Lue keskustelun säännöt.
Vein lahjat vain vakkaritädeille päiväkotiin, en kesäsijaiselle
28.06.2008 |
jonka nimeä en muista ja jonka kanssa en ole koskaan jutellut
Kommentit (3)
tuntui hyvälle, olen kuitenkin kyseistä lasta hyvinkin paljon!!
Onneksi on fiksujakin ihmisiä olemassa, ai vaan ap:n kaltaisia mänttejä!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Se on täysin vapaaehtonen ele,ja mä veisin ainoastaan sellasille ketkä sen "ansaitsee"
tarkotuskaan,että se on jotain pakkomuistamista,vaan jos haluaa,vie niille kelle haluaa