Anna lapsellesi raitis joulu
Paras lahja mitä voi lapselle antaa on raitis joulu.
Kommentit (22)
En aio. Mun lapset on teinejä, ja ihan varmasti juon shampanjaa alkupalojen kera, Amaronea pääruualla ja jälkkärin ja kahvin kanssa calvadoksen. Nam.
"Valitettavasti ette saa tänä jouluna muita lahjoja kuin raittiin joulun"
Ihanaa. Kyllä nyt varmasti kaikki juopot av-mammat tekee parannuksen eikä juo enää ikuna.
Vierailija kirjoitti:
"Valitettavasti ette saa tänä jouluna muita lahjoja kuin raittiin joulun"
Hei, tää onkin hyvä. Vähänkö säästyy rahaa kun ei tarvii ostaa lahjoja. Kylläpä kullannuppuset innostuu. T. absolutisti.
Vierailija kirjoitti:
Paras lahja mitä voi lapselle antaa on raitis joulu.
Ja paras opetus minkä voi antaa on näyttää lapselle nautintoaineiden oikeanlainen ja sivistynyt käyttö.
Itseasiassa paras lahja taitaa sittenkin kuitenkin olla pleikkari, joten olit väärässä.
Juakaa juappoämmät viinaa, viina on hyvää!
Ruokaviiniä aion nauttia kohtuudella tai terästettyä glögiä. Lasten läsnäollessa ei silti humalassa kuulu olla, ei arkena eikä jouluna.
Niin annankin mutten raivoraitista.
Minä ainakin raivostun raittiudesta täällä korsossa.
Eilen sama aloitus, mutta pidempi intro. Tänäänkö ei jaksanut ap panostaa kuin yhden rivin verran?
Jaa...lapseni ovat kyllä luultavasti toista mieltä. Veikkaisin että heidän mielestään surkein joulu ikinä, jos ainoa lahja on se ettei juoda alkoholia (jota ei siis kyllä muutenkaan juoda).
Vierailija kirjoitti:
Eilen sama aloitus, mutta pidempi intro. Tänäänkö ei jaksanut ap panostaa kuin yhden rivin verran?
No tänään ap sentään muisti jättää sen "muistakaa" pois :D
Vierailija kirjoitti:
Ruokaviiniä aion nauttia kohtuudella tai terästettyä glögiä. Lasten läsnäollessa ei silti humalassa kuulu olla, ei arkena eikä jouluna.
Ap:n mielestä järjen käyttö ei ollut sallittua, joten palanet helvetin tulessa tai jotain.
Vierailija kirjoitti:
parempi vähän ottaneena ja rauhallisena kuin raittiina ja raivona sanoisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, kaikki on vähän kivempaa kun on piänessä kännissä aina, sanoisin.
Luulisi tuon olevan sen verran selviö, ettei tarvitse tulla lässyttämään tällaisesta.
(lapseni eivät ole nähneet minua koskaan päissäni, kohta 12 vuotta vanhin...)
Vierailija kirjoitti:
Luulisi tuon olevan sen verran selviö, ettei tarvitse tulla lässyttämään tällaisesta.
(lapseni eivät ole nähneet minua koskaan päissäni, kohta 12 vuotta vanhin...)
Niinpä, on jokaisen oma asia olla kännissä, mutta ei koskaan päissään. Kyllä alkoholi kertoo mikä on oikein ja mikä ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, kaikki on vähän kivempaa kun on piänessä kännissä aina, sanoisin.
harmi kun et osaa ottaa niin että et tule humalaan. :(
Lässynlää.