Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4 vuotiaan tytön joululahjatoive

Vierailija
18.12.2015 |

Tyttöni suurin joululahjatoive on rintaliivit. Ei muusta juuri puhukaan. Olen sanonut, että hän saa liivit sitten kun on isompi, kun tissit alkaa kasvamaan ja sitä hän nyt odottaa. Huoh.

Mietin noita lasten toppejakin. Luulen, että sellainen olisi lapselleni yhtä kuin rintaliivit, mutta ei niitäkään taideta tehdä noin pienille. En myöskään ole mikään käsityi ihminen, joten en oikein itsekään osaa tehä. Koon pitäisi olla 104-110. Onko muutenkin ihan tyhmää edes harkita ostavansa noin pienelle sellaista pikkutoppia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/6 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta semmoinen pikkutoppi. Kyllä mulla oli tommonen pienenä, ja iham järkevä musta kasvoi. Uskon että edelleen löytyy tuossa koossa tuollaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismasta saa. Itsekin juuri ostin tyttärelleni sellaiset. Sai joskus parivuotiaana yhdet lahjaksi sukulaiselta ja nyt kun ovat pienet, toivoo uusia. Itselläni myös on ollut moisia pienenä.

Vierailija
4/6 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tosiaan Prismassa kokoja? Kyttäsin hm:n, anttilan, kappahlin ja Lindexin verkkokaupat ja en löytänyt kuin yli 122cm kokoja ja ne on kyllä tosi isoja kun tuo tyttö on sellanen hoikkeli. Käynpä vaikka Kannelmäessä huomena katsomassa Prisman valikoimaa =)

ap

Vierailija
5/6 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kiitos! Näkyi verkkokaupassakin noita! =)

-ap

Vierailija
6/6 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun löytyi :)

-3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä