Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toimivan seksielämän ehdoton lähtökohta

Vierailija
16.12.2015 |

On miehen halukkuus. Vain sellainen seksi, jossa mies haluaa vähintään yhtä paljon kuin nainen, voi toimia pidemmän päälle. Jos asetelma kääntyy siihen, että nainen haluaa enemmän kuin mies ja osoittaa sen, seksielämä alkaa entisestään huonontua, sillä ennen pitkää nainen alkaa kokea asemansa nöyryyttävänä, itsensä epähaluttavana ja ahdistua, kun mies taas kokee olonsa painostetuksi ja epämiehekkääksi kun nainen antaa ymmärtää, ettei mies riitä hänelle.

Eli: jos nainen kokee haluavansa enemmän tai parempaa seksiä kuin mies, siitä ei missään tapauksessa kannata alkaa keskuksella tai yrittää tehdä asialle mitään, tai koko seksielämä saattaa loppua (sen miehen kanssa). Naisen osa on aina vain ottaa kiltisti vastaan se, jonka mies on valmis antamaan. Muu ei auta.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua kuulla olevani kaunis tai tiukkapilluinen tai muutakaan löpinää. Tahdon tuntea miehen halun ja nähdä sen silmissä ja tuntea otteissa. Ja että mies tietää, mitä tekee ja antaa parastaan.

Jep, eli mies suorittaa sinulle hyvää seksiä. Perusnainen, vaatimuslistakin kohdallaan.

Vierailija
62/62 |
16.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nojaa. Minä haluan enemmän ja asia ei ole mikään ongelma ollutkaan. Asiasta keskusteltiin ja mies hoitelee mut aina kun mua haluttaa, vaikka häntä ei, mikäli siis en halua touhuta itsekseni. Eli pari kertaa viikossa ainakin käy noin, jos miehelläni on vaikka stressiä tai ei vain jostain syystä halua ihan joka päivä.

Aika harva mies varmaan suostuu hoitelemaan naisen täysin ilman omaa halua. Ja aika harva nainen varmaan haluaisi miehensä koskevan itseensä ilman, että mies sitä itse haluaa. ap

Omapa on vika jos siitä haluaa tehdä ongelman. Kyllä meillä ainakin nautitaan siitä, että saa pitää rakasta hyvänä, eihän se ole itseltä pois kuin hieman aikaa. Ihan samalla tavalla minä nautin suuseksin antamisesta miehelle, vaikka itseä ei haluttaisi yhtään. Ei se niskahieronnan antamista ihmeellisempää ole ja molemmille jää hyvä mieli. Eli ainahan mieheni minulle haluaa tehdä innolla, mutta ei hän itse läheskään aina halua minkään valtakunnan kiihotusta itsellensä.

Minä tunnen inhoa seksissä itseäni kohtaan, jos minä vain palvelen toista, joka ikään kuin määrää minut töihin. En todellakaan nauti muusta kuin siitä, että saan. Mutta siksi minulle ei pidä antaa, ellei itse halua.

Aika sulkeutunut kokemus seksistä jos vain seksin saaminen on kivaa. Onko mies sinulle kivakin palvelija?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi