Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri pyysi lenkkikaveriksi, yrittääkö vain että näyttäisi itse hyvältä läskin rinnalla?

Vierailija
16.12.2015 |

Hänen koiransa lopetettiin ja jutteli minulle tuossa pihalla että kun lenkkeily on jo tullut tavaksi monta kertaa päivässä niin lähtisinkö joskus mukaan? Olisi muutenkin kuulemma tutustua kun naapureita ollaan, omakotitaloissa.

Jotenkin luulen että hän (hoikka) haluaa vaan rinnalleen jonkun läskin läähättämään että näyttäisi itse hyvältä.

Sanoin että minulla on niin paljon kaikkea etten varmaan ehdi, kannattaa pyytää joku muu. Minua ei noin helpolla nolata.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan halusi tutustua ja kaverin lenkkiseuraksi. On varmaan outoa, kun koira kuoli ja lenkkikaveri meni siinä. Kannattaisiko ehkä laihduttaa, jos itsetunto on noin heikossa kantimissa? Pitääpä muistaa kaverilleni kertoa seuraavalla lenkillä, että onneks meitä on kaksi läskiä, ettei kumpikaan pääse nolaamaan toista.

Vierailija
22/23 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirallisena ei tule mieleenkään, että tuolla lenkillä hyvältä näyttäisi. Sinne kun on mentävä oli sää mikä hyvänsä. Nytkin -22 pakkasta ja melkoiselta naparetkeilijältä siellä näyttää, kun lähteen korvaläppämyssyssä ja hirveissä toppatamineissa tallustaan.

Mietihän ap, kun puoli vuotta lenkillä kulkisit naapurin kanssa niin mitä se sun kropalle tekee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se näytä mielestään hyvältä ihan ilman läskiä läähättämässä rinnallaan, haluaa vaan nöyryyttää AP:ta urheilullisuudellaan. Hyvä kun et mene mukaan, en menisi minäkään jonkun kusipään nöyryytettäväksi.

Terveisin Naispelko22

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän