Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joudut lähtemään äitisi kanssa Prismaan ostoksille. Kummalla menee hermo ensin?

Vierailija
18.12.2015 |

Itsellä. Äitini aina jää hipelöimään esim. vaatteita ostaessa. Miettii tarkkaan kumpi olisi parempi eikä silti osaa päättää.
Joudun kerta jos toinenkin hoputtmaan "hei nyt mennään jo".

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan kummallakaan tai sitten molemmilla. Ollaan sillain ihan hyvissä väleissä.

Vierailija
2/35 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee hermot luultavasti jo Prisman ovella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla, mutta ei johdu äidistä :)

Vierailija
4/35 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla eikä siinä Prismaa tarvita :)

Vierailija
5/35 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla. En kestä jättimarketteja.

Vierailija
6/35 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on kuollut joten olisi aika pelottavaa mutta samalla ihanaa. Näen unia missä olemme yhdessä lomalla ;)

Vierailija
7/35 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan sulle huomenna, kun oon käynyt tyttären kanssa jouluostoksilla. Oman äidin kanssa menis varmasti hetkessä hermot, se kuoli 8v sitten.

Vierailija
8/35 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei normaali Prismakäynnillä mene hermot, vaan tavarat päätyvät äkkiä ostoskärryyn ja menemme kassalle. Vaatisi jotain asiaankuulumatonta toimintaa. Silloin luulisin, että äidillä menisi ensin hermot.

Vierailija
9/35 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ehdottomasti. En jaksa sitä jahkaamista ja "siksakkiin" menemistä, kun joku asia jäi taas marketin toiseen päähän ja se on aivan välttämätöntä saada mukaan, vaikka ohitettiin se ko. tavara jo pariinkin kertaan. Turha jumittaminen ja pyöriminen ottaa pattiin. Ostsolistan kanssa aina mennään, mutta ne impulssiostokset viekin sitten aikaa, kun kaikkea on niin hurjan kiva katsella ja hipelöidä..   :(

Vierailija
10/35 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla. Menis jo siinä vatuloinnissa, että mikäs ilta ja monelta ja kenen autolla mennään. Sitten se jäisi arpomaan, että kori vai kärri ja mistäs sen kärrin saa ja olikos niitä kolikkoja eiku minähän sain naapurilta sen poletin missäs se nyt on. Sitten vielä se hemmetin hehtaari -Prisma ja katsopas kun on pipoja tarjouksessa tarvitkos sinä no entäs lapset jne jne.

Ei ei ei. Meni hermot jo kuvitellessa :-D

Vierailija
11/35 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla. Menis jo siinä vatuloinnissa, että mikäs ilta ja monelta ja kenen autolla mennään. Sitten se jäisi arpomaan, että kori vai kärri ja mistäs sen kärrin saa ja olikos niitä kolikkoja eiku minähän sain naapurilta sen poletin missäs se nyt on. Sitten vielä se hemmetin hehtaari -Prisma ja katsopas kun on pipoja tarjouksessa tarvitkos sinä no entäs lapset jne jne.

Ei ei ei. Meni hermot jo kuvitellessa :-D

Kuin minun kirjoittamani. Ei kestä, apua...

Vierailija
12/35 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on kuollut, ja minä varmaan Prisman jouluruuhkassa toivoisin kuolemaa. Prisma juhlapyhien alla on ainoa paikka, jossa olen epäillyt sairastavani paniikkihäiriötä, vaikka olen yhtä sun toista festaria kolunnut.

Vierailija
13/35 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla menee hermo ensin, mutta ei äitiin, vaan niihin muihin Prismassa oleviin, jos nyt pitäisi lähteä jouluruuhkaan. Muuten ei menisi hermot kummaltakaan.

Vierailija
14/35 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, silloin kun äitini oli vielä kaikissa ruumiin ja sielun voimissaan, kävin ihan mielelläni hänen kanssaan shoppailukierroksella. Nyt sitä ei tule tapahtumaan enää milloinkaan. Mulla kyllä meni välillä hänen kanssaan hermot, totta sekin, mutta aika äkkiä ne palautuivatkin.

Vierailija
15/35 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini kanssa en menisi ikinä, niin lyhytpinnainen ihminen. Mutta tyttäreni kanssa pärjättäis hyvin, tuskin kumpikaan hirveästi hermostuisi. Vaikka ei nyt ihannepaikka mennnä nyt, ruuhkan sekaan...

Vierailija
16/35 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kummallakaan, käydään aika usein shoppailemassa yhdessä. Tosin äiti ei jaksa juosta niin monessa paikassa missä minä haluaisin käydä. :)

Vierailija
17/35 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla menisi. Ei tosin johtuisi äidistä vaan siitä, että pitäisi mennä ostoksille Prismaan.

Meidän Prisma on sellainen hehtaarihalli, että menen sinne vain pakon edessä.

Vierailija
18/35 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla menee hermot luultavasti jo Prisman ovella.

Sama! Mun äiti saa käytettyä S-marketissakin yli puoli tuntia. Ei mitään järjestystä, poukkoilee hakemassa listan asioita siinä järjestyksessä kuin on ne kirjoittanut listaan. Jättää kärryn johonkin ja lähtee hakemaan jotain unohtaen samalla mihin käytävälle sen kärryn jätti. Ja on siis aivan täysipäinen ja -muistinen ihminen.

Käymme mökkireissuilla usein yhdessä kaupassa ja vaikka mulla on listalla tuplaten ostoksia, odottelen sitten siellä kassoilla että koskahan se mude olis valmis. Ja sitten vielä kassajonossa "no kananmunat unohtui"...

Vierailija
19/35 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että kummallakaan. Tosin yli 7-kymppinen äitini jopa nauttii siitä, kun pääsee "tyttöporukalla kylille" ihmisten joukkoon. Jos olisi paljon porukkaa, niin suunniteltaisiin reitti ja miten päästään nopeimmin ulos tungoksesta. Tai mentäisiin vaan jonnekin muualle kahville ja käytäisiin pakolliset ruoat ym. hakemassa pienemmästä kaupasta :) Ollaan aika samanlaisia, mutta äidillä ei mene hermot ikinä. Hän on sellaista "kyllä ne asiat järjestyy" -tyyppiä, mikä on ollut tarpeen kun on ollut naimisissa 50 vuotta lyhytpinnaisen isäni kanssa.

Vierailija
20/35 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ylipäätään käy missään Prismassa? Surkee paikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi