Epänaisellisin (luonteen)piirteesi
Mikä tapa tai ominaisuus sinulla on, joka ei sovi yleiseen kuvaan millaisia naiset ovat?
Ap:llä konfliktihakuisuus. Jos en ole varma mitä mieltä olen jostain asiasta, valitsen yleensä epäsuositumman mielipiteen. Uskonto, politiikka etc. ovat mielestäni erinomaisia puheenaiheita. Tuohon maahanmuuttokeskusteluun en tosin enää jaksa osallistua kun on pelkkää päällehuutamista, vaikka mielipide on siitäkin. Sanoisin sen, jos ei menisi viesti poistoon.
Kommentit (54)
Olen kiinnostunut tekniikasta ja autoista ja tykkään keskustella niistä. Olen koulutukseltani autonasentaja, mutta en kyllä tee alan töitä, vaan jatkoin opiskelua valmistumisen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan minussa on epänaisellista melkein kaikki, mutta yksi mihin jatkuvasti törmään on putkiaivoisuus. En tajua vihjeitä ja vivahteita, ja naisseura on joskus minulle aika tuskastuttavaa, kun varmaan puolet jutuista jää hiffaamatta. Miesten kohdalla tätä pidetään itsestään selvyytenä, mutta kun minun naisena oletetaan tajuavan piilomerkitykset, niin sekaannuksia tulee kun en niitä tajua. Ja ei ole älykkyysosamäärästä kiinni jos joku ehti epäillä, se on tutkittu ja hyväksi havaittu.
Todellakin tämä
Olen hauska :D tai siis yritän olla, yritän yleensä keskustelussa naurattaa muita. Se ei siis omasta mielestäni ole epänaisellista, mutta yleisen mielipiteen mukaan vaikuttaa olevan.
Lätkän seuraaminen ja varsinkin kotona pelejä katsoessa elämöinti ja pelipaitojen käyttö on herättänyt ihmetystä miehillä ainakin. Eli siis kunnon seuraamine ja eri liigapelien katselu eikä vaan mm pelit ja miehen mukana hengailu.
Kielenkäyttöni on kauheaa. Innostuessani kiroilen ja manailen, ei tarvitse edes olla vihainen. En tiedä miten tämmöiseksi olen oppinut, isäkin puhui aina ihan kohtuusiististi =(
Epänaisellinen piirteeni on se, etten kiertele. Sanon asiat kuten ne ovat. Se tulkitaan kovuudeksi ja empatiakyvyttömyydeksi, vaikka todellisuudessa sen taustalla on tavoite säästää aikaa turhalta lässytykseltä ja kunnioittaa toista olemalla rehellinen. Yhdistettynä se usein naisiin liitettyyn verbaaliseen lahjakkuuteen ja sosiaalisten tilanteiden lukutaitoon tilanteet saattaa olla paikoin aika jäätäviä :D Nautin siitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kenen mielestä epänaisellinen? Mun vai jonkun 1950-lukua kaipaavan konservatiivin?
Sellainen jonka huomaat herättävän ympäristössä hämmästystä, enemmän kuin jos mies olisi samanlainen. -ap
No sitten ei mulla ole epänaisellisia luonteenpiirteitä, koska ei mun elinympäristössä mikään mussa herätä tuollaista hämmennystä.
t. yliopiston punavihreä kupla
Punavihreässä kuplassa miehillä oli naisia selkeämpi käsitys omasta sukupuoli-identiteetistä. Jotkut totesivat itse, että ovat "tällaisia androgyynejä", sellainen roisista läpänheitosta tykkäävä hevariäijä taas koki itsensä ulkopuoliseksi. Siellä pelataan naisten säännöillä ja miehet joko sopeutuvat niihin tai eivät. -ap
eli naisellisuuden määrittely luonteenpiirteeksi, joka herättää ympäristössä huomiota, on aika huono määrittely
Useimmissa ympäristöissä tuo toimii. Jos pv-kuplassa ei ole miehekkyyttä ja naisellisuutta niin muissa paikoissa on.
Ei se tarkoita, että pv-kuplassa ei olisi miehekkyyttä tai naisellisuutta, vaan että ne rajat on erilaiset. Sitä mä tässä nyt yritän hakea, että minkä mukaan se naisellisuus määritellään? Ei ole mitään yhtä valtavirtaa, vaan kaikissa eri "kuplissa", ja eri ypäristöissä on erilaset määrittelyt naisellisuudelle ja miehekkyydelle. Esimerkiksi moni täällä mainittu asia ei joissain ympäristöissä ole lainkaan epänaisellista. Lisäksi musta on tosi vahingollista määritellä naiseus jotenkin 50-lukulaisesti pinnallisuudeksi ja tyhjäpäisyydeksi. Jos suurin osa naista pukeutuu kotona "epäseksikkäästi" verkkareihin ja vanhaan villapaitaan, niin miksi se olisi epänaisellista?
Se että en nauti muiden ihmisten kiusaamisesta, pilkkaamisesta ja syrjimisestä.
Olen housuihminen, joskus "pakollisissa" tilaisuuksissa hame tai mekko. Vapaa ajalla en koskaan hameita käytä. Seuraan jalkapalloa ja jääkiekkoa, käyn myös sm-liigaa katsomassa hallilla. Olen tyylitön tantta, en ymmärrä tyylin päälle mitään, enkä tiedä miten minun tulisi pukeutua. En välitä kengistä ja laukuista, kunhan jonkinlaiset omistan. Sisustus ei kiinnosta paljoakaan, asun ulkopuolisin silmin rumahkossa kämpässä.
Vastapainoksi tykkään romanttisista elokuvista ja kirjoista, meikkaan jonkun verran ja leivon paljon.
Vierailija kirjoitti:
Olen housuihminen, joskus "pakollisissa" tilaisuuksissa hame tai mekko. Vapaa ajalla en koskaan hameita käytä.
Oikeastiko tää on susta epänaisellista? Millä vuosisadalla me sun mielestä eletään?
Olen ihan sievä ja söpö nuori nainen vaaleine hiuksineni ja naisellisine vaatteineni, MUTTA piereskelen (olen aikamoinen hajuhaitta), kuorsaan todella kovaa ja vittuilen varsinkin miehille.
Eli olen sievä, mutten siveä.