Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyvätkö naiset "sopimusseksiin"?

18.12.2015 |

Siinähän otsikossahan oikeastaan se tärkein luki. Eli pystyvätkö naiset sopimusseksiin, siis niin, että sovitaan harrastavamme vain seksiä ilman tunteita? Mutta... Tietysti tässä piilee pieni tarkennuksen paikka. Olen itse varattu mies. Kotona kaikki on kuitenkin suhteellisen ok ja vain seksiä saisi olla enemmän, eli sitä tulee haettua muualta. En nyt kysykkään tässä sitä, että onko se oikein vai väärin, vastauksen tiedän jo.

Seuraa on välillä löytynyt mitä uskomattomammista yhteyksistä ja mukavaa on ollut. Ongelmana tuntuu vaan olevan se, että kun löytää mukavan naisen, yleensä myöskin varatun, jonka kanssa sovitaan pelisäännöt, niin jossain vaiheessa tunteet ottaa valitettavan usein vastapuolella vallan. En itsekkään väitä olevani tunteeton, mutta pystyn sulkemaan liian vahvat tunteet pois seksikumppanin kanssa. Ainakin omalta osaltani on mukavaa viettää seksisuhteessakin vastapuolen kanssa aikaa ajoittain edes hiukan enemmän, kun muutama minuutti ennen seksiä ja sen jälkeen. Ehkä tässä menee metsään? Ehkä seuraa pitäisi etsiä muualta, kun arjen pyörteistä? No, kokeilumielessä tein profiilin erääseen seuranhakuun varatuille, mutta jotenkin vaan tuntuu, että oikeassa elämässä kasvotusten seksikumppanin löytäminen on helpompaa ja jotenkin "turvallisempaa"? Vai kuinka?

Onko seksi ilman tunteita naisille liian kova pala purtavaksi, jos sitä on useammin kuin kerran saman ihmisen kanssa?

-M34

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan pysty harrastamaan seksiä miehen kanssa, ellen ole vähintään ihastunut häneen - en edes yhtä kertaa. Tällä hetkellä maailmassa on kaksi miestä, joiden kanssa voisin harrastaa seksiä, aviomieheni ja työpaikkaihastukseni. Mutta tämä on vain minun mielipiteeni, varmasti monet naiset ajattelevat eri tavalla.

Vierailija
2/21 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täsmentäisitkö aloittaja, minkälaisia ne "liian vahvat tunteet" oikein ovat? Sellaistako, että seksiseuranainen haluaakin kanssasi parisuhteen tai sotkea liittosi tms ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täsmentäisitkö aloittaja, minkälaisia ne "liian vahvat tunteet" oikein ovat? Sellaistako, että seksiseuranainen haluaakin kanssasi parisuhteen tai sotkea liittosi tms ?

Juuri tätä tarkoitan. Ehdotettu, jopa vaadittu parisuhdetta . Välillä olen huomannut mustasukkaisuutta puolisoani kohtaan ja joskus se on tunnustettu ihan avoimesti.

Ja ei, en pyöritä samaan aikaan useampia naisia. Aina on seksikumppanille kerrottu parisuhdetilanne ennen ensimmäistä kertaa ja "säännöt" sovittu selvästi.

Vierailija
4/21 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas on toisin päin, aina jos olen ollut seksisuhteessa jonkun miehen kanssa, niin kaikki kaatuu miehen liian syveneviin tunteisiin. Harmi, sillä vakituinen fuckbuddy olisi kiva juttu sinkkunaiselle. En halua yhden yön juttuja.

Vierailija
5/21 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kantani on, että en voi harrastaa seksiä, jos taustalla ei ole jo jonkintasoista ihastusta kumppania kohtaan, muiden kohdalla ajatus tuntuu vain väärältä ja vastenmieliseltä. Seksi vahvistaa ihastusta kaikkine oksitosiinihormonimyrskyineen siinä määrin, että seksisuhde jossa vastapuoli haluaa vain seksiä, ei voi johtaa muuhun kuin sydänsuruihin ja pahaan mieleen. Naisena olisin vain ja ainoastaan häviäjä tuollaisessa tilanteessa. Jo biologisessa mielessä naisella on paljon pelissä seksissä. Vaikka ehkäisy on nykypäivänä tehokasta, niin psykologinen vaikutus on yhä olemassa. Nainen ikään kuin avaa itsensä miehen ja mahdollisen raskauden armoille. Olenkin sitä mieltä, että seksi on erittäin vakava asia, ja se vaatii arvoisensa suhteen, muuten se on satuttavaa.

Vierailija
6/21 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No naisia on erilaisia. Kyllä varmaan pystyt löytämään senkin naisen, jolle seksi tosiaan on vain seksiä. Mutta kaipa se enemmän naisille tuntuu ne tunteet sekoittumaan seksiä harrastaessa. En muista, että oliko tästä jopa joskus tehty tutkimus, että hyvä seksi aiheuttaa naisille tunteita tätä toista osapuolta kohtaan. Jos et muuta halua kuin seksiä, niin harrastat pelkkää seksiä sen toisen naisen kanssa ja sitten kaverimiestesi kanssa teet muut kaverijutut. Tosin pelkkä seksikin voi jo aiheuttaa tunteita...

Vierailija
7/21 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ihastuu seksin kautta, ellei tee sitä työkseen.Toisaalta se on naisen oma valinta jos sekaantuu varattuun ja ihastuu tai rakastuu.Ei ole sun päänsärky kun et anna henkilötietojasi.

Vierailija
8/21 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla taas on toisin päin, aina jos olen ollut seksisuhteessa jonkun miehen kanssa, niin kaikki kaatuu miehen liian syveneviin tunteisiin. Harmi, sillä vakituinen fuckbuddy olisi kiva juttu sinkkunaiselle. En halua yhden yön juttuja.

Juuri tätä tarkoitan. ...siksi juuri yrittänyt "turvata selustaa" varatuilla naisilla. On ollut yhden yön juttuja ja niistähän on huomattavasti helpompi poistua vähin äänin. Omasta mielestäni seksi paranee kumminkin kerta kerran jälkeen niin paljon, että yritän välttää niitä. Ja mitä omaan tunnepuoleen tulee, kyllä, olen ollut itsekkin kusessa omien tunteiden kanssa nuorempana, ikähaitarissa 20-25v.

Vierailija
9/21 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma kantani on, että en voi harrastaa seksiä, jos taustalla ei ole jo jonkintasoista ihastusta kumppania kohtaan, muiden kohdalla ajatus tuntuu vain väärältä ja vastenmieliseltä. Seksi vahvistaa ihastusta kaikkine oksitosiinihormonimyrskyineen siinä määrin, että seksisuhde jossa vastapuoli haluaa vain seksiä, ei voi johtaa muuhun kuin sydänsuruihin ja pahaan mieleen. Naisena olisin vain ja ainoastaan häviäjä tuollaisessa tilanteessa. Jo biologisessa mielessä naisella on paljon pelissä seksissä. Vaikka ehkäisy on nykypäivänä tehokasta, niin psykologinen vaikutus on yhä olemassa. Nainen ikään kuin avaa itsensä miehen ja mahdollisen raskauden armoille. Olenkin sitä mieltä, että seksi on erittäin vakava asia, ja se vaatii arvoisensa suhteen, muuten se on satuttavaa.

Tottakai toiseen ihmiseen täytyy jonkinlainen kiinnostus tai ihastus olla. Edes hetkellinen. Ei tässä nyt kuitenkaan ihan pelkkiä panokoneita olla. Tosin se kiinnostus voi syttyä minulla ainakin ihan keskustelun yhteydessä tai viestien vaihdossa.

Vierailija
10/21 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat valehdelleet sinulle kun ovat sanoneet haluavansa pelkkää seksiä tai että se riittää heille. On rehellisiäkin naisia, jotka arvioivat järkevästi mitä haluavat, ottavat toisen ihmisen vaatimukset huomioon ja pitävät sanansa. Mutta arvaapa aloittaja kahdesti, koskeeko tuollainen järkevä nainen tikullakaan pettävään ja valehtelevaan "mieheen"? Ihan turha valittaa että naiset eivät noudata sopimuksia kun et sitä tee itsekään.

Vierailija
11/21 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat valehdelleet sinulle kun ovat sanoneet haluavansa pelkkää seksiä tai että se riittää heille. On rehellisiäkin naisia, jotka arvioivat järkevästi mitä haluavat, ottavat toisen ihmisen vaatimukset huomioon ja pitävät sanansa. Mutta arvaapa aloittaja kahdesti, koskeeko tuollainen järkevä nainen tikullakaan pettävään ja valehtelevaan "mieheen"? Ihan turha valittaa että naiset eivät noudata sopimuksia kun et sitä tee itsekään.

Hyvä pointti. Molemmahan silloin ovat pettäneet jonkun lupauksen...vai voisiko olla, että touhuun olisikin mahdollisesti puolisolta lupa, kunhan ei sotketa tunteita...? Ei voi, eihän se olisi mahdollista nykymaailmassa, eihän... ;) Ja tämä "ongelmahan" ei tietenkään koske kaikkia naisia, on hyviä juttuja päättynyt nätistikin. ...ihan koko elämäntilannetta kaikkine meidän omine kummallisuuksineen puolison kanssa en tietenkään tähän avaa, mutta jonkinlaista käsitystä vastauksista olen saanut. Katsotaan tuleeko lisää näkökantoja, jään mielenkiinnolla odottamaan.

Vierailija
12/21 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorittaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tätä tarkoitan. Ehdotettu, jopa vaadittu parisuhdetta . Välillä olen huomannut mustasukkaisuutta puolisoani kohtaan ja joskus se on tunnustettu ihan avoimesti.

Ja ei, en pyöritä samaan aikaan useampia naisia. Aina on seksikumppanille kerrottu parisuhdetilanne ennen ensimmäistä kertaa ja "säännöt" sovittu selvästi.

Outoa. No ehkä sä olet sitten niin hyvä saalis? Jos panet itsesi ikäisiä naisia, ne vielä saattaa halutakin parisuhteen. Itseäni ei vois vähempää kiinnostaa, "pelkkä" toista kunnioittava ja avoin seksisuhde olisi hienoa. Mutta olenkin jo vanhempi tuosta.

Vierailija
13/21 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorittaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä pointti. Molemmahan silloin ovat pettäneet jonkun lupauksen...vai voisiko olla, että touhuun olisikin mahdollisesti puolisolta lupa, kunhan ei sotketa tunteita...? Ei voi, eihän se olisi mahdollista nykymaailmassa, eihän... ;) Ja tämä "ongelmahan" ei tietenkään koske kaikkia naisia, on hyviä juttuja päättynyt nätistikin. ...ihan koko elämäntilannetta kaikkine meidän omine kummallisuuksineen puolison kanssa en tietenkään tähän avaa, mutta jonkinlaista käsitystä vastauksista olen saanut. Katsotaan tuleeko lisää näkökantoja, jään mielenkiinnolla odottamaan.

Voisiko olla, että olisin lukenut aloituksen? Sehän ei ole mahdollista ja varsinkin naiselle olisi liian kova pala purtavaksi, niinhän... ;)

Et ole saanut lupaa, mikä tuosta aloituksesta selviääkin. Et tietenkään nyt väittänyt että olet saanut luvan, annoit vain ymmärtää niin. Sinulla oli myös tarve tulla kehuskelemaan tänne sillä että petät. Se ei ollut mitenkään olennainen tieto aloituksen kannalta, mutta se piti nyt sinne kuitenkin saada kirjoittaa.

Ei ole mikään "näkökanta" että ikävä ihminen saa ikävää kohtelua, se on vain tosiasia.

Vierailija
14/21 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on seksisuhde itseäni noin 15 vuotta nuorempaan mieheen. Emme raportoi toisillemme arjen tekemisiä. Tapaamme noin kerran kuukaudessa ja se on aivan upeaa aikaa.

Kohta kaksi vuotta on näin menty. Kunnioitamme toistemme elämää ja sitä että puhuimme säännöt selviksi heti alussa.

En uskonut että seuranhakupalstalta tälläinen voisi löytyä. Kyllä olemme puhuneet tunteista..mustasukkaisuudesta.. Niistä on vain puhuttava ja tunnustettava tosiasiat. Hän on minulle tärkeä ja rakas ihminen. Hän kohtelee minua kauniisti ja hellästi. Olen myös kertonut hänelle että hän on minulle rakas mutta en rakasta häntä niin kuin yleensä asia ymmärretään.

Olen ollut joskus rakastunut minäkin. Silloin ei mahdu mitään muita ajatuksia päähän kuin tämä rakkauden kohde.

Vierailija
15/21 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suorittaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko olla, että olisin lukenut aloituksen? Sehän ei ole mahdollista ja varsinkin naiselle olisi liian kova pala purtavaksi, niinhän... ;)

Et ole saanut lupaa, mikä tuosta aloituksesta selviääkin. Et tietenkään nyt väittänyt että olet saanut luvan, annoit vain ymmärtää niin. Sinulla oli myös tarve tulla kehuskelemaan tänne sillä että petät. Se ei ollut mitenkään olennainen tieto aloituksen kannalta, mutta se piti nyt sinne kuitenkin saada kirjoittaa.

Ei ole mikään "näkökanta" että ikävä ihminen saa ikävää kohtelua, se on vain tosiasia.

Elämä on ;) Tuntuu vaan siltä, että meillä ikävillä ihmisillä saattaa jopa olla jonkin verran hauskempaa, kun mukavilla ihmisillä...ehkä. ;)

Mutta ei välttämättä. Tottakai omallakin kohdalla paras ja haluttavin vaihtoehto olisi niin täydellinen parisuhde, että ei tulisi vilkuiltua vieraisiin pöytiin. Kai se on se oma ihmisluonto vaan niin kieroon kasvanut, mutta en valita.

Riitttää ainakin vanhainkodissa keinutuolissa muisteltavaa ja pääasiassa vielä mukavia muistoja, osa varmasti ajan kultaamia, mutta kerran täällä vaan ollaan ;)

16/21 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko niin että annat ymmärtää jos vaikka jonain päivänä...?eli tarkoitan:kyselet kaikkea naisesta yms ja kehut ja näytät just siltä että tää ois muutakin? Mulla on kokemusta tälläisestä miehestä ja olin ymmälläni kun eri signaaleja anto ja sit vetäs seksikortin et muistaks et tää on pelkkää seksiä! Jos olisi vaan ollut antamasta vääriä tunteita en olis menny loukkuun..eli pidä asiat perusjutuis ni kyl pärjää!

Ja muuten paljon on netis ilmaispalvelut panoihi...

Vierailija
17/21 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä507 kirjoitti:

Olisiko niin että annat ymmärtää jos vaikka jonain päivänä...?eli tarkoitan:kyselet kaikkea naisesta yms ja kehut ja näytät just siltä että tää ois muutakin? Mulla on kokemusta tälläisestä miehestä ja olin ymmälläni kun eri signaaleja anto ja sit vetäs seksikortin et muistaks et tää on pelkkää seksiä! Jos olisi vaan ollut antamasta vääriä tunteita en olis menny loukkuun..eli pidä asiat perusjutuis ni kyl pärjää!

Ja muuten paljon on netis ilmaispalvelut panoihi...

Ainakaan tiedostetustii en niin tee. Perusjutuilla mennään, työ, perhe yms. Puhun tulevaisuudesta hyvin vähän ja silloin harvoinkin jutuissa on mukana oma puoliso ja perhe.

Aikaisemmassa kommentissa tuli puheeksi, että olenko "hyvä saalis"? Mielestäni en paljonkaan keskivertoa kummempi. Ulkonäöltä ihan jees (vaikea arvioida itse, en mikään komistus tai nättipoika), pidän itseni kunnossa harrastuksilla, pienyrittäjä, tulot alle keskipalkan. Puhua mielestäni osaan, edellytys jo työnkuvan kannalta ja saan ihmiset helposti hyvälle tuulelle. Hymyilen paljon.

Nyt kun asiaa oikein miettii, niin kehun pääasiassa hyvää seksiä. Kyllähän siinä joskus saattaa jokin vastapuolen kehukin lipsahtaa, mutta naiskauneus on vaan niin upeaa, varsinkin jos on käynyt niin hyvä tuuri, että pääsee vielä upean naisen kanssa nauttimaan seksistä. Itse en tuijota pekkää ulkonäköä, kyllä siinä yleensä usein toistuvan pienen smalltalkin aikana saa ihmisestä jonkinlaisen kuvan. Vaikeaa on omaa luonnettaan muuttaa ja näytellä muuta kun on, varsinkin jos näkee useammin kun kerran.

Vierailija
18/21 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorittaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suorittaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on ;) Tuntuu vaan siltä, että meillä ikävillä ihmisillä saattaa jopa olla jonkin verran hauskempaa, kun mukavilla ihmisillä...ehkä. ;)

Mutta ei välttämättä. Tottakai omallakin kohdalla paras ja haluttavin vaihtoehto olisi niin täydellinen parisuhde, että ei tulisi vilkuiltua vieraisiin pöytiin. Kai se on se oma ihmisluonto vaan niin kieroon kasvanut, mutta en valita.

Riitttää ainakin vanhainkodissa keinutuolissa muisteltavaa ja pääasiassa vielä mukavia muistoja, osa varmasti ajan kultaamia, mutta kerran täällä vaan ollaan ;)

En usko että elämäsi on onnellista tai mukavaa, vaikka laittaisit hymiön viestisi joka lauseen perään. Mutta samalla tavallahan esim. rappioalkoholismiakin romantisoidaan:  sydämensivistystä, veljeyttä, täysillä elämistä. Todellisuus on sitä, että ryyppykaveria puukotetaan pikkutunneilla ja sammutaan omaan oksennukseen. Mutta ollaan sentään rennompia kuin moralistit ja tiukkapipot.

Vierailija
19/21 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 2 vuotta ollut seksisuhde. Molemmat olemme varattuja ja alusta lähtien on ollut selvää, että tämä on juuri se juttu. Enempää ei ole kummallakaan antaa. Minulla on tunteita rakastajaani kohtaan, ilman sitä kiintymystä, jota tunnen, en menisi hänen kanssaan sänkyyn kerta toisensa jälkeen, enkä antaisi itsestäni hänelle kaikkea. Ralkautta tämä ei ole, enkä haluaisi häntä puolisokseni, mutta hän on mulle tärkeä ja hyvä ystävä. Jos tarvitsen apua ihan tavallisissa asioissa voin luottaa häneen, hullua mutta koen rakastajani olevan yksi parhaita ystäviäni.

Vierailija
20/21 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 2 vuotta ollut seksisuhde. Molemmat olemme varattuja ja alusta lähtien on ollut selvää, että tämä on juuri se juttu. Enempää ei ole kummallakaan antaa. Minulla on tunteita rakastajaani kohtaan, ilman sitä kiintymystä, jota tunnen, en menisi hänen kanssaan sänkyyn kerta toisensa jälkeen, enkä antaisi itsestäni hänelle kaikkea. Ralkautta tämä ei ole, enkä haluaisi häntä puolisokseni, mutta hän on mulle tärkeä ja hyvä ystävä. Jos tarvitsen apua ihan tavallisissa asioissa voin luottaa häneen, hullua mutta koen rakastajani olevan yksi parhaita ystäviäni.

Kirjoitus voisi olla minun. Juuri tälläinen on minullakin menossa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi