Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies heitti riidan yhteydessä säilykepurkin otsaani

Vierailija
18.12.2015 |

Ei siitä nyt verta tule enää mutta kuhmu ja mustelma varmasti tulee.

Kun oli rauhoittunut niin sanoi " Ei sen pitänyt suhun osua vaan seinään, halusin vain että sä säikähdät"

Nyt harkitsen vakavasti muuttoa veljen luokse. Vai? Meneekö muiden miehillä hermo noin helposti?

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä helvettiä?! Ei vaikuta toi sun rakkaas hirveän tasapainoiselta. Jätä se sika.

Vierailija
2/71 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas mies. Muuta pois, muuten ei koskaan enää ota sua tosissaan, eikä kunnioita sua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa tarkemmin, esim. vaikka mitä itse teit.

Vierailija
4/71 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihme jos selvisit vaan kuhmulla ja mustelmalla!

Jos olisi täysillä napsahtanut vaikka ohimoon niin ehkä olisi henki lähtenyt...on sen verran kova ja raskas tuollainen purkki.

Vierailija
5/71 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä ei ole mitään merkitystä sen kannalta, että jokainen on itse vastuussa teioistaan ja väkivallasta ei koskaan kuulu syyttää uhria. Luulisi kenen tahansa takametsien urponkin ymmärtävän tämän, mutta ei näköjään.

Vierailija
6/71 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee äkillistä päänsärkyä tai muita aivoihin viittaaviin oireita, mene heti päivystykseen. Pienemmästäkin voi tulla aivoverenvuoto, ja säilyketölkki on kova ja painava. Heitettynä vaarallinen.

Vierailija
7/71 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappelun yhteydessä tekee typeryyksiä luonnostaan, mutta toi "tarkoitin kyllä, mutten noin" on vaarallinen lause. Jos se käyttää uhkan feikkausta aseena tappelussa, mitäs luulet mitä se tulee tekemään joskus ihan oikeasti? 

Tappelu ja kinastelu itsessään on tavallista, mutta tossa on liikaa ihan vääriä piirteitä.

muuta.

-m35

Vierailija
8/71 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä ei ole mitään merkitystä sen kannalta, että jokainen on itse vastuussa teioistaan ja väkivallasta ei koskaan kuulu syyttää uhria. Luulisi kenen tahansa takametsien urponkin ymmärtävän tämän, mutta ei näköjään.

Ei tuossa siitä ole kyse. Kysyttiin: "Meneekö muiden miehillä hermo noin helposti?"

Ei voi vastata ennen kuin tiedetään tarkemmin.

Vierailija
9/71 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta faktat pitää tietää. AP:han on saattanut ensin törkkiä puukolla.

Vierailija
10/71 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt vedä miestä sukupuolena tähän. Vai onko naisten jotenkin hyväksytympää heitellä esineitä? Jokainen vastuuntuntoinen ihminen tietää mitä raskaan esineen heittäminen toistapäin saattaa aiheuttaa. Hänellä on selvästi ongelmia, jotka saattavat seuraavalla kertaa aiheuttaa vakavampia ongelmia. Harkitse kannattaako yhteistä elämää jatkaa tämän miehen kanssa.

Vierailija
11/71 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tilanteessa antaisin ehkä kerran anteeksi, koska kyse oli äkkipikaisuudesta, milloin ei ajattele asioita loppuun asti ja kyllähän mies itsekkin säikähti ja sanoi ettei ollut tarkoitus. En nyt ihan tämän takia veisi tavaroita pois jos suhde muuten ollut hyvä tähän asti

Vierailija
12/71 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mun mieheni ei hermostu noin helposti eikä kenenkään muunkaan TERVE mies. Mieleltään sairaat ovatkin sitten eri asia.

Vierailija
13/71 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täsmennatkö vielä, kumpaan tuli lommo?

Vierailija
14/71 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä tuon paljon hyväksyttävämpänä tekona näkisin, jos AP on itse vaikkapa raivoissaan hyökännyt kokkiveitsi kädessä miehensä kimppuun ja tämä on puolustukseksi heittänyt tonnikalapurkilla.

Vierailija
15/71 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinä käyt väkivallalla minun kimppuuni ja minä leivon sinua huolellisesti turpaan, niin syy on sinun eli tässä tapauksessa uhrin. Luulisi kenen tahansa kukkahatunkin ymmärtävän, että uhri voi olla syyllinen saamaansa kohteluun, mutta ei näköjään.

Vierailija
16/71 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävikö sille purkille mitää..?!

Vierailija
17/71 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta pois.

Ajan mittaan asiat ei ainakaan parane. Väkivallalla uhkailu on nimenomaan väkivallan käyttöä. Kohta et uskalla tehdä mitään, kun pelkäät "miehesi" hermostuvan.

Jos miehesi myöhemmin vannoo, että ei ikinä enää käyttäydy väkivaltaisesti sinua kohtaan, niin voitte vielä ehkä muuttaa yhteen.

Toisaalta mitä tulee valehteluun, tai ns. puolitotuuteen, niin et tainnut kertoa kaikkea. Mikä johti tähän äärimmäiseen tilanteeseen, jossa mies joutui puolustautumaan heittelemällä tavaroita niin kuin akat? Jos miehesi heittelee esineitä ihan muuten vaan saadakseen sinut pelkäämään, niin silloin hänellä on mielenterveyden ongelmia, eikä teillä taida olla tulevaisuutta.

Vierailija
18/71 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruualla ei saa leikkiä.

Vierailija
19/71 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en koskenut mieheen. Riita koski sitä kun hän oli luvannut että yrittää hankkia töitä. Sain selville ettei ollut laittanut yhtäkään hakemusta. Tästä syystä suutuin ja huusinkin hänelle, että jotain pitää tapahtua, en voi elättää aikuista miestä. Sitten mies sanoi "Sinä luulet ämmä tietäväsi kaiken, ei se työn saanti ole niin helppoa" Vastasin että "Ymmärrän, mutta ei sua kukaan tule täältä hakemaan, sun pitää itse lähettää ne hakemukset"

Sitten heitti tonnikalapurkilla.

Ap

Vierailija
20/71 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL