Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä..

Vierailija
18.12.2015 |

Nyt ois kyseessä rohkea nainen, joka haluaisi mennä tekemään aloitteen. Mistä ammattialasta/työpaikasta tai paikasta yleensä kannattaa mennä bongaan 'varteenotettava' mies.
- Baareista ei kiinnosta hakee kumppania.
- kaupan työntekijä ja huoltoaseman työntekijä lähti heti treffeille, mutta niistä sen kummempaa suhdetta syntynyt.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalta on paras just iskeä mies. Saa suoraan työssäkäyvän omia materiaalisia ahneuksia palvelevan lampaan. Baarissa saattais olla vaikka joku työtön luuserimies, hyi!

Vierailija
2/3 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikalta on paras just iskeä mies. Saa suoraan työssäkäyvän omia materiaalisia ahneuksia palvelevan lampaan. Baarissa saattais olla vaikka joku työtön luuserimies, hyi!

Kun olin töissä, bongasin sieltä työntekijän, treffailtiin ja se oli kyl baarifriikki.

Nyt olen itse työtön. Sen verran henkisesti kehittynyt, että työttömän miehenkin kelpuuttaisin, jos "sydän on kultaa". Ei se mammona ihmistä tee vaan se mitä ihminen oikeasti on.

Baareissa valitettavasti ne perheelliset, korkeassa asemassa olevat on tullut vongaamaan seksiä ja se siitä ihmisten arvoon laittamisesta titteleiden tai työllisyyden mukaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2.viesti = ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän