Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epänaisellisin (luonteen)piirteesi

Vierailija
17.12.2015 |

Mikä tapa tai ominaisuus sinulla on, joka ei sovi yleiseen kuvaan millaisia naiset ovat?

Ap:llä konfliktihakuisuus. Jos en ole varma mitä mieltä olen jostain asiasta, valitsen yleensä epäsuositumman mielipiteen. Uskonto, politiikka etc. ovat mielestäni erinomaisia puheenaiheita. Tuohon maahanmuuttokeskusteluun en tosin enää jaksa osallistua kun on pelkkää päällehuutamista, vaikka mielipide on siitäkin. Sanoisin sen, jos ei menisi viesti poistoon.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa kun minun mielestäni juuri naiset ovat hyvin konfliktin hakuisia. Naama virneessä kysellään idioottimaisuuksia, ja sitten ihmetellään ripset räpsyen että mikäs sulle tuli, miksi suutuit kun sanoin että pedofilismi on ihan luonnollista, eikä sun kannata piilotella lastesi kuvia, sinne nettiin vaan kaikki... räpsräps.

Miehet yleensä pitävät mielipiteensä omana tietonaan, eivätkä yritä saada mitään kiukkua kessään aikaan. Tai on sellaisiakin miehiä, mutta itse kutsun heitä ämmiksi.

Vierailija
22/54 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu hirveästi naiskuvasta kuten ap tiedostaakin. Niitähän on niin monia ristikkäisiä, en tiedä minkä valitsisin. 

Ekana tulee mieleen että rakastan isoja koiria. En ole enää aikuisiällä sellaista hankkinut, mutta lapsuudenkodissamme oli useita rotikoita joita rakastin yli kaiken. Isot koirat herättää minussa välittömästi halun taputtaa päätä ja viedä lenkille, pienet koirat suoraan sanottuna jotenkin ärsyttävät. En myöskään meikkaa, sisusta, katso romcomeja, lue blogeja tai valokuvaa omaa elämääni. Jotkut pitävät kai myös väittelykykyä ja -halua epänaisellisena, mutta suurin osa tutuistani - niin miehistä kuin naisista - pitää sitä nykyään aika sukupuolettomana ajanvietteenä, joten tämä ei ehkä enää kuulu listaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa organisoida pätkääkään ja olen tosi laiska. Lisäksi mulla on putkiaivot, joten osaan tehdä yleensä vain yhtä asiaa kerrallaan. Tykkään pelata ja en ole kovin sosiaalinenkaan. Myös tekniikka ja tiede kiinnostaa aikas paljon. Ulkomuotoni on kuitenkin vastapainona varsin viehättävä.

Vierailija
24/54 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa kun minun mielestäni juuri naiset ovat hyvin konfliktin hakuisia. Naama virneessä kysellään idioottimaisuuksia, ja sitten ihmetellään ripset räpsyen että mikäs sulle tuli, miksi suutuit kun sanoin että pedofilismi on ihan luonnollista, eikä sun kannata piilotella lastesi kuvia, sinne nettiin vaan kaikki... räpsräps.

Miehet yleensä pitävät mielipiteensä omana tietonaan, eivätkä yritä saada mitään kiukkua kessään aikaan. Tai on sellaisiakin miehiä, mutta itse kutsun heitä ämmiksi.

"Naiset on ihan perseestä, Miehet ei ole. Tai jotkut miehet on, mutta kutsun niitä miehiä naisiksi."

Vierailija
25/54 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kenen mielestä epänaisellinen? Mun vai jonkun 1950-lukua kaipaavan konservatiivin?

Sellainen jonka huomaat herättävän ympäristössä hämmästystä, enemmän kuin jos mies olisi samanlainen. -ap

No sitten ei mulla ole epänaisellisia luonteenpiirteitä, koska ei mun elinympäristössä mikään mussa herätä tuollaista hämmennystä.

t. yliopiston punavihreä kupla

Vierailija
26/54 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama kuinka mies täyttää astianpesukoneen (on vain mieststävä tosin eikä konetta), pukeudun usein tuulihousuihin ja eripari villasukkiin, en suuremmin meikkaa enkä välitä kodin sisustamisesta. Mies saa mennä tansseihin kuinka hsluaa, en jäkätä.

Sinullapa on positiivinen kuva ns. naisellisuudesta.

Vierailija
27/54 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm.

Naisten ikioma hännännostoketju, jossa paremmuus riippuu siitä, miten paljon " miesmäisiä" piirteitä omaa.

Toki suurin osa on kuitenkin "pieniä, söpöjä ja siroja blondeja".

Mitäs jos ensin "määritettäisiin" ne "miehekkäät" ja "naiselliset" piirteet ja sitten ruvettaisiin arvottamaan.

Mut eiku ai joo, ei sellaisia oikeastaan ole.

Sorry sinä pitkähiuksinen ja romcom-leffoista tykkäävä blondi, joka tykkäät ampumisesta ja kaupunkisodasta: et sä ihan kauhean erikoislaatuinen ole.

Vierailija
28/54 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama mies on joskus kritisoinut haluttomuuttani ns. parisuhdekeskusteluihin tai yleensä omista asioista avautumiseen sekä tietynlaista muista välinpitämätöntä asennettani. Ne ovat kuulemma epänaisellisia piirteitä. Samoin tietynlainen röyhkeys ja aloitteellisuus seksissä.

Vierailija
29/54 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama kuinka mies täyttää astianpesukoneen (on vain mieststävä tosin eikä konetta), pukeudun usein tuulihousuihin ja eripari villasukkiin, en suuremmin meikkaa enkä välitä kodin sisustamisesta. Mies saa mennä tansseihin kuinka hsluaa, en jäkätä.

Sinullapa on positiivinen kuva ns. naisellisuudesta.

Seuraamaninaiset nimenomaan nalkuttavat miehelleen kotitöistä, seuraavat mustasukkaisesti tämän liikkeitä ja pukeutuvat tyylikkäästi. Ehkä ovat outoja naisia.

Vierailija
30/54 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohoh, oon aina kuvitellut että mussa on hiukan miesmäisiä luonteenpiirteitä, mutta tää ketju saakin mut tajuamaan että oon hyvin naisellinen.

Vierailija
31/54 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisethan ne aina siellä nakkikioskin jonossanin tappelevat ja muutenkin joutuvat käräjille saakka konfliktihakuisuutensa vuoksi.

Vierailija
32/54 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestääkseni elämämme mallilleen, olen viimeisinä vuosina joutunut tekemään miehille miellettyjä asioita. Olen ostanut asunnon, myynyt aikaisemman, hankkinut perheellemme auton. Lisäksi olen remontoinut nykyistä asuntoa.  En oikeastaan tarvitse miestä, kun teen nämäkin asiat itse. Jos en osaa jotain, osaan etsia osaavaa palvelua edullisesti. 

En tiedä, mikä kolo miehelle jää enää, kun osaan ja teen useimmat asiat itse. Ruoanlaitto, siivoaminen? 

Toisaalta minua on seurannut myös uupumus, kun olen tehnyt ja joutunut tekemään liian monta asiaa kerralla. 

Jos joskus vielä harkitsen lasta, olen päättänyt, että miehen pitää tehdä sitten kaikki. Hänen tulee etsiä ja maksaa meille sopiva perheasunto sopivalta alueelta, remontoida ja sisustaa asunto, hankkia minulle auto, sekä huolehtia nyt ja tulevaisuudessa kaikista kuluista. Silloin voisin vain keskittyä lasten ja kodinhoitoon. 

Valitettavasti en ole bikinimissi ja naamakin on mitä on, joten näin ei luultavasti tule tapahtumaan. Siispä tyydyn nykyiseen elämään ja kehitän itseäni henkisesti ja opettelen olemaan onnellinen.

Vierailija
33/54 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Lähes) totaalinen välinpitämättömyys siihen miten, missä ja milloin tavaroiden, verhojen, vaatteiden, kaapien ovien, liinojen, pyyhkeiden yms. pitäisi olla.

Vierailija
34/54 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kenen mielestä epänaisellinen? Mun vai jonkun 1950-lukua kaipaavan konservatiivin?

Sellainen jonka huomaat herättävän ympäristössä hämmästystä, enemmän kuin jos mies olisi samanlainen. -ap

No sitten ei mulla ole epänaisellisia luonteenpiirteitä, koska ei mun elinympäristössä mikään mussa herätä tuollaista hämmennystä.

Punavihreässä kuplassa miehillä oli naisia selkeämpi käsitys omasta sukupuoli-identiteetistä. Jotkut totesivat itse, että ovat "tällaisia androgyynejä", sellainen roisista läpänheitosta tykkäävä hevariäijä taas koki itsensä ulkopuoliseksi. Siellä pelataan naisten säännöillä ja miehet joko sopeutuvat niihin tai eivät. -ap

Vierailija
35/54 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Punavihreässä kuplassa miehillä oli naisia selkeämpi käsitys omasta sukupuoli-identiteetistä. Jotkut totesivat itse, että ovat "tällaisia androgyynejä", sellainen roisista läpänheitosta tykkäävä hevariäijä taas koki itsensä ulkopuoliseksi. Siellä pelataan naisten säännöillä ja miehet joko sopeutuvat niihin tai eivät. -ap

eli naisellisuuden määrittely luonteenpiirteeksi, joka herättää ympäristössä huomiota, on aika huono määrittely

Vierailija
36/54 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välitä kengistä enkä käsilaukuista tuon taivaallista.

Vierailija
37/54 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusen seisaaltani.

T. Pena, 45v

Vierailija
38/54 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eli naisellisuuden määrittely luonteenpiirteeksi, joka herättää ympäristössä huomiota, on aika huono määrittely

Useimmissa ympäristöissä tuo toimii. Jos pv-kuplassa ei ole miehekkyyttä ja naisellisuutta niin muissa paikoissa on.

Vierailija
39/54 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorastaan kammoan rakennekynsiä. Pidän niitä ainoastaan vastenmielisinä ja äklöttävinä paskan kerääjinä. Olen vähän vaikeana, jos ystävä näyttää juuri ottamiaan "hianoja" rakennekynsiä. En pysty edes näyttelemään, että onpa ihanat.

Vierailija
40/54 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmissa ympäristöissä tuo toimii. Jos pv-kuplassa ei ole miehekkyyttä ja naisellisuutta niin muissa paikoissa on.

...huvittavaa muuten, että tekstissäsi käytät "punavihreää kuplaa" ikään kuin ironisesti, vaikka juuri sukupuolierot on yksi niistä asioista, jotka punavihreässä kuplassa näyttäytyvät ihan eri valossa kuin sen ulkopuolella.