Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen työkaverisi kanssa paneskelisit, jos olisi pakko?

Vierailija
18.12.2015 |

Kuvaile tyyppi.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään H-naisen. Olen nainen itsekin.

Vierailija
42/48 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on se yksi viisissäkymmenissä oleva charmantisti harmaantunut pitkä, ehkä hiukan ujonoloinenkin mies. Jos ei oltaisi molemmat tahoillamme naimisissa, niin ei kyllä tarttis yhtään pakottaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi pomotyyppi, joka on niin eri planeetalta kuin minä tai mitkään miehet, joita minulla on ollut. On ikäisekseen ihan komea, mutta minua 20 vuotta vanhempi ja kyllä sen kropasta huomaa, että ikää on mittarissa yli 50. Jotenkin hänen karismansa on ihan järkyttävä, tällä viikolla hän näytti minulle jotain juttua tosi lähellä, niin ihan mahan pohjasta otti ja meinasi olla itsehillinnässä pitelemistä!

Mies on pitkä, tumma ja erittäin naimisissa oleva perheellinen.

Naurettavaa, miten joillakin on tuollainen vetovoima? Miten se oikeasti toimii, koska ei meillä muut naiset ole tuosta miehestä moksiskaan! :D

tiedän mistä puhut :) tosin mun pomo on vaalea ja eronnut, mutta ai kuinka karismaattinen :) pöksyt kastuu kun tulee lähelle :)

Vierailija
44/48 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksin heti ainakin neljä joille antaisin vaikkei olisi pakkokaan...

Vierailija
45/48 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelivitonen hoikka suuririntainen blodi. Ainoa nainen työpaikalla, joten helppo valita.

t.ukkeli

Vierailija
46/48 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä Postissa, joten en kenenkään. Valitettavasti. Miesten laatu on alle luokitusten.

Vierailija
47/48 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mistään hinnasta kenenkään kanssa, koska kaikki ovat naisia t:N20

Vierailija
48/48 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskeasilmäinen, minua paljon pidempi, hyvä kroppainen, kolmekymppinen hevari. On täysin samoissa työtehtävissä kuin minä itse. Olen nähnyt hänestä tuhmia uniakin jo valmiiksi ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän