+++++PAINONPUDOTTAJAT 2006++++ VK 7
Kommentit (28)
Olen koko viime viikon tiukasti noudattanut 18 pisteen päiviä ja käynyt lähes päivittäin hiihtämässä kun säät lauhtuivat. Ja eilen puntari näytti sitten 63,8 eli 1,2 kg viime viikkoon. Eli pitkästä aikaa pudotusta! Mutta tänään kun kävin taas ihailemassa- puntari näytti 64,4! Eli eihän nuo voi olla kuin niitä nestejuttuja mitä mulle joku ehdotti tässä taannoin. Eli liikunta kerryttää lihaksiin nesteitä tai jotain sellaista. Kuitenkin olen nyt tyytyväinen tähän tilanteeseen ja pistelasku tuntuu helpolta.
Ensi viikonloppu onkin jo toinen, kun olemme lähdössä urheiluopistolle lomalle. Tokihan siellä on varmaan kevyttä ja terveellistä ruokaa sekä liikuntaa monenmoista. Sinnitellään.
Mitähän tuohon taulukkoon nyt painoksi merkkais.... JOs laittais tuon tämän aamuisen niin vois olla miinusta merkittäväksi ensi viikollakin:)
66,2-64,4-60
Ja pampuoina 0000xx
nam et oli hyvää....
Kiloja tippunut nyt 5, vau, olen ihan tyytyväinen. Työhousut olen saanut vaihtaa L koosta kokoon M, ihanaa. Eilen uimassa, tänään kävelyllä ja huom vien neidin 2v äidin ja isäni luo tunniksi heti aamusta ja käyn taas uimassa. Eiköhän se tästä....
93/88/80
Voihan kökkö....harmittaa...
Mutta syy on se kun, leivoin herkkuja viime viikolla, viikonloppuna oli miehen 50v synttärit ja niitä juhlittin pari päivää. oli suolasta ja imelää herkkua + kuohuviiniä ja olutta...
eipä ollut ollenkaan yllätys ,ett vaaka näytti plussaa :(
Ei taida meikälainen päästäkään siihen tavoitteeseen -5kg helmikuun loppuun mennessä...nyt kun tuli takapakkia, Pudotus nyt yht: 2.6kg (vain:(
t:zsazsa XXOOOOOOOO OOOOOOOOOO
edellisviikolla ei pudonnut ollenkaan eli kokonaispudotus vuoden alusta -10kg,jee!!
Mutta vielähän tätä urakkaa on jäljellä...
viikolla aletaan urakka sitten alusta oikein kunnolla ilman mitään tekosyitä! Ja liikuntaa mukaan kans. Välitavoitteeseeni en kyllä todellakaan pääse vielä helmikuussa, mutta siirretään se maaliskuuhun, lupaan että silooin olen saanut yhteensä 6 kiloa tiputettua. Upeaa työtä tytöt, hienosti on porukan paino pudonnut!
Ja kuten pelkäsin plussaa taas tällä viikolla. Ei onneksi kuin 300 g, mutta kuitenkin. Kovasti pitää taas koittaa ottaa ittee niskasta kiinni, että pääsisi tohon -4kg tavoitteeseen helmikuun loppuun.
meetsi 79,3 / 75,9 / 60-65
Minäkin roikun vielä täällä mukana, vaikka täytyy kyllä myöntää, että on ollut laihdutus hukassa viime viikkoina. Eipä auta kuitenkaan lannistua, vaan tahdonvoimalla eteenpäin. Pudotusta oli ihme kyllä viime viikkoon 400 g ja helmikuun välitavoite on saavutettu - tai sitten ei, riippuen mitä vaaka kiljaisee ensi viikon maanantaina. Hyviä pudotuksia on teillä muilla ollut!
Pampuloitakin on onneksi lähtenyt :)
OOOOO OOOXX
72.5/69,9/63
Oikein hyvää ja kevyttä ystävänpäivää kaikille!!!!!
Mulla meni viikko pieleen... olin laiska viikolla ja jäi liikkumiset " pakollisiin" sählyyn ja jumppaan ja vkloppuna olin ystäväpariskunnan kihlajaisissa. Tuli sitten käytyä grillillä ja naposteltua juhlaherkkuja enemmälti. Ja vielä siiderin ja oluen voimalla. Elikkäs viisarivaaka rankaisi +500...
Nyt oon ottanu taas itteäni niskasta kiinni ja ens viikolla on uudet kauniimmat lukemat! Kauppaan ja sitten vaunulenkille lähtee allekirjoittanut...
Elin@ 80/79/65
00000 00000 0000X