Voiko anoppi tuhota avioliiton??
Onko kenelläkään vastaavaa tilannetta ollut. Että anoppi on niin "sairas" ihminen, että jos ei hänen mielensä mukaan poikansa perhe toimi niin ei voi hyväksyä ja tuhoaa pala palalta koko poikansa ja samalla hänen avioliiton. Epätoivoinen ja väsynyt vaimo täällä jo:( kertokaa kokemuksia.
Kommentit (25)
Voi. On se mahdollista. Meillä melkein onnistui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, oletteko naimisissa? Onko lapsia? Kuinka lähellä anoppi asuu? Puuttuuko paljon elämäänne? Haukkuuko sinua?
Olen naimisissa, on lapsia. En ala tarkemmin kertomaan mitä tehnyt etten vaan paljastu jollekin tutulle vielä:( koko ajan toiminta on semmoista että haluaa meitä satuttaa perheenä, yleensä kasvotusten minuun kohdistuu tämä käytös eniten. Itsetuntoni alkaa olla nollassa ja voimani vähissä. Olen
Ehkä jo liian pitkään katsonut tätä hommaa. Mietin usein jo että lähden pois vaan kun ei pää kestä enää . Tuntuu ettei mieheni halua ymmärtää vaikka avoimesti sanon asiasta, olen sisimmässäni todennut että mies kunnioittaa äitiään enemmän kuin minua. AP
Vaikea olla objektiivinen ja neuvoa, jos ei yhtään tiedä mitä kaikkea anoppi on tehnyt ja miten mies käyttäytynyt noissa tilanteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan samalla tavalla kuin kuka tahansa muu perheen ulkopuolinen ihminen voi tuhota avioliiton jos hänet vain päästetään liian lähelle.
Kuka tahansa ulkopuolinen ei välttämättä pysty olemaan niin röyhkeä että esimerkiksi pyytää talonmiestä tai huoltoyhtiötä avaamaan oven jos anopille ei ole avaimia annettu. Ja kun sukunimi on sama kuin ovessa niin ovi aukeaa.. Poliisikaan ei ota tilannetta vakavasti kun kyseessä on anoppi.
Turvalukko sitten lisäksi, eikä avaimia huoltomiehelle ym. Helpot konstit ensin kehiin.
Sanot miehelle, että hän saa tästä lähtien mennä aina yksin anopille ja sisaruksille kylään, eikä teille tulla ainakaan silloin kun sinä olet kotona. Kokeile, miten paljon tämä helpottaakaan tilannetta. Ei tarvitse kyselläkään, että mitä kenellekin kuuluu ja mitä ovat kenties sinusta kyselleet. Tietysti sano, ettei sinun asioistasi tarvitse sitten läryillä, keksiköön muuta puhuttavaa.
Olen naimisissa, on lapsia. En ala tarkemmin kertomaan mitä tehnyt etten vaan paljastu jollekin tutulle vielä:( koko ajan toiminta on semmoista että haluaa meitä satuttaa perheenä, yleensä kasvotusten minuun kohdistuu tämä käytös eniten. Itsetuntoni alkaa olla nollassa ja voimani vähissä. Olen
Ehkä jo liian pitkään katsonut tätä hommaa. Mietin usein jo että lähden pois vaan kun ei pää kestä enää . Tuntuu ettei mieheni halua ymmärtää vaikka avoimesti sanon asiasta, olen sisimmässäni todennut että mies kunnioittaa äitiään enemmän kuin minua. AP