Taas alkaa nälässä pitämiseni.
Mies jo aamulla sanoi ettei sitten jouluksi ostetta paljon laatikoita tai ruokaa. Aivan kuten joka joulu. Kontroloi kovasti syömisiäni kun olen reippaasti ylipainoinen mutta lastenkin pitäisi syödä ja olisi kerrankin kiva viettää joulu että ruokaa olisi runsaasti. Loma tulee olemaan kokonaisuudessaan taas pihistelyä ruuasta. Onko muiden miehet kontroloivia ruuan suhteen?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi suoruuteni, mutta olet itse moneen kertaan kertonut painavasi 130 kiloa. Et voi sanoa, että sinua olisi pidetty nälässä.
Hyvää joulua ja hääpäiväreissua joka tapauksessa!
En ole ammattivalittaja. Olen kyllä ylipainoinen mutta ilmeisesti on ok että mies kontroloi myös lasten syömistä.
Ammattivalittaja, jos olisit oikeasti huolissasi lapsesi syömisistä, olisit kirjoittanut ketjun otsikon sen mukaan.
Sen sijaan otsikoit, että sinua itseäsi "pidetään nälässä".
Ammattivalittajan kaikki ketjut pyörivät hänen oman napansa ympärillä. Tämä harvinaisen kirjaimellisesti. :)
Mitä tarkoittaa, että mies "kontroloi" lasten syömistä? Eivätkö he saa syödäkseen niin paljon kuin tahtovat? Jos esimerkiksi tahtovat lisää, eikö mies anna? Jos näin on, tässä on lastensuojeluilmoituksen paikka.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän toisaalta miestäsi. Ei ole kiva katsoa tosi lihavaa puolisoa. Lisäksi hävettää ihmisten ilmoilla monesti kun muut näkee kuinka lihava puoliso minulla on. Ja kyllä se rassaa vaikka muuten olisi kuinka mukava.
Aivan loistava! Aloin nauramaan ääneen :D
Vierailija kirjoitti:
No Aruballa ainakin syöt ihan mitä mielesi tekee!
ja hän päätyi hedelmiin
Miten ylipainoista voi edes "pitää nälässä" pari päivää (tässä tapauksessa joulu)? Luulis, että selviäs vararavinnolla. Otsikko kuulostaa siltä kuin ap olisi luurangonlaihana kytketty patteriin kiinni ja mies nakkaisi leipäpalalla sillon tällön.
Anteeksi suoruuteni, mutta olet itse moneen kertaan kertonut painavasi 130 kiloa. Et voi sanoa, että sinua olisi pidetty nälässä.
Hyvää joulua ja hääpäiväreissua joka tapauksessa!