Miksi kissan pystyy ottamaan sänkyyn nukkumaan mutta koiraa ei ikinä!?
Pentu pääsi heti meidän sänkyyn nukkumaan mutta koiraa en ottasi sinne ikinä..
olenko vaan henkeen ja vereen kissaihminen vaikka muta koitan itselleni väittää?
Kommentit (34)
Meillä saa kissa ja koira molemmat nukkua missä haluavat. Kissa hyvin harvoin tulee sänkyyn nukkumaan. Nukkuu tiettävästi joko omassa tolpassaan tai saunassa ylälauteella. Koira nukkuu osan yötä sängyssä, mutta jossain kohtaa siirtyy sängyn alle.
Moni nainen raahaa sian illalla ravintolasta sänkyynsä. Itse en noin tekisi ikinä.
Meillä sängyssä nukkuu 2 isoa koiraa, kissa ja miäs.
Missäs sä nukut?
Missäs sä luulisit?
Mu ua on kissa purrut monta kertaa. Ei yhtään mitään seurausta. Koira puri kerran. Tuli lääkäri reissu ja antibiootit sekä jäykkäkouristus? rokote. Molemmilla oli punkkeja jo vuosi kymmeniä sitten iholla. Aina pihalta tullessaan. En päästäisi sänkyyn todellakaan! Yhden kerran tuli kutsumatta, kun "naisvieraissa olin". Potkaisin sitä, niin murahti siihen malliin, et katsoin sovun olevan viisasta. Se on ainoa koiran kanssa nukkumani kerta. Ja ainoa hupulainen. Tytär, kun nukkui ihan eri sängyssä... harmi!
Vierailija kirjoitti:
Meillä sängyssä nukkuu 2 isoa koiraa, kissa ja miäs.
Missäs sä nukut?
Missäs sä luulisit?
No ei sitä tuosta voi tietää, mutta tuon perusteella et nuku ainakaan siinä samassa sängyssä missä mies nukkuu lemmikkien kanssa.
Kissasta lähtee paljon karvaa. En ottaisi sänkyyn. Trimmattava koirani nukkuu jalkopäässä omalla paikallaan. Likaiset tassut puhdistetaan ennen sisääntuloa.
No ei sitä tuosta voi tietää, mutta tuon perusteella et nuku ainakaan siinä samassa sängyssä missä mies nukkuu lemmikkien kanssa.
Et sitten osaa lukea rivien välistä? Pitääkö aina kaikki rautalangasta vääntää.
Vierailija kirjoitti:
Et sitten osaa lukea rivien välistä? Pitääkö aina kaikki rautalangasta vääntää.
Rivien välistä lukemalla vaikuttaa juuri siltä, että et nuku sängyssä.
Kissaa ei ole eikä tule, sen verran paha allergia. Koira on ja saa nukkua sängyssä, yleensä kyllä viihtyy parhaiten sängyn vieressä tai omalla sohvalla.
Meillä poikakissa tykkää nyt kesällä nukkua kylmällä vintillä aamuyöhön. On muutenkin itsenäinen metsästäjäluonne. Sitten tunnen sen jaloissa, tulee syliin aamuyöstä. Hellitään. Kehrää siinä, puskee, ihana. Tyttökissa nukkuu kissanraapimapuussa ihan sängyn vieressä koko yön, mutta nukuttaa minut alkuillasta eli tulee kainaloon, lämmin kehräävä tyyny, rauhoittaa minut uneen.
Hoitavat nukuttamisterapeutin tehtäviään siis vuoroissa. Harvoin nukkuvat yhtä aikaa parisängyssä. Ovat selvästi jakaneet reviirinsä alku- ja loppuyöhön :) Kissa on viisas!
Meillä on pieni terrieri, josta ei edes lähde karvaa, joten se saa halutessaan nukkua meidän kanssa sängyssä. Ei se ole likainen, sen turkkihan suorastaan hylkii likaa.
Ei se kyllä kovin kauaa siinä sängyssä viihdy, ilmeisesti sille tulee kuuma.
Tassunsa sen putsaa itse huolellisesti lenkin jälkeen, eikä se missään kuralammikoissa ryve. Sillä on ihan puhtaat valkoiset hampaat kun, henki ei haise millekään.
Me hoidetaan sitä hyvin. Punkki tarkastukset melkein päivittäin.
Ei se ole ikinä ketään purrut, paitsi omia lelujaan. Se on kiltti ja ihana nappisilmä.
Kyllä mulle kissakin kaveriksi kelpaisi ja on joskus ollutkin, mutta sitten puhkesi allergia.
Monet palstamammat käyttävät koiruleita miehen korvikkeena siellä sängyssäkin :)
Kyllä meidän kissat ainakin tuli ihan kiinni ja yksi teki itsestään välillä hatun jommallekummalle (siis vaimolle tai minulle).