30+ esikot **viikko 7**
Huomenta kaikille. Aloitin uuden pinon kun muut vissiin vielä nukkuu;)
Itse kävin heitttään miehen töihin ja samalla kaupassa.
Viikonloppu meni autoillessa. Koiranäyttelyssä ei menestystä mutta agilityssä käytiin pokkaamassa kaksi palkintoa. Eikä ollut ongelmia juosta, ainoa vaan että oma vauhti ei ole enään sitä mitä se on aiemmin ollut, onneksi koira ei ole sinkoilevaa sorttia radalla.
Huomenna parturiin, edellisestä kerrasta onkin jo puoli vuotta (pitkä tukka) ja ostamaan kastemekon kankaat. Anoppi lupasi tehdä ja uusimmassa käsityölehdessä oli juuri sellaisen puvun ohjeet mitä olen ajatellutkin. Anoppi oli ihan riemuissaan pyynnöstäni ja saavat sukuun puvun.
Myös niitä verhoja odottelen sieltä liikkeestä kun ompelu kuului hintaan, pääsis laittamaan jotain uutta.
Äitiyspakkaus ei tullut perjantaina. Jokohan tänään? Täytyy kytätä milloin posteljooni käy.
Täytyy vielä lukea vauva-puolen loppuviikon pinot.
t. Nasu ja Touko-masu 26+1
Kommentit (43)
Mulla on ainakin kädet kipeät. Yöllä ne kipeytyy tosi paljon ja sormet on ihan " lukossa" aamulla, en meinaa saada niitä suoraksi vaan ne täytyy auttaa toisella kädellä. Ruksahtelua vaan kuuluu... Liekö tämä enää ihan normaalia... Lähinnä kipeät ovat siis sormien ja ranteiden nivelet, ja uskoisin että nimenomaan niihin kertynyt neste aiheuttaa ainakin osan kivusta. Pitänee kysyä ensi viikolla lääkäriltä tarkemmin kun käyn neuvolassa.
Ja nyt koiran kanssa ulos kirpakkaan pakkassäähän. :)
susanna 34+5
molemmat mietitte tuota käsien kipeytymistä.
Johtuu turvotuksen aiheuttamasta pinnetilasta rannekanavassa.
Eli ns. rannekanavaoireyhtymä. Jos ei teittä kummallakaan ole ollut ennen raskautta vastaavia oireita, niin häviävät varmasti raskauden jälkeen kun turvotukset loppuvat.
Googlettakaa rannekanavaoireyhtymä, niin saatte lisätietoa...
Mukavaa viikonloppua kaikille odottajille!
Suiza ja Kuikkisneiti 7 vk ja 1pvä
En usko että me ' erkin' kanssa kiilataan la-listalla väliin. Olemme sopineet maha-asukin kanssa että ' erkki' köllöttelee pari viikoa yli lasketun ajan mahassa. Meinasin että jospa hakisin opiskelemaan ja sitten tarttisin vähän lukuaikaa... saattaa sujua paremmin kun ' erkki' on mahassa.... no katsotaan jakanko innostua ja miten mahassa olo ' erkkiä' miellyttää.
Kaverit oli Oulusta kylässä pari päivää ja kyllä oli ihanaa. Olin kyllä seuraavan päivän niin poikki että nukuin koko päivän ja nukuin koko yön. Olen kyllä muutenkin aika poikki. Mies tulee matkoilta huomenna ja olen nukkunut koirien kanssa vierassängyssä. Ne on kyllä ihania nukkumakavereita sängyssä... tulee vaan hirvee hiki kun ne on molemmilla kyljillä lämmittämässä ja kumpikaan ei väistä vaan tulee vaan lähemmäs. Tyttökoira yrittää nukkua vielä mahan päälläkin... se on liikkis.
Onhan muillakin odottajilla käde kipeät. Minulla on yölläkin jotenkin käämenet kipeinä. Olen miettinyt että se johtuu turvotuksesta... onhan normaalia?
Miten muilla nuo lapsen sukunimiasiat.... luulin että lapselle voi ottaa yhdistelmänimen, ei voikaan.... ei siis olla naimisissa ja molemmat haluaa lapsella oman sukunimensä ja siksi ajateltiin että yhdistelmä on paras, ja nyt sitä ei voikaan ottaa
No nyt kuuluu haukku pihalta pitänee mennä pelastamaan koirat naapurin oravilta....
Kirsi 33+4 + erkki