+++++PAINONPUDOTTAJAT 2006++++ VK 7
Kommentit (28)
Hieman tahti hidastunut...
Motivaatio hiipuu vaikka mennyt todella hyvin ! Nyt lähdössä viikoksi mummilaan ja jätän pistekirjan kotiin. Pidän siis väliviikon, yritän pysyä samassa :o)
Tilanne 88/78,5/70
xxxxxxxxxooooooooo
Mulla meni viime viikko vähän paremmin, vaikka tuli viikonloppuna vähän liikaa syötyä.. Paino tippui puoli kiloa, joten tilanne nyt 71/68,5/67. Tavoite siis tämän kuun loppuun. Siitä sit jatketaan 65 kiloon ja siitä vielä sit viisi kiloa pois.
Mites muilla?
Mil@
vatsatauti iski päälle viime yönä.Taitaa siis olla silläkin asiaan vaikutusta.Olo on karmea.-1kg on siis saldo, mutta ei varmaan muuten olis paljon yhtään tippunut.Veikkaanpa,että viikon päästä näyttää sitten plussaa.Paljon en ole kuntoilemaan päässyt.
76/72,4/ensin se 70 tavoite,sitten 65
Tsemppiä uuteen viikkoon kaikille!
Mutta tuntuu, että nyt olen saanut motivaatiota tähän hommaan. Eli liikunnat sujuu niinkuin pitää (pulkka- ja vaunulenkkejäkin tehty ja eilen poljin kuntopyörää 45 minuuttia puolituntísen sijasta). Ruokarytmi on aika hyvin löytynyt eli en pupella kokoajan jotain vaan 5 kertaa per päivä, niinkuin kuuluukin: aamupala, lounas, välipala, päivällinen ja iltapala. Toki välillä on tullut napsittua ylimäärästä ja perjantai meni hieman mässäilyksi, mutta entiseen verrattuna sujuu hyvin.
Tällä viikolla ajattelin lisätä tuota kuntopyöräilyaikaa tuohon 45 minuuttiin ja se kolme kertaa viikossa. Tänään heitin jo pulkkalenkin...
Tästä on hyvä jatkaa. Jospa se vaaka näyttäisi ens kerralla jo 74kg.
78kg?, 75kg, 57-59kg
Jeee, saan vihdoinkin parin viikon tauon jälkeen ruksata pois yhden pompulan! Kokonaispudotus nyt -4kg, mihin olen erittäin tyytyväinen. Nyt kevättä kohti vielä liikuntaa enemmän kehiin niin kyllä lähtee :)
83/79/68
Pempuli XXXXO OOOOOOOOOO
oltiin lopuviikosta laskettelulomalla ja paino ei laskenut sitten yhtään. Kovasti yritin tarkkailla syömisiäni enkä sortunut kermakaakaoon tai munkkeihin, mutta iltaisin tuli sitten rentouduttua siiderin ja karkkien voimalla ja tässä sitten tulos. Tästä taas jatketaan sitten uudella viikolla ja meinaan pitää muutaman täysin salaattipitoisen päivän, jotta paino lähtis taas laskusuuntaan. Uuden vaa' an hankinta on myös suunnitteilla, kun tuo vanha näyttää vaan 500g:n tarkkuudella puoleen ja toiseen.
Minna-66 xxxxO OOOOO OOOOO eli 103/98,5/85
Pudotusta -1,2kg, välitavoitteeseen matkaa enää vajaa kilo. Melkein piti pakottaa itseni syömään kaikki päivän pisteet kun mikään ruoka ei maistu eikä etenkään herkut (se on tosi outoa ja harvinaista minun kohdalla). Toivottavasti tällä viikolla vihdoin jo pääsisi kunnolla lenkkeilemään! Sitkeyttä ja sisua kanssasisarille tähän viikkoon!
XXXX0 00000 00000
Moi!
Vaaka näytti aamulla saman lukeman kuin viikko sitten. Mikä oli tosi yllätys sillä tuli syötyä ikävään. Mies lähti viime maanantaina merelle ja minä napostelin kaiket illat...
Nyt lupaan taas ottaa itseäni niskasta kiinni.
lukemat siis 79/77,3/69
vessu XOOOO OOOOO
Vaaka näytti tänään aamulla 400g vähemmän kun viime viikolla eli lukemat 65.1..vielä on matkaa tavoitteeseen se reilu 5 kiloa. Viime viikko meni kyllä vähän liikaa syömisen puolelle ja herkuteltuakin tuli, mut onneks kerkesin harrastamaan hiki liikuntaa sen 3 kertaa mikä on ollu tavoitteena joka viikolle eli +kiloilta säästyttiin nyt liikunnan ansiosta.
XXXOOOOOO
Raahasin kuntopyörän telkkarin eteen. Siinä on kalorimittarikin, mutta kyllä 200-300 kaloriin saa aika paljon polkea, sellaisen 20-30 minuuttia kunnon teholla ja vauhdilla.
Saldo 73/70,5/66 eli xx ooooo
Eli olen tosi tyytyväinen vaikka taas söinkin ylimääräistä. Myös minä pidän tämän viikon taukoa, lapsi menee isälleen hoitoon joten aion pitkästä aikaa nautiskella ja rentoutua oikein kunnolla... ;) Välitavoitekin on nyt saavutettu, ja vielä etuajassa.
OOOOO OXXXX (78/74/68)
Mulla nyt junnaa tää paino paikoillaan.. Ihan alkaa ahistaa että taasko mä jään tähän 7 kiloon, näyttää ettei millään pääse toi paino putoon..
Tosiaan sairaaladieetti jouduttiin miehen kans lopettaa, kun alko olo heikkenemään, tuntu ettei kohta jaksa mitään tehä.
Niin ja ajateltiin aloittaa miehen kans karppaus, olen aina halunnu kokeilla, ja nyt sain tilattua netistä kirjan. Kuhan se tulee, niin eiköhän sitä opiskelemaan ja sitte alotetaan. Jatkan varmaan kuiten tässä pinossa, ei kait se mitään haittaa?
Lenkillä kävin jo tänään, illalla sitte vesijumppaan. Tänään on kyl sellanen fiilis, että tästä on noustava (siis painon laskettava), eihän tästä muuten tuu mitään!
Niin ja paino on edelleen siinä 83kg paikkeilla..
Nyt olen helmikuun lopun välitavoitteessa eli lukemat 76/72/63. Onhan tässä matkaa vielä. Tsemppiä kaikille!
Välitavoite oli, että 5 kg helmikuun loppuun mennessä ja se on nyt saavutettu :-)))))
XXXXX OOOOO
eli pelkkä keventäminen valinnoissa ei minua laihduta , virkistynyt olen kyllä.pitänee alkaa pisteiden laskuun
hyvin menee! Tänä aamuna vaaka näytti 65,5. 4,6 kg poissa, pian viiden kilon puolivälissä! Anopin kuohuviinipulloa poksautetaan sit jo ens viikolla, hoffentlich... Oon kyllä ollut oikein kilttinä, niin että hyvä, kun on pudonnut - muuten menis kyllä purjeesta tuulet.
Meku
XXXXOOOOOO
70,1/65,5/58-60
Motivaatio täysin hukassa jo ties monettako viikkoa..
Tosin iloinen näistä -4kgsta, mutta uutta potkua pitäis saada!
No katsellaan viikon päästä uusiksi
Pyykkivuori
Lähtö:88kg/ nyt 84kg / tavoite 78 kg vuoden loppuun
meikäläiselläkään ei mitään uutta. viime viikko oli taas plussaviikko eli 78,5kg, plussaa 400g. jumpassa kävin vain kerran, lievä flunssa vaivaa ja kampaajakin sattui juuri jumppapäiväksi. syömisten puolella tuli kyllä hiukka lipsuttua kun tuo motivaatio tuppaa olemaan jostain syystä hukassa ;) ja välitavoite on KAAUKAANA vielä, piti olla 75kg helmikuun loppun mennessä mutta untahan vain taisin nähdä :(
t. peppis 79,7/78,5/65
Viime keskiviikosta paino on pudonnut 800g vaikka vaikka vähä oon herkutellukki :) Vähä sipsejä, suklaata ja jopa yhen laskiaispullanki söin! Eli 4.8 kg on kokonaispudotus ja motivaatio edelleen korkealla. Niissä kaloreilaskuissa oon pysyny. Niin ja nyt oon todistanu sen itelleni että myös ilman liikuntaa voi laihtua. kerran viikossa käyn vajaan tunnin jumpassa mut siinä kaikki! Normaalia " arkiliikuntaa" tietty lisäks mut muuta ei oo ollu.
84,5/79,7/74,5
xxxx0 00000
vasta viime viikko oli mulle sellainen, että sain pysyttyä hyvin pisteillä, siis ihan että vaakakin näytti tulosta!!! herkuteltuakin tuli, mutta myös lenkkeiltyä, saapa nähdä miten tämä viikko menee.
81.7/79.9/65 eli lasken tämän nnyt itsellenin pudotuksen eka viikoksi, toi eka on viime viikon paino. Eli pudotusta 1,8kg.
matkaa tavoitteeseen on...synnytyksestä tultuani painoin 77, mutta jostain nuo yliomääräisetkin tuli tässä 6kk aikana:/
imetyspisteet mulla siis myös on.
jaaha nyt puuronkeittoon, mukavaa pudotusviikkoa kaikille!!!