Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pääse työpaikan pikkujouluihin, voinko pyytää osuuteni rahana?

Vierailija
16.12.2015 |

Pikkujoulut siirtyi tämän viikon perjantaille, en pääse silloin. Työnantaja tarjoaa ohjelman ja ruuat, voinko pyytää oman osuuteni niistä rahana? Onko kukaan muu pyytänyt?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voit pyytää. Hirveän naurunremakan saat aikaan mutta iloahan tää maa kaipaa

Vierailija
2/20 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voit. Meidän firmassa pikkujoulun kompensaatiokorvaus maksetaan aina 32.12

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkujoulut siirtyi tämän viikon perjantaille, en pääse silloin. Työnantaja tarjoaa ohjelman ja ruuat, voinko pyytää oman osuuteni niistä rahana? Onko kukaan muu pyytänyt?

Juujaa, no kaveri ei päässy pikkujouluihin niin pyysi menetyksen pomolta ----luonnossa. Rahana kun ei ole kuulemma tapana antaa.

Vierailija
4/20 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai voit. Meidän firmassa pikkujoulun kompensaatiokorvaus maksetaan aina 32.12

Hyvä. Olen vasta aloittanut, joten en tiedä mikä meidän firman maksupäivä on. Olettaisin, että se tulee joulukuun tilissä. Drinkkiliput myinkin jo työkavereille.

ap

Vierailija
5/20 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä lounasseteleinä, pääset nauttiman hyvästä ruuasta koko vuoden. Olet onnekas, ettei sinun tarvitse osallistua kaikkeen muuhun pikkujouluskeidaan.

Vierailija
6/20 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä. Olen vasta aloittanut, joten en tiedä mikä meidän firman maksupäivä on. Olettaisin, että se tulee joulukuun tilissä. Drinkkiliput myinkin jo työkavereille.

ap

Montako vielä näiden noin parin tusinan lisäksi ajattelit tehdä? Vinkki: vähän enemmän yritystä. Nää on aika huonoja.

Vierailija
7/20 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myit drinkkiliput? Talon suosituin ihminen taidat olla :-)

Vierailija
8/20 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, mene ihmeessä kysymään mutta tule tänne kertomaan reaktio :D

Vierailija
9/20 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Meillä maksetaan vasta 30.2.

Vierailija
10/20 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan olin sellaisessa valtion virastossa, mssä piti itse maksaa puolet. Satuinpa sairastumaan, en voinut saada rahoja takaisin, koska ne oli maksettu etukäteen ja jaettu osallistujien mukaan. Enkä saanut sitä veronmaksajien kustantamasta osuudestakaan mitään takaisin. Voisitteko te mammat maksaa, olette minulle velkaa, koska se osa tuli veronmaksajilta ja minun osuuteni jäi käyttämättä. 

Vierailija
11/20 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annettu, mikä tarjottu, kuten tavataan sanoa. Oma valinta, osallistuuko vai ei. Mutta joo, jos välttämättä haluat pihin niuhon leiman, niin siitä vaan raha-asia-aloitetta väsäämään.

Vierailija
12/20 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä firma lähetti laskun kun ilmoittauduin enkä päässytkään. ☹️

Velvoittivat laskun suoraan palkasta.

Vierailija
13/20 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän joululahjat annettiinsyyrian lapsille. Voiko laskuttaa yritystä?

Vierailija
14/20 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei... Helvetti... Sain kutsun syntymäpäiville mutta en päässyt, pyydän rahaa

Vierailija
15/20 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun työkaverit oli opintomatkalla ja saivat päivärahatkin. Mä en päässyt, jonkun oli oltava töissä. Voinko silti laskuttaa päivärahat?

Vierailija
16/20 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkaa kaupunin töihin...meille oli varattu 5 e / hlö ja loput maksettiin itse. Aiempina vuosina ollut 10 e. :(

Vierailija
17/20 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydät tietenkin. Minäkin pyysin pankin ilmaistarjoilussa kahvin ja pullan rahana, kun en mukamas voinut juoda kahvia vatsahaavani takia. Pankinjohtaja maksoi omistaan jonka jälkeen minä lähdin aulaan nauttimaan kahvia ja pullaa.

t. Uuno Turhapuro

Vierailija
18/20 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko vaikuttaa köyhältä?

Vierailija
19/20 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minkä osuuden? Oletko ap maksanut jotain pikkujouluista?

Vierailija
20/20 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelin pyytää pomolta rahana, kun meillä ole pikkujouluja ollenkaan. Minkäs arvoiset ne yleensä suunnilleen on, niin tiedän, paljonko pitää pyytää?

Työkaveri käyttää vessapaperia aika paljon, kumpi on oikein, pyytää häneltä maksu vai korottaa minun palkkaani sen osalta, minkä käytän vähemmän?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä