Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työ sekoittaa ajatusmaailmani

Vierailija
17.12.2015 |

Tuntuu etten missään saa olla oma itseni, jos olen kotona kysytään no eikös sinulla ole töitä, töissä pelkään lähteä kotiin kun ajattelen, että jos ei olekaan kohta töitä, ikään kuin se minusta olisi kiinni. Ahdistaa olla kaikkialla kun kaikkialla vaaditaan että on töitä. Ei saa lainaa jos ei ole töitä, ei saa ruokaa, jos ei ole töitä, tuntuu etten ole mitään ilman töitä.
Miten siis, jos on vaikka jäänyt työttömäksi, niin hokeeko sitä koko ajan itselleen että minulla ei ole töitä. Tuntuu ett pää hajoaa kohta, koska koko elämä pyörii vain työn ympärillä.

Jos olen kotona , pelkään että minulle sanotaan välittömästi että milläs sitten elät, kun ei ole töitä.
Töissä taas saan kuulla uhkauksia mahdollisista irtisanomisista.

Tätäkö on ihmisen elämä , pelätään koko ajan jotain että joku sanoo että nyt sinulla ei olekaan töitä niin et saa näitä ja noita asioita.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on epävarmuus. Vaikka on töitä, ei ole mitään varmuutta siitä, että jatkossa olisi töitä. Sen tietää myös, ettei ole mikään itsestäänselvyys saada muita työtä. Ja kun ansiosidonnaisesta leikataan, niin työttömyys on todellinen uhka sikälikin.

Se on ainakin varmaa, ettei näissä paineissa luoda uutta, innovoida tai saada isoja asioita aikaan niillä työpaikoilla.

Vierailija
2/2 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, voiko noin peloissaan ollakaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla