Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tsempatkaa juuri eronnutta..

Tytskä82
16.12.2015 |

Nyt kyllä tarvis kaikki tsempit ja vinkit, miten päästä erosta eteenpäin.. Yhdessä 9 vuotta, naimisissa 5, itse päätin suhteen kuukausi sitten pitkän (yli vuosi) vaikean jakson jälkeen, joka sisälsi erittäin paljon epävarmuutta, ahdistusta, mutta myös toivoa josko suhteen vielä saisi toimimaan. Taustalla ei ollut juuri sen kummempaa ongelmaa kuin tylsistyminen, ja kylläkin ongelmia myös seksin suhteen. Ite kuvittelin että kun näistä aletaan puhumaan, niin asiat vois sillä lähteä selviämään, mutta mies otti mun puheet jotenkin aivan itteensä ja sen jälkeen ei oikein enää mistään pystynyt puhumaan, saati että tunnelma olis koskaan ollu otollinen molempia miellyttävän seksin harrastamiselle. Minä kävin terapiassa, mies kerran, eikä sen jälkeen halunnut. Jotenkin tilanne ajautui siihen että molempia ahdisti 24/7, ja kaikki entinen kiva oli poissa eikä sitä tuntunut mikään saavan takaisin. Alko itestä tuntua että en enää kestä jos tilanne ei jotenkin ratkea, ja päädyin muuttamaan pois ja lopulta jättämään miehen. Vieläkin oon kuvitellu että ehkä tästä jotain tulis, mutta tänään soittelin miehelle ja hänen mielestään suurinpiirtein kaikki mun syytä, joten kai sitä pitää uskoa että ei tää nyt vaan enää tuu toimimaan. Ihan maailman hirvein olo.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla