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä