Miehen naispuolinen kaveri
Olenko turhan mustasukkainen, kun en tykkää, että mies päivittäin juttelee naispuolisen kaverinsa kanssa facessa? Nainen aloittaa aina keskustelun "mitä teet" "mitä kuuluu" ..."moi", vaikkei mies olisi paikalla. Vitsailevat jotain tavallista ja näkevät kaveriporukassa muutenkin. Tämä nainen on kai ainoa tyttö porukassa ja kuulemma seurustelee. Nainen tietää että mies on kanssani ja meillä on lapsia, mutta jutuista päätellen lähinnä pitää lapsia miehen riippakivinä.
Olenko siis turhaan mustasukkainen.
Kommentit (29)
Jos siinä olisi jotain vakavampaa,tekisikö nainen noin röyhkeän avoimesti kaiken? Vai antaisiko hän miehen ensin hoitaa teidän asiat sopivaksi itselleen?
Mitä jos sun miehellä olisi töissä naispuoleinen kaveri, olisitko siitäkin mustasukkainen?
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttäisikö/epäilyttäisikö sinua, jos kaveri olisi miespuolinen? Ts. onko keskustelunaiheet ja keskustelu muutenkin sellaista, että sen voisi käydä kenen tahansa kaverin kanssa? Miten miehesi suhtautuu naisen yhteydenottoihin? Oletko sinä tämän naisen kaveri myös vai onko teillä miehen kanssa ihan eri kaveripiirit?
Eri kaveripiirit ja tämä nainen uusi tuttavuus. Siis alkanut vasta pyörimään samassa porukassa. Ei ole mitään sen ihmeempää viesteissä eli ihan samanlaisia kuin kavereiden kanssa, vitsin heittoa ja kysyy kuulumisia. Pelkään vaan, että se tästä muuttuu, koska tunteneet vasta vähän aikaa.
Ap
No onhan tuo outoa että jaksaa joka päivä viestitellä jonkun kaverin kanssa. Oli se sitten mies tai nainen.
Minä en kyllä jaksais. Teinit ehkä pitävät noin tiiviisti yhteyttä. Minä sanoisin suoraan että lapsellinen nainen kun jatkuvasti pitää viestitellä. Että mitä peliä sä pelaat? Että miten sulla on kiinnostusta tollaseen?
Höh hoijaa että on lapsellinen sukupolvi. Laita äijäs kuriin.
Tietääkö nainen että urkit viestejä? Kertokaa nyt hänellekin niin ei ainakaan kerro mitään henkilökohtaista niissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäs sinä sen tiedät miten nainen aloittaa keskustelun? Aivan päivittäinen yhteydenpito tuntuu vähän erikoiselta, mutta tuntematta tapauksia sen voi myös olla jossain määrin "tavallistakin".
Siksi koska olen lukenut ne keskustelut. Turha moralisoida...mies tietää että olen lukenut.
Haluisin vaan, etten olisi mustasukkainen. Meillä mennyt huonosti ja siksi kai epäilen. Tai siis pelkään, että mitä jos nainen yrittää miestäni.
Ap
Harvemmin moralisoin näissä asioissa, sanon vaan mielipiteeni, ehdotukseni, näkemykseni.
Sinä tulet olemaan mustasukkainen hamaan tulevaisuuteen saakka ellet tule tai pääse siihen pisteeseen, ettet enää välitä asiasta. Kokemuksesta voin myös sanoa, että se joka alkaa epäillä, on melko usein myös itse.
Jos nainen yrittää miestäsi, se on hänen ja miehesi välinen asia. Se on niin yksinkertaista.
Vierailija kirjoitti:
No onhan tuo outoa että jaksaa joka päivä viestitellä jonkun kaverin kanssa. Oli se sitten mies tai nainen.
Minä en kyllä jaksais. Teinit ehkä pitävät noin tiiviisti yhteyttä. Minä sanoisin suoraan että lapsellinen nainen kun jatkuvasti pitää viestitellä. Että mitä peliä sä pelaat? Että miten sulla on kiinnostusta tollaseen?
Höh hoijaa että on lapsellinen sukupolvi. Laita äijäs kuriin.
No tällä naisella ei ole lapsia ja on vielä työtön. Ehdotin miehelle, ettei vastaa joka viestiin, jos nainen vähentäisi tota. Vaikka mies sanoo että olen naurettava ja tyttö on hänen kaverinsa, mutta sanoi voivansa olla vastaamatta jos niin haluan.
Ap
Se nainen pitää selvästi miehestäsi, kun kerran jaksaa yhtenään viestitellä.
Ärsyttäisikö/epäilyttäisikö sinua, jos kaveri olisi miespuolinen? Ts. onko keskustelunaiheet ja keskustelu muutenkin sellaista, että sen voisi käydä kenen tahansa kaverin kanssa? Miten miehesi suhtautuu naisen yhteydenottoihin? Oletko sinä tämän naisen kaveri myös vai onko teillä miehen kanssa ihan eri kaveripiirit?