Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epänaisellisin (luonteen)piirteesi

Vierailija
17.12.2015 |

Mikä tapa tai ominaisuus sinulla on, joka ei sovi yleiseen kuvaan millaisia naiset ovat?

Ap:llä konfliktihakuisuus. Jos en ole varma mitä mieltä olen jostain asiasta, valitsen yleensä epäsuositumman mielipiteen. Uskonto, politiikka etc. ovat mielestäni erinomaisia puheenaiheita. Tuohon maahanmuuttokeskusteluun en tosin enää jaksa osallistua kun on pelkkää päällehuutamista, vaikka mielipide on siitäkin. Sanoisin sen, jos ei menisi viesti poistoon.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kiinnostunut kodin sisustamisesta ja koristelusta. En ole koskaan halunnut lapsia. En ole erityisen empaattinen enkä tunteellinen.

Vierailija
2/54 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskuus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kenen mielestä epänaisellinen? Mun vai jonkun 1950-lukua kaipaavan konservatiivin?

Vierailija
4/54 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei tippaakaan haittaa, jos astioita jätetään pöydälle tai vaatteita taikka leluja jätetään lattialle. En myöskään kauhistu, jos jonkin laitteen johto näkyy.

Vierailija
5/54 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro kuin hyvät asiat eteenpäin ihmisistä.

Jos ei ole hyvää sanottavaa olen mieluummin hiljaa.

Vierailija
6/54 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko luonteenpiire olla epänaisellinen?

Vierailija
7/54 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiinnostunut tekniikasta enemmän kuin vaikkapa käsilaukuista ja kengistä ja mm. kasaan itse tietokoneeni. Kuulemma melko epänaisellista :D

Vierailija
8/54 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kilju ja hötky, jos ampiainen tulee lähettyville. 

Nyt kun kysyit, niin oikeastaan kaikki on epänaisellista standardien mukaan minussa paitsi ulkonäkö. Olen sellainen siro ja sievä nainen. 

Vierailija
9/54 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kenen mielestä epänaisellinen? Mun vai jonkun 1950-lukua kaipaavan konservatiivin?

Sellainen jonka huomaat herättävän ympäristössä hämmästystä, enemmän kuin jos mies olisi samanlainen. -ap

Vierailija
10/54 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko luonteenpiire olla epänaisellinen?

Ehkä sellainen röyhkeys ja vallanhalu, jota miehillä suvaitaan, voi olla naisella väärä piirre? 

Mutta hyvä kysymys. Mitä itse ajattelet tästä?

Vierailija
11/54 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama kuinka mies täyttää astianpesukoneen (on vain mieststävä tosin eikä konetta), pukeudun usein tuulihousuihin ja eripari villasukkiin, en suuremmin meikkaa enkä välitä kodin sisustamisesta. Mies saa mennä tansseihin kuinka hsluaa, en jäkätä.

Vierailija
12/54 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Täytyy vähän pohtia. Minusta luonne on persoonakohtaista, joita ei oikein voi määritellä feminiiniseksi tai maskuliiniseksi. Käytöspiirteitä voidaan ehkä paremmin kuvata juuri siten, että toiset käytöspiirteet ollaan katsottu sopivan paremmin miehille kuin naisille. Pitää pohtia myös sitä, ilmentääkö tietty tapa toimia erilaisia luonteenpiirteitä.

-6-

Vierailija
13/54 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kilju ja hötky, jos ampiainen tulee lähettyville. 

Nyt kun kysyit, niin oikeastaan kaikki on epänaisellista standardien mukaan minussa paitsi ulkonäkö. Olen sellainen siro ja sievä nainen. 

Sama! 

Rauhallinen jopa kylmän oloinen. En käytä sanoja ihana, viehättävä, en hymistele toisten lapsille enkä koirille ja kissoille. En hysterisoi mistään asiasta. Kun kerran sanon, niin se pitää ilman ainaista vatvomista ja venkoilua. 

En ole facebookissa esittelemässä kakkujani ja matkojani. En stressaa jostain jouluvalmisteluista, ostan vaikka eineksiä jos niikseen tulee. Olen kuullut olevani äijä ja ihan hyvässä mielessä. Ulkonäössä on minullakin ristiriita. Olen sellainen pienikokoinen, söpö blondi. Se aiheuttaa välillä ennakkoasenteita, kun kohtaamisissa olenkin se kovin tyyppi. 

Vierailija
14/54 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olrn kyllä empaattinen mutten osaa itkeä ja olla surullinen outojen ihmisten asioista. Siksi saatan vaikuttaa tunteettomalta ja kovalta.

Vierailija
15/54 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa. Tietyt mielenkiinnonkohteet ei vastaa stereotypioita, esim. rakastan tietokonepelejä mutta romanttiset komediat on 99 % EVVK, mutta onko tämä varsinaisesti luonteenpiirre? Jos joku pyytäisi kuvailemaan luonnettani, sanoisin olevani optimistinen, hyväntahtoinen, elämäniloinen, analyyttinen, jossain intro- ja ekstrovertin välimaastossa, mutta näistä mikään ei mielestäni ole erityisen naisellista tai miehekästä.

Vierailija
16/54 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivan nenää ja piereskelen aina kun kukaan ei näe, tai ainakin kun luulen ettei kukaan näe :D

Vierailija
17/54 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään rakentaa, remontoida ja muutenkin nikkaroida. Toisaalta myös ompelen, neulon, virkkaan ja askartelen eli harjoitan mielelläni ihan kaikenlaisia kädentaitoja.

Vierailija
18/54 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kerro kuin hyvät asiat eteenpäin ihmisistä.

Jos ei ole hyvää sanottavaa olen mieluummin hiljaa.

Olen vielä "epänaisellisempi" . En sano edes hyviä asioita, koska olen huomannut, että ilkeämieliset ihmiset kääntävät nekin huonoiksi. 

Nimittäin sanoin naapurin lapsesta, että pääsi oikeustieteelliseen ja muutakin kivaa hänen erinomaisuudestaan. On nimittäin todella ihana nuori mies. 

No... eikö tämäkin tullut sitten vastaan muodossa: mitähän sinäkin tätä perhettä mielistelet ja ovat kummia nousukkaita ja ällön lipevä se poika jne.. 

Vierailija
19/54 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan minussa on epänaisellista melkein kaikki, mutta yksi mihin jatkuvasti törmään on putkiaivoisuus. En tajua vihjeitä ja vivahteita, ja naisseura on joskus minulle aika tuskastuttavaa, kun varmaan puolet jutuista jää hiffaamatta. Miesten kohdalla tätä pidetään itsestään selvyytenä, mutta kun minun naisena oletetaan tajuavan piilomerkitykset, niin sekaannuksia tulee kun en niitä tajua. Ja ei ole älykkyysosamäärästä kiinni jos joku ehti epäillä, se on tutkittu ja hyväksi havaittu.

Vierailija
20/54 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on vaikka kuinka paljon:

- Tykkään katsoa fudista

- Tykkään kaljasta ja mallasviskistä

- Tykkään puhua kaksimielisiä rasvaisia juttuja

- Nautin olla äänessä ja väitellä

- Romantiikka ei kiinnosta pätkääkään, elokuvissa ja kirjoissa lähinnä toiminta, scifi ja fantasia

- Olen DI ja it-alalla

- Olen tietokonepeliharrastaja

- Rakastan pieru- ja alapäähuumoria (harrastan myös pierujen polttelua)

- En harrasta tunteista puhumista, muutenkin puhun varsin vähän ja asiaa

- En kaipaa kenenkään tukea tai läheisyyttä kuten monet naiset tuntuvat kaipaavan emotionaalisesti

Tälle kaikelle kontrasti on ulkonäköni. Olen lyhyehkö, isotissinen ja kurvikas, erittäin naisellisen näköinen. Meikkaan, käytän korkokenkiä ja mulla on pitkä tukka. Yhdistelmä ulkoisesti naisellista ja sisäisesti kaverityyppistä "äijää" tuntuu viehättävän ainakin nörttimiehiä erittäin kovasti. Harmi vaan että itse olen liian introvertti halutakseni parisuhteita lainkaan, joten hukkaan menee miesten flirtti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi